ˆ

Przetargi

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Uzasadnienie do przetargu zadania ”Dowozy uczniów z terenu Gm.Żary do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2009/2010”.

Akapit nr 1 - brak tytułu






W Y K O N W A C Y


Nasz znak: 435/39/09 Data: 2009.07.29

Zawiadomienie o rozstrzygnięciu protestu.


Na podstawie art. 183 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. NR 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – ZEAS Żary – uznaje
w części za zasadny protest wniesiony przez w/w Wykonawcę.


U Z A S A D N I E N I E

Dnia 20 lipca 2009r. do Zamawiającego wpłynął protest dotyczący niektórych postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wybór Wykonawcy zadania pn:
”Dowozy uczniów z terenu Gm.Żary do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2009/2010”.
Wykonawca wnosi o wprowadzenie następujących zapisów w SIWZ:
1/ w pkt 4.7. dane o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzone wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie,
2/w załączniku nr 3 do oferty – Doświadczenie zawodowe” - składając ofertę w przetargu nieograniczonym na „Dowozy uczniów z terenu Gm.Żary do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2009/2010” oświadczamy, że nasza firma zrealizowała w ostatnich 3 latach /* w okresie prowadzonej działalności następujące zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisem pkt 4.7 Instrukcji dla Wykonawców. UWAGA! Załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
Zamawiający uznał, że protest został wniesiony w terminie, przez Wykonawce uprawnionego a Wykonawca wykazał interes prawy w uzyskaniu zamówienia.
Zgodnie z art. 181 ust. 3 ustawy – Pzp. Zamawiający powiadomił Wykonawców o wniesieniu protestu, zamieścił jego treść na stronie internetowej www.gminazary.pl i wyznaczył 3 dniowy termin na przyłączenie się do protestu.
Dnia 21 lipca 2009r. do protestu przyłączyło się Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej SA
w Żarach ul.Okrzei 31-33. Wykonawca wnosi o oddalenie protestu, ponieważ został wniesiony przez Wykonawce nieuprawnionego a ponadto żądania Wykonawcy są niezasadne w części dotyczącej zamiany zapisu pkt 4.7 SIWZ, ponieważ przez żądanie przez Zamawiającego doświadczenia w świadczeniu usług przewozów zamkniętych w ciągu jednego roku szkolnego o wartości co najmniej 400 tyś.zł dowodzi zdaniem Przystępującego do postępowania protestacyjnego, że Zamawiający pragnie wybrać Wykonawcę , który będzie gwarantował regularne i solidne przewozy.
Wykonawca przyłączając się do postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu wykazał interes prawny w uzyskaniu zamówienia.
Do dokonanej analizie żądań Protestującego oraz Przystępującego do postępowania protestacyjnego
stwierdził, że protest został wniesiony przez podmiot uprawniony.
Krąg podmiotów legitymowanych do wniesienia środków ochrony prawnej w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określa art. 179 ust. 1 i 2 ustawy – Pzp.
Uprawnienia do zaskarżania czynności i bezprawnych zaniechań Zamawiającego przypisano przede wszystkim Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego . Wyznaczenie tej grupy podmiotów legitymowanych wymaga uwzględnienia charakteru definicji art. 2 . Stosowanie do jego treści, na różnych etapach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przymiot „Wykonawcy”będzie przysługiwał różnym grupom podmiotów. Dla przykładu, ci Wykonawcy którzy pobrali SIWZ a nie złożyli oferty, po upływie terminy na składanie ofert tracą status „Wykonawcy”. Podobnie Wykonawca, który został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia w przetargu ograniczonym nie może złożyć oferty , nie ma przymiotu Wykonawcy w trakcie badania i oceny ofert.
Za zasadne w części uznał Zamawiający protest dotyczący zmiany zapisu pkt 4.7. SIWZ.
Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane- na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, zamawiający może żądać „wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie”.
Zamawiający w SIWZ odniósł się jedynie do usług wykonanych nie uwzględniając usług ciągłych i okresowych wykonywanych – co należy uznać za niezgodne z treścią w/w Rozporządzenia.
Jeśli chodzi o dookreślenie rodzaju i wartości usługi jest ono właściwe. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługi stanowiące przedmiot zamówienia – Zamawiający uznał „dowozy szkolne zamknięte w ciągu jednego roku szkolnego ” a ich wartość określił na 400 tys. zł.
Usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć , zgodnie z literalnym znaczeniem sformułowania § 1 ust. 2 pkt 2 Rozporządzenia jako usługi adekwatne, porównywalne do przedmiotu zamówienia. Zatem mogą one być równe, wyższe ale też i niższe od wartości przedmiotu zamówienia , byleby tylko można było stwierdzić , że dają się porównać. Niemniej zakres tego porównania określa sam Zamawiający w opisie warunków udziału w postępowaniu przetargowym. Jeśli tego nie uczyni – ja żąda tego Protestujący , nie może w sposób arbitralny ocenić spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia przez Wykonawcę.
Za zasadne uznaje Zamawiający żądanie przez protestującego zmianę zapisu dotyczącego dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.

