ˆ

Przetargi

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Gminy Żary informuje, że przedłuża się termin składania ofert w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy zadania pn;”Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastrukturą towarzyszącą w m. Olszyniec

Akapit nr 1 - brak tytułu









W Y K O N A W C Y

Nasz znak: 341/9/09 Data: 2009.06.02



Na podstawie art. 38 ust. 4 i 4a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gminy Żary informuje, że przedłuża się termin składania ofert w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy zadania pn;”Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastrukturą towarzyszącą w m. Olszyniec” do dnia 9 czerwca 2009r.
do godz. 10:00.
Termin otwarcia : dnia 9 czerwca 2009r. godz. 10:15 – sala posiedzeń Urzędu Gminy
w Żarach.
Zmiana ogłoszenia w tej sprawie została zamieszczona dnia 2 czerwca 2009r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 174880-2009, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-02 09:27:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-02 09:27:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-02 09:27:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2156 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dotycząca przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastruktura towarzyszącą w m. Olszyniec”

Akapit nr 1 - brak tytułu








W Y K O N A W C Y

Nasz znak: 341/9/09 Data: 2009.06.01

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastruktura towarzyszącą
w m. Olszyniec”.

Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gminy Żary wyjaśnia:
Wykonawca, który wykaże odbudowę, rozbudowę , nadbudowę budynku użyteczności publicznej o kubaturze i wartości jak określił to Zamawiający w w pkt 4.7 SIWZ spełni warunku dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ podstawa prawna : art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane – Dz.U. Z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zmianami/.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-01 11:33:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-01 11:33:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-01 11:33:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2181 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem użytkowym dawnej świetlicy wiejskiej, oznaczonej geodezyjnie działką nr 468/2 o powierzchni 0,05 ha, położonej w obrębie Łaz.

Akapit nr 1 - brak tytułu

WOJT GMINY ŻARY OGŁASZA


przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej budynkiem użytkowym dawnej świetlicy wiejskiej, oznaczonej geodezyjnie działką nr 468/2 o powierzchni 0,05 ha, położonej w obrębie Łaz. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 335,04 m.kw., w tym powierzchnia parteru - 162,68 m.kw., powierzchnia pierwszego piętra - 172,36 m.kw., kubatura - ok. 2 700 m.sz.
Budynek został wybudowany przed rokiem 1945 i jest w całości podpiwniczony.
Dla obszaru, na którym położona jest nieruchomość nie ma obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przewiduje dla niej funkcję mieszkaniową. Jest wolna od obciążeń i zobowiązań i nie posiada księgi wieczystej.
Cena wywoławcza sprzedawanej nieruchomości wynosi 147 000 zł.
Przetarg odbędzie się w dniu 03 lipca 2009 r. o godzinie 10-tej w Urzędzie Gminy w Żarach, pok. nr 106 (sala posiedzeń)
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w kwocie 15 000 zł. na konto Urzędu Gminy w Żarach nr Bank Zachodni WBK Oddział w Żarach
68 1090 2561 0000 0006 4200 0115 w terminie do dnia 29 czerwca 2009 r. (liczy się data wpływu pieniędzy na konto).
Zwycięzcy przetargu wpłacone wadium zaliczy się na poczet ceny sprzedaży, pozostałym uczestnikom - zostanie zwrócone w terminie do trzech dni od dnia przetargu.
Uchylenie się kandydata wyłonionego w drodze przetargu na nabywcę, od zawarcia umowy w wyznaczonym terminie, spowoduje przepadek wadium na rzecz Gminy Żary, a przetarg uczyni niebyłym.
Wszelkich informacji na temat przetargu udziela Urząd Gminy w Żarach, Aleja Jana Pawła II 6, pokój nr 211, tel. 068/470-73-15.

Żary, 2009-05-27

Wójt Gminy

Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-28 14:03:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-28 14:03:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-28 14:03:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2141 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dla wykonawców Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:” Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastrukturą towarzyszącą w m. Olszyniec

Akapit nr 1 - brak tytułu




WYKONAWCY



Nasz znak: 341/9/09 Data: 28 maja 2009 r.

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:” Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastrukturą towarzyszącą w m. Olszyniec”.