Reasumując powyższe Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
1/ treść pkt 4.7 otrzymuje brzmienie:
„4.7. wykaz wykonanych, wa w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna jest o wartości co najmniej 400.000zł i polegała na świadczeniu usług dowozów szkolnych zamkniętych w ciągu jednego roku szkolnego (załącznik nr 3 do formularza oferty),
2/ załącznik nr 3 do formularza oferty otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego protestu.

Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie – art. 184 ust. 1a pkt 2 ustawy. Pzp.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu, przekazując jednocześnie kopię wniesionego odwołania Zamawiającemu – zgodnie z art. 184 ust. 2 ustawy – Pzp.

W załączeniu:
załącznik nr 3 do formularza oferty.

Kierownik ZEAS
Ryszard Ochociński

Załączniki

  • (PDF, 70.1 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-29 12:46:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-29 12:47:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-29 12:47:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2049 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dla wykonawcy zamówienia: Dowóz uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żary w roku szkolnyn 2009/2010

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nasz Znak 435/36/09 dnia 21.07.2009r.


Dotyczy postępowania przetargowego na wybór wykonawcy zadania pn. Dowóz uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2009/2010.

Na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2009r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1659 ze zmianami) Zamawiający informuje że następuje zmiana w ogłoszeniu składania ofert na w.w zadanie.

W ogłoszeniu Nr 115801 z dnia 20.07.2009 o zmianie ogłoszenia następuje zmiana w treści następującej:
Jest 24.07.2009 godz. 10:00 miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach, al. Jana Pawła II 6, pok. 207 lub 208
Winno być: do dnia 6 sierpnia 2009 do godz. 10:00 miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach, al. Jana Pawła II 6, pok. 207 lub 208

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-21 09:12:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-21 09:12:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-21 09:12:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2003 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dla wykonawców na świadczenie usługi dowozy uczniów z terenu Gminy Żary do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2009/2010

Akapit nr 1 - brak tytułu

WYKONAWCY

Na postawie art. 181 art. 3 i 4 ustawy pzp Dz.U. z 2007 Nr 223 poz. 1655 ze zmianami

Zamawiający Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Żarach informuje Wykonawców że dnia 17.07.2009r. do Zamawiającego wpłynął protest od Marvel Polska Sp. Z o .o. 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Budowlańców 3
Dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia (kopia protestu w załączeniu).
Uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesionego protestu stają się Wykonawcy, którzy mają interes prawny w tym aby protest został rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron, którzy przystąpią do postępowania w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji w www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzary.

Załączniki

  • (PDF, 259.8 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-20 13:07:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-20 13:09:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-20 13:09:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2063 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa oświetlenia drogowego, na osiedlu domków jednorodzinnych w m. Sieniawa Żarska”

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
Tel. 68 470 73 00
Fax 68 470 70 03

Nasz znak: 341/ 13 /09 Data: 2009.07.17

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary – informuje, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa oświetlenia drogowego, na osiedlu domków jednorodzinnych w m. Sieniawa Żarska” została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez:

Zakład Przemysłowo Handlowo Usługowy
„VOLTA” Klemens Workowski
65-093 Zielona Góra, ul. Lisia 39/15

na kwotę ryczałtową brutto : 59.276,77 zł.

Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt. 4 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta jest zgodna z ustawą Pzp, oraz wymaganiami SIWZ, nie podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ustawy – Pzp.
Zgodnie z przyjętym algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 9.6 SIWZ w kryterium „cena 100%” oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 3,00 pkt. – co jest zgodne z art.91 ust.1 ustawy Pzp.

Ponadto o udzielenie zamówienia ubiegali się:

1/ PKP Energetyka S.A –Zakład Zachodni
Ul. Kolejowa 4a
60-715 Poznań
Wykonawca nie spełnił warunków określonych w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków nie przedłożył dokumentów wymaganych w pkt. 4 SIWZ – co jest niezgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp.
Wobec czego Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.

2/ Zakład Wielobranżowy
„PROTON” s.c.
65-119 Zielona góra ul. Sulechowska 4A
Wykonawca nie spełnił warunków określonych w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków nie przedłożył dokumentów wymaganych w pkt. 4 SIWZ – co jest niezgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.