Do Zamawiającego wpłynęło zapytanie do SIWZ na w/w zadanie następującej treści:

1. W przedmiarze robót budowlanych w kolumnie opis i wyliczenia w pozycjach : 15, 17,19, 20 ,22, 23, 25, 26, 28, 29, 39, 41, 43, 44, 56, 70, 91, 92, 99, 104, 105, 142, 148, 150, 151,154, 155,159, 163,167,168,169,180,181,197 ,
oraz w przedmiarze na zagospodarowanie terenu w pozycjach : 46,49,69 – znajdują się przypisy:” przedmiar jak w poz.”. Przedmiar podany w przypisie z odniesieniem do pozycji ,nie zgadza się z przedmiarem w kolumnie ‘Razem”, oraz z ilością podaną w wyliczeniu. Proszę o wyjaśnienie jaki przedmiar należy traktować jako prawidłowy- przedmiar podany w przypisach do przedmiaru pozycji ,czy w kolumnie razem .
2. Proszę o jednoznaczną odpowiedź ,jakie drzwi wewnętrzne należy wycenić czy maja być to drzwi płytowe płaskie ,czy drzwi płytowe w postaci wytłoczek imitujących drzwi płycinowe, czy drzwi z płycinami konstrukcyjnymi. Prosimy o doprecyzowanie czy skrzydła maja być lakierowane ,okleinowane ,czy fornirowane .Czy w przypadku drzwi płytowych zastosować wypełnienie z płyty wiórowo- otworowej, czy plaster miodu .
3. Proszę o podanie koloru RAL stolarki PCV ,oraz aluminiowej.
4. W załączonym projekcie konstrukcji dotyczącym kratownicy KR 1 ,na rys. D2 podana ilość jest 9 kratownic ,natomiast z rys. D1 wynika ,że jest ich 10 . Proszę o wyjaśnienie ,czy w przedmiarach robót uwzględniona jest właściwa ilość kratownic KR 1 .Jeśli nie proszę o uzupełnienie przedmiaru.
5. Karta Gwarancyjna (załącznik nr 5 do umowy ) dotyczy zadania: „Remont budynku szkoły podstawowej w m. Olbrachtów Gm. Żary wraz ze wzmocnieniem konstrukcji budynku i budowa pali żelbetowych „. Proszę o uzupełnienie SIWZ o załącznik z prawidłową nazwą zadania.
6. W zestawieni stolarki ilość skrzydeł drzwiowych oznaczonych symbolami D4 oraz D 5 ,nie zgadza się z ilością przedstawiona na rzucie parteru. Proszę o podanie właściwej ilości skrzydeł drzwiowych ,
7. Skrzydła drzwiowe o symbolu D 5 w zestawieniu stolarki (rys. nr 6) maja wymiar 90 x 185 , natomiast na rzucie parteru 90 x 213 .Proszę o wyjaśnienie ,drzwi o jakim wymiarze należy wycenić .Proszę również o wyjaśnienie czy skrzydła D 5 ,mają być wykonane jako systemowe do ścianek kabin sanitarnych ,
8. W zestawieniu stolarki na rys. Nr 6 okno 03 ma wymiar 0,64 x 1,16 ,natomiast w rzucie poziomym 0,64 x 0,64 .Proszę o wyjaśnienie jaki wymiar okna należy przyjąć do wyceny.

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz. 1655/ - Zamawiający – Gmina Żary – wyjaśnia :

Ad. 1
Prawidłowy przedmiar robót jest w kolumnie „RAZEM „
Ad. 2
Zgodnie z opisem przedmiaru przyjąć należy drzwi wewnętrzne płytowe okleinowe ”buk” z wypełnieniem płytą wiórowo-otworową ,

Ad. 3
Kolor stolarki okiennej i drzwiowej to :RAL 8004 .
Ad. 4
Całkowita ilość kratownic do wykonania wynosi 11 szt w tym : KR 1 = 10 szt , KR 2 = 1 szt .
Ad. 5
Poprawna treść karty gwarancyjnej (załącznik Nr 5 do umowy ),zamieszczona została na stronie internetowej Zamawiającego dnia 26 maja 2009 r ,
Ad.6
Podana ilość drzwi D4 i D5 zgodna jest z zestawieniem . Na rysunku omyłkowo opisano drzwi
D5 jako drzwi D4 .
Ad. 7
Drzwi D5, wykonać jako systemowe do kabin sanitarnych ,natomiast wysokość skrzydeł drzwiowych wycenić należy jak na zestawieniu ,
Ad. 8
Do wyceny należy przyjąć okno o wym. 0,64 x 0,64 ,omyłkowo w zestawieniu podano inne okno .




Wójt Gminy Żary

Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-28 11:23:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-28 11:23:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-28 11:23:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2191 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyjaśnienie do SIWZ przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastruktura towarzyszącą w m. Olszyniec

Akapit nr 1 - brak tytułu








W Y K O N A W C Y



Nasz znak: 341/9/09 Data: 2009.05.28

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastruktura towarzyszącą
w m. Olszyniec”.



Do Zamawiającego wpłynęło zapytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na w/w zadanie o następującej treści :

„Prosimy o wyjaśnienie czy Zamawiający uzna rozbudowę lub remont obiektu użyteczności publicznej o kubaturze i wartości znacznie przekraczającej wymaganą w SIWZ budowę budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 2000m3 i wartości 1.500.000 zł/jeden milion pięćset tysięcy zł/ jako spełniający wymogi SIWZ dotyczące wykazu wykonanych robót budowlanych”.


Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gminy Żary wyjaśnia:
Wykonawca, który wykaże rozbudowę lub remont budynku użyteczności publicznej o kubaturze
i wartości większej niż określił to Zamawiający w w pkt 4.7 SIWZ nie spełni warunku dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Warunkiem dopuszczenia do udziału w postępowaniu jest wykazanie się budową budynku użyteczności publicznej o kub. co najmniej 2000m3 i wartości co najmniej 1.500.000zł.
Warunki udziału w postępowaniu winny być tak doprecyzowane przez Zamawiającego , aby były tożsame z przedmiotem zamówienia.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-28 09:05:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-28 09:05:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-28 09:05:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2209 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gmina Żary ogłasza przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia Dobudowa części socjalnej do istniejącego budynku klubu wraz z przyłączami w Miłowicach Gmina Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al.Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn:
”Dobudowa części socjalnej do istniejącego budynku klubu wraz
z przyłączami w Miłowicach Gmina Żary”.


1.Przedmiotem zamówienia jest dobudowa do budynku klubu sanitariatów o pow. zabudowy 21,95m2 i kubaturze 83,3m3 wraz z przyłączami :wodnym, kanalizacyjnym i bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości płynne. /CPV: 45.00.00.00-7/.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
-projektem budowlanym , opracowanym przez Krzysztof Jurkowicz – Architekt 68-200 Żary
ul. Okrzei 49a/2 ,
-specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
-wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu,
-decyzją-pozwoleniem na budowę nr 260/2009 z dnia 23.04.2009r.
-przedmiarem robót.
Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót załączone są do Rozdz. III SIWZ.
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia do dnia 30 września 2009r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia,
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
6.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
6.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.3.oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy –Prawo zamówień publicznych/-zał. Nr 1
do SIWZ/;
6.4.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100.000zł-/sto tysięcy/ wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/- zał. Nr 5 do SIWZ/;
6.5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem
i wykształceniem, w tym:
 kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa,
 kierownik grupy robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa,
 kierownik grupy robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa/-zał. Nr 2 do SIWZ/;
W przypadku gdy Wykonawca wykaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
6.6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie lub remoncie budynku o pow. nie mniejszej niż 100m2 i wartości co najmniej 100.000- / sto tysięcy zł/-zał.nr 4 do SIWZ/;
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w tych dokumentach.
7. Wadium nie wymaga się.
8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
10.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających.
11.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
12. Termin składania ofert : do dnia 18 czerwca 2009r. do godz. 9,50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
13. Termin otwarcia ofert :dnia 18 czerwca 2009r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
14. Okres związania ofertą 30 dni .
15. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
16.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 27 maja 2009r. w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 168224-2009, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga


Załączniki

  • (DOC, 266.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 7.3 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-27 10:24:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-27 10:25:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-27 10:25:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2291 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: „Remont dachu budynku wielorodzinnego w m. Włostów nr 35

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 470 73 00,01
fax 068 470 73 03


Nasz znak: 341/7/09 Data: 2009.05.25



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary – informuje, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:
„Remont dachu budynku wielorodzinnego w m. Włostów nr 35„ została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez:


USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I DROGOWE
Paweł Jureko
59-900 Zgorzelec ul. Bolesławiecka 1

z ceną ryczałtową brutto 138.021,26 zł.

Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.7 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 9.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 3 pkt – co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy - Pzp.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia ubiegali się również:
1/ Skład Materiałów Budowlanych - Dachy Miciak
Monika Miciak
65-722 Zielona Góra ul. Dekoracyjna 16
Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.7 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 9.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała 2,76 pkt.

2/ Przedsiębiorstwo Usługowo – Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 - 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 9.5 SIWZ w kryterium „cena 100%”uzyskała 2,66 pkt.

3/ BIURO HANDLOWE
Salon Wyrobów Budowlanych
65-001 Zielona Góra ul. Fabryczna 14
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 - 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 9.5 SIWZ w kryterium „cena 100%”uzyskała 2,76 pkt.

Wykonawcy wykluczeni z postępowania. Oferty odrzucone.

1/ Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
„GEOBUD” Artur Mróz
59-900 Zgorzelec ul. Poluszyńskiego 1A
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 ustawy -Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia , ponieważ nie złożył aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
Załączone do oferty zaświadczenie potwierdza ten warunek ale na dzień 25.11.2008r. i straciło swoją ważność 26 lutego 2009r.
Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy – Pzp. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia w/w dokumentu do dnia 21.05.2009r.
Wykonawca przesłał w wyznaczonym terminie takie samo zaświadczenie jak załączył do oferty
/z datą 25.11.2008r./.
Wobec powyższego Wykonawca został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

2/ „PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w pkt 2 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia , ponieważ nie przedłożył wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie lub remoncie dachu o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 i wartości co najmniej 150.000,- /sto pięćdziesiąt tysięcy zł/.
Wykonawca do oferty załączył wykaz wykonanych prac ale żadna z nich nie odpowiadała wielości i wartości żądanej przez Zamawiającego.
Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy – Pzp. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia w/w
wykazu do dnia 21.05.2009r.
Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie uzupełnił wymaganego dokumentu.
Dlatego też zgodnie z art . 24 ust. 2 pkt 3 i ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca został wykluczony
z postępowania a oferta odrzucona.


3/ ARKUSZBUD
Zakład Ogólnobudowlany
Dariusz Arkuszewski
68-200 Żary ul. Podchorążych 12
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp. i pkt 2 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia , ponieważ nie przedłożył wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie lub remoncie dachu o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 i wartości co najmniej 150.000,- /sto pięćdziesiąt tysięcy zł/.
Wykonawca do oferty załączył wykaz wykonanych prac ale żadna z nich nie odpowiadała wielkości i wartości żądanej przez Zamawiającego.
Wykonawca na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do uzupełnienia do dnia 21.05.2009r. wymaganego dokumentu.
Wykonawca w wyznaczonym terminie przedłożył wykaz wykonanych robót budowlanych
z datą 15 maja 2009r. a więc 3 dni po dniu wyznaczonym na składanie ofert/12.05.2009r./ a warunek ma być spełniony w dniu składania. Załączone do wykazu referencje nie są potwierdzone
„za zgodność z oryginałem”.
W związku z powyższym Wykonawca został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 10 ustawy Pzp.
Oferta Wykonawcy wykluczonego zostaje odrzucona – zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

4/ Dach Expert
Marek Goławski
Olbrachtów 105B

Wykonawca nie spełnił warunku określonego w pkt 2 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia , ponieważ nie przedłożył wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj:rusztowania, betoniarki, elektronarzędzia samochód dostawczy. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu.
Wykonawca załączył do oferty wykaz, w którym nie wykazał iż dysponuje będzie dysponował
betoniarkami i elektronarzędziami.
Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia w/w wykazu do dnia 21.05.2009r.
Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie uzupełnił wymaganego dokumentu.
Wobec powyższego zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 i art. 4 ustawy – Pzp. Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.

5/ Zakład Ogólnobudowlany
Grażyna Husar-Zakowicz
68-200 Żary ul. Jęczmienna 3

Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp. i pkt 2 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia , ponieważ nie przedłożył wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj:rusztowania, betoniarki, elektronarzędzia samochód dostawczy. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu.
Wykonawca załączył do oferty wykaz, w którym nie wykazał iż dysponuje będzie dysponował
betoniarkami.
Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia w/w wykazu do dnia 21.05.2009r.
Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie uzupełnił wymaganego dokumentu.
Wobec powyższego zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 i art. 4 ustawy – Pzp. Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.