3/ Przedsiębiorstwo Instalacyjno Budowlane
„ELTEK” Jan Klimczak
66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Czartoryskich 10
Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt. 4 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta jest zgodna z ustawą Pzp, oraz wymaganiami SIWZ, nie podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ustawy – Pzp.
Zgodnie z przyjętym algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 9.6 SIWZ w kryterium „cena 100%” oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 2,49 pkt. – co jest zgodne z art.91 ust.1 ustawy Pzp.

4/ Usługowy Zakład Instalatorstwa
Elektrycznego
Krzysztof Ostrowski
77-400 Złotów ul. Jeziorna 59
Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt. 4 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta jest zgodna z ustawą Pzp, oraz wymaganiami SIWZ, nie podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ustawy – Pzp.
Zgodnie z przyjętym algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 9.6 SIWZ w kryterium „cena 100%” oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 2,34 pkt. – co jest zgodne z art.91 ust.1 ustawy Pzp.

5/ „INSTEL” sp. z o.o.
65-735 Zielona Góra ul. Batorego 126A
Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt. 4 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta jest zgodna z ustawą Pzp, oraz wymaganiami SIWZ, nie podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ustawy – Pzp.
Zgodnie z przyjętym algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 9.6 SIWZ w kryterium „cena 100%” oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 2,28 pkt. – co jest zgodne z art.91 ust.1 ustawy Pzp.

6/ Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy
„ ATE” sp. z o.o.
64-360 Zbąszyń pl. Dworcowy 4
Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt. 4 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta jest zgodna z ustawą Pzp, oraz wymaganiami SIWZ, nie podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ustawy – Pzp.
Zgodnie z przyjętym algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 9.6 SIWZ w kryterium „cena 100%” oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 2,31 pkt. – co jest zgodne z art.91 ust.1 ustawy Pzp.


7/ „ITE” sp. z o.o.
62-002 Suchy Las ul. Szkolna 11
Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt. 4 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta jest zgodna z ustawą Pzp, oraz wymaganiami SIWZ, nie podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ustawy – Pzp.
Zgodnie z przyjętym algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 9.6 SIWZ w kryterium „cena 100%” oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 2,19 pkt. – co jest zgodne z art.91 ust.1 ustawy Pzp.

8/ Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych
„ MEGAVAT” Zdzisław Sarnacki
68-200 Żary ul. Sportowa 52
Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt. 4 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta jest zgodna z ustawą Pzp, oraz wymaganiami SIWZ, nie podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ustawy – Pzp.
Zgodnie z przyjętym algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 9.6 SIWZ w kryterium „cena 100%” oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 2,97 pkt. – co jest zgodne z art.91 ust.1 ustawy Pzp.

Wykonawcy wykluczeni. Oferty odrzucone

1/ PKP Energetyka S.A –Zakład Zachodni
60-716 Poznań Ul. Kolejowa 4a
z ceną ryczałtową brutto : 75.574,66 zł.
Na podstawie art. 26 ust.3 ustawy – Pzp . Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował lub które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem - kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa /zał. Nr 4 /.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego – Wykonawca dostarczył powyższy wykaz jednak nie potwierdzał on spełnienia warunku udziału w postępowaniu na dzień, w którym upłynął termin składania ofert tj. na dzień 10.07.2009r. .
Wobec tego Wykonawca został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – co jest zgodne z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy - Pzp.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust. 4 ustawy - Pzp.

2/ Zakład Wielobranżowy
„PROTON” s.c.
65-119 Zielona góra ul. Sulechowska 4A
z ceną ryczałtową brutto : 77.701,03 zł
Na podstawie art. 26 ust.3 ustawy – Pzp . Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia pełnomocnictwa do składania samodzielnie oświadczenia woli, zaciągania zobowiązań przez jednego wspólnika spółki.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego – Wykonawca dostarczył powyższy wykaz jednak nie potwierdzał on spełnienia warunku udziału w postępowaniu na dzień, w którym upłynął termin składania ofert tj. na dzień 10.07.2009r. .
Wobec tego Wykonawca został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – co jest zgodne z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy - Pzp.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust. 4 ustawy - Pzp.

Streszczenie i porównanie ważnie złożonych ofert:

Oferta nr 3 złożona przez :
Przedsiębiorstwo Instalacyjno Budowlane
„ELTEK” Jan Klimczak
66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Czartoryskich 10
z ceną ryczałtową brutto :71.642,61 zł – w kryterium cena 100% oferta uzyskała 2,49pkt,
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .

Oferta nr 4 złożona przez :
Usługowy Zakład Instalatorstwa
Elektrycznego Krzysztof Ostrowski
77-400 Złotów ul. Jeziorna 59
z ceną ryczałtową brutto :75.564,60 zł – w kryterium cena 100% oferta uzyskała 2,34pkt,
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .

Oferta nr 5 złożona przez :
„INSTEL” sp. z o.o.
65-735 Zielona Góra ul. Batorego 126A
z ceną ryczałtową brutto :78.337,03 zł – w kryterium cena 100% oferta uzyskała 2,28pkt,
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .

Oferta nr 6 złożona przez :
Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy
„ ATE” sp. z o.o.
64-360 Zbąszyń pl. Dworcowy 4
z ceną ryczałtową brutto :76.970,42 zł – w kryterium cena 100% oferta uzyskała 2,31pkt,
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .

Oferta nr 7 złożona przez :
„ITE” sp. z o.o.
62-002 suchy las ul. Szkolna 11
z ceną ryczałtową brutto :81.566,46 zł – w kryterium cena 100% oferta uzyskała 2,19pkt,
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .

Oferta nr 8 złożona przez :
Zakład Przemysłowo Handlowo Usługowy
„VOLTA” Klemens Workowski
65-093 Zielona Góra, ul. Lisia 39/15
z ceną ryczałtową brutto: 59.276,77 zł – w kryterium cena 100% oferta uzyskała 3,00 pkt,
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .

Oferta nr 9 złożona przez :
Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych
„ MEGAVAT” Zdzisław Sarnacki
68-200 Żary ul. Sportowa 52
z ceną ryczałtową brutto :59.789,61 zł – w kryterium cena 100% oferta uzyskała 2,97pkt,
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .


WÓJT GMINY ŻARY

Jan DŻYGA

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-20 08:05:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-20 08:05:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-20 08:05:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2060 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zmiana do SIWZ dotyczy postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2009/2010

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nasz znak: 435/36/09 data 17.07.2009
Dotyczy postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2009/2010”

Na podstawie art. 38 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający- Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach - dokonuje zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na w/w zadanie przez dodanie punktu 4.10 o treści: „wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia: co najmniej 4 autobusów z 40 miejscami do siedzenia, co najmniej 2 autobusy z 60 miejscami do siedzenia i 2 autobusy z 65 miejscami do siedzenia, dopuszcza się również wariant 8 autobusów z 55 miejscami siedzącymi”.
Dokonuje się również zmiany przez zastąpienie w pkt. 4.9 „z dnia 1.09.2004r.” słowami „ z dnia z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym”
Kierownik Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Żarach
Ryszard Ochociński

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-20 07:02:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-20 07:02:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-20 07:02:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2021 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: :” Dobudowa nawy garażowej do budynku remizy strażackiej w Bieniowie Gm. Żary wraz z przyłączami wodociągowym i kanalizacji sanitarnej

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
Tel. 068 470 73 00,01
Fax 068 470 73 03
Nasz znak: 341/14/09 Data: 2009.07.16


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary – informuje, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: :
” Dobudowa nawy garażowej do budynku remizy strażackiej w Bieniowie Gm. Żary wraz z przyłączami wodociągowym i kanalizacji sanitarnej”
została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary u. Budowlanych
z ceną ryczałtową brutto: 359.705,73zł.

Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.7 SIWZ oraz pozostałe dokumenty, określone w pkt 4 – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy – Pzp.
Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ – co jest zgodne z art. 45 ust. 2,3,4,6 i 7 ustawy – Pzp.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta jest zgodna z ustawą Pzp . oraz wymaganiami SIWZ , nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. a na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 3 pkt – co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy - Pzp.


Do przetargu oferty złożyli również:

„PERZBUD” s.c
68-100 Żagań ul. Morelowa 8
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.7 SIWZ oraz pozostałe dokumenty, określone w pkt 4 – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy – Pzp.
Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ – co jest zgodne z art. 45 ust. 2,3,4,6 i 7 ustawy – Pzp.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta jest zgodna z ustawą Pzp . oraz wymaganiami SIWZ , nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. I zgodnie z algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała 2,58 pkt.

Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane
„PRO-Q” Piotr Handzlik
68-120 Iłowa
Konin Żagański 104
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.7 SIWZ oraz pozostałe dokumenty, określone w pkt 4 – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy – Pzp.
Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ – co jest zgodne z art. 45 ust. 2,3,4,6 i 7 ustawy – Pzp.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta jest zgodna z ustawą Pzp . oraz wymaganiami SIWZ , nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. I zgodnie z algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała 2,61 pkt.

Wykonawcy wykluczeni. Oferty odrzucone.
Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Złożone oferty nie podlegają odrzuceniu.

Streszczenie i porównanie złożonych ofert.
Oferta nr 1 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary u. Budowlanych - z ceną ryczałtową brutto: 359.705,73zł.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nie podlega odrzuceniu.
Liczba punktów w kryterium „cena100%” – 3pkt.

Oferta nr 2 złożona przez:
„PERZBUD” s.c
68-100 Żagań ul. Morelowa 8 – z ceną ryczałtową brutto: 414.884,68zł.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nie podlega odrzuceniu