Streszczenie i porównanie ważnie złożonych ofert:
Oferta nr 1 : Skład Materiałów Budowlanych-Dachy Miciak
Monika Miciak
65-722 Zielona Góra ul. Dekoracyjna 16 - z ceną ryczałtową brutto 149.762,27zł.
Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.
W kryterium „cena 100%” uzyskała 2,76 pkt.

Oferta nr 2 : Przedsiębiorstwo Usługowo – Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11 z ceną ryczałtową brutto 155.530,41zł.
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .
W kryterium „cena 100%” uzyskała 2,66 pkt.

Oferta nr 3 : Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
„GEOBUD” Artur Mróz
59-900 Zgorzelec ul. Poluszyńskiego 1A – z ceną ryczałtową brutto 120.042,37zł.
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.

Oferta nr 4 : USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I DROGOWE
Paweł Jureko
59-900 Zgorzelec ul. Bolesławiecka 1 - z ceną ryczałtową brutto 138.021,26 zł.
Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.
W kryterium „cena 100%” uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 3 pkt.

Oferta nr 5 : „PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8 z ceną ryczałtową brutto 170.421,72 zł.
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.


Oferta nr 6: ARKUSZBUD
Zakład Ogólnobudowlany
Dariusz Arkuszewski
68-200 Żary ul. Podchorążych 12 – z ceną ryczałtową brutto 244.939,88zł.
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.


Oferta nr 7: Dach Expert
Marek Goławski
Olbrachtów 105B - z ceną ryczałtową brutto 159.878,69zł.
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.

Oferta nr 8 : Zakład Ogólnobudowlany
Grażyna Husar-Zakowicz
68-200 Żary ul. Jęczmienna 3 – z ceną ryczałtową brutto 204.542,63 zł.
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.


Oferta nr 9: BIURO HANDLOWE
Salon Wyrobów Budowlanych
65-001 Zielona Góra ul. Fabryczna 14 – z ceną ryczałtową brutto 149.997,58zł.
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .
W kryterium „cena 100%” uzyskała 2,76 pkt.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-25 13:40:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-25 13:40:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-25 13:40:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2221 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: „Remont dachu budynku świetlicy wiejskiej w Złotniku”

Akapit nr 1 - brak tytułu





GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel. 068 470 73 00,01
fax 068 470 73 03


Nasz znak: 341/6/09 Data: 2009.05.25



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary – informuje, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:
„Remont dachu budynku świetlicy wiejskiej w Złotniku”
została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez:


USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I DROGOWE
Paweł Jureko
59-900 Zgorzelec ul. Bolesławiecka 1

z ceną ryczałtową brutto 86.825,05 zł

Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.7 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 9.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała maksymalną liczbę punktów tj.
3 pkt – co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy - Pzp.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia ubiegali się również:
1/ Skład Materiałów Budowlanych - Dachy Miciak
Monika Miciak
65-722 Zielona Góra ul. Dekoracyjna 16
Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.7 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 9.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała 2,22 pkt.

2/ Przedsiębiorstwo Usługowo – Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 - 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 9.5 SIWZ w kryterium „cena 100%”uzyskała 1,95 pkt.

3/ Zakład Usług Antykorozyjnych
„KAJA” Kazimierz Krajewski
59-900 Zgorzelec ul. Boh.II AWP 12
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 - 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 9.5 SIWZ w kryterium „cena 100%”uzyskała 1,65 pkt.

4/„PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 - 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 9.5 SIWZ w kryterium „cena 100%”uzyskała 1,59 pkt.

5/ Zakład Ogólnobudowlany
Grażyna Husar-Zakowicz
68-200 Żary ul. Jęczmienna 3
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 - 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 9.5 SIWZ w kryterium „cena 100%”uzyskała 1,62 pkt.

Wykonawcy wykluczeni z postępowania. Oferty odrzucone.

1/ „MAX-BUDDACH”
Montaż Pokryć Dachowych ,Obudowy Hal
Bogusław Hawryliszyn
64-223 Kębłowo
ul.Osiedlowa 33
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 ustawy -Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia , ponieważ nie przedłożył aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Załączone do oferty zaświadczenie wystawione jest z datą 09.08.2007r. i brak jest na nim adnotacji organu, który je wydał, że na dzień składania ofert jego stan jest zgodny z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej.
Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy – Pzp. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia w/w dokumentu do dnia 21.05.2009r.
Wykonawca przedłożył w wyznaczonym terminie w/w zaświadczenie wystawione dnia 18.05.2009r. tj. po dacie składania ofert składania ofert. Tak więc Wykonawca w dniu składania ofert nie spełniał warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Wobec powyższego Wykonawca został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.


2/ Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
„GEOBUD” Artur Mróz
59-900 Zgorzelec ul. Poluszyńskiego 1A
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 ustawy -Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia , ponieważ nie złożył aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
Załączone do oferty zaświadczenie potwierdza ten warunek ale na dzień 25.11.2008r. i straciło swoją ważność 26 lutego 2009r.
Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy – Pzp. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia w/w dokumentu do dnia 21.05.2009r.
Wykonawca przesłał w wyznaczonym terminie takie samo zaświadczenie jak załączył do oferty
/z datą 25.11.2008r./ a w piśmie przewodnim pisze, ze dotyczy to przetargu nieograniczonego pn”Remont dachu budynku świetlicy wiejskiej w Zielonce” zamiast w Złotniku.
Wobec powyższego Wykonawca został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.


3/ ARKUSZBUD
Zakład Ogólnobudowlany
Dariusz Arkuszewski
68-200 Żary ul. Podchorążych 12
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp. i pkt 2 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia , ponieważ nie przedłożył wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie lub remoncie dachu o powierzchni nie mniejszej niż 500m2 i wartości co najmniej 100.000,- /sto pięćdziesiąt tysięcy zł/.
Wykonawca do oferty załączył wykaz wykonanych prac ale żadna z nich nie odpowiadała wielkości i wartości żądanej przez Zamawiającego.
Wykonawca na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do uzupełnienia do dnia 21.05.2009r. wymaganego dokumentu.
Wykonawca w wyznaczonym terminie przedłożył wykaz wykonanych robót budowlanych
z datą 15 maja 2009r. a więc 3 dni po dniu wyznaczonym na składanie ofert/12.05.2009r./ a warunek ma być spełniony w dniu składania. Załączone do wykazu referencje nie są potwierdzone
„za zgodność z oryginałem”.
W związku z powyższym Wykonawca został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 10 ustawy Pzp.
Oferta Wykonawcy wykluczonego zostaje odrzucona – zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.


4/ Dach Expert
Marek Goławski
Olbrachtów 105B

Wykonawca nie spełnił warunku określonego w pkt 2 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia , ponieważ nie przedłożył wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj:rusztowania, betoniarki, elektronarzędzia samochód dostawczy. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu.
Wykonawca załączył do oferty wykaz, w którym nie wykazał iż dysponuje będzie dysponował
betoniarkami i elektronarzędziami.
Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia w/w wykazu do dnia 21.05.2009r.
Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie uzupełnił wymaganego dokumentu.
Wobec powyższego zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 i art. 4 ustawy – Pzp. Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.

5/ FACH-BUD s.c.
Andrzej Langier, Gustaw Głodowicz
68-200 Żary ul. Kusocińskiego 58
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp. i pkt 2 Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia , ponieważ nie przedłożył pełnomocnictwa z którego wynika, że jeden z wspólników spółki cywilnej jest upoważniony do czynności prawnych i w jakim zakresie, aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
stwierdzenia przygotowania zawodowego i zaświadczenia z Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy.
Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia w/w dokumentów do dnia 21.05.2009r.
Do wyznaczonego terminu Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
Wobec powyższego zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 i art. 4 ustawy – Pzp. Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.



Streszczenie i porównanie ważnie złożonych ofert:

Oferta nr 1 : Skład Materiałów Budowlanych-Dachy Miciak
Monika Miciak
65-722 Zielona Góra ul. Dekoracyjna 16 - z ceną ryczałtową brutto 117.820,29zł.
Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.
W kryterium „cena 100%” uzyskała 2,22 pkt.

Oferta nr 2 : Przedsiębiorstwo Usługowo – Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11 -z ceną ryczałtową brutto 133.022,11zł.
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .
W kryterium „cena 100%” uzyskała 1,95 pkt.

Oferta nr 3:„MAX-BUDDACH”
Montaż Pokryć Dachowych ,Obudowy Hal
Bogusław Hawryliszyn
64-223 Kębłowo
ul.Osiedlowa 33- z ceną ryczałtową brutto 87.213,52 zł.
Wykonawca został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

Oferta nr 4: Zakład Usług Antykorozyjnych
„KAJA” Kazimierz Krajewski
59-900 Zgorzelec ul. Boh.II AWP 12- z cena ryczałtową brutto 156.694,40zł
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .
W kryterium „cena 100%” uzyskała 1,65 pkt.

Oferta nr 5 : Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
„GEOBUD” Artur Mróz
59-900 Zgorzelec ul. Poluszyńskiego 1A – z ceną ryczałtową brutto 78.842,99zł
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.

Oferta nr 6 : USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE I DROGOWE
Paweł Jureko
59-900 Zgorzelec ul. Bolesławiecka 1 - z ceną ryczałtową brutto 86.825,05zł.
Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.
W kryterium „cena 100%” uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 3 pkt.

Oferta nr 7 : „PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8 - z ceną ryczałtową brutto 162.174,48zł.
Wykonawca spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.
W kryterium „cena 100%” uzyskała 1,59 pkt.

Oferta nr 8 : ARKUSZBUD
Zakład Ogólnobudowlany
Dariusz Arkuszewski
68-200 Żary ul. Podchorążych 12 – z ceną ryczałtową brutto 177.310,20zł.
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.


Oferta nr 9: Dach Expert
Marek Goławski
Olbrachtów 105B - z ceną ryczałtową brutto 114.918,18zł.
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.

Oferta nr 10:FACH-BUD s.c.
Andrzej Langier, Gustaw Głodowicz
68-200 Żary ul. Kusocińskiego 58 – z cena ryczałtową brutto 121.095,38 zł.
Wykonawca nie spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Wykonawca został wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.

Oferta nr 11 : Zakład Ogólnobudowlany
Grażyna Husar-Zakowicz
68-200 Żary ul. Jęczmienna 3 – z ceną ryczałtową brutto 159.412 zł.
Wykonawca spełnił warunku określonego w art. 22 ust. 1 i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.
W kryterium „cena 100%” uzyskała 1,62 pkt.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-25 13:36:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-25 13:36:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-25 13:36:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2459 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pn: ”Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie"

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al.Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn:
”Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie”.


1.Przedmiotem zamówienia jest dobudowa do budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie jednej izby lekcyjnej wraz z zapleczem i magazynem sprzętu sportowego, instalacją elektryczną , wodną, CO. Powierzchnia zabudowy-120m2 , kubatura – 403m3 /CPV: 45.21.42.10-5/.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
-projektem budowlanym , opracowanym przez Krzysztof Jurkowicz – Architekt 68-200 Żary
ul. Okrzei 49a/2 ,
-specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
-wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu,
-decyzją-pozwoleniem na budowę nr 261/2009 z dnia 23.04.2009r.
-przedmiarem robót.
Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót załączone są do Rozdz. III SIWZ.
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia do dnia 30 października 2009r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia,
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1-4 ustawy Pzp.
6.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
6.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.3.oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy –Prawo zamówień publicznych/-zał. Nr 1
do SIWZ/;
6.4.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 250.000zł-/dwieście pięziesiąt tysięcy/ wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/- zał. Nr 5 do SIWZ/;
6.5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem
i wykształceniem, w tym:
 kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa,
 kierownik grupy robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa,
 kierownik grupy robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa/-zał. Nr 2 do SIWZ/;
W przypadku gdy Wykonawca wykaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
6.6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 600m3 i wartości co najmniej 500.000,- /pięćset tysięcy zł/-zał.nr 4 do SIWZ/;
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w tych dokumentach.
7. Wykonawca wniesie wadium w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy – Pzp.
w wysokości : 3.336 PLN.
8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
10.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających.
11.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
12. Termin składania ofert : do dnia 09 czerwca 2009r. do godz. 9,50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
13. Termin otwarcia ofert :dnia 09 czerwca 2009r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
14. Okres związania ofertą 30 dni .
15. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
16.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 19 maja 2009r. w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 155516-2009, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga


Załączniki

  • (EXE, 13.7 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 4.6 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-19 12:34:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-19 12:45:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-19 12:45:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1997 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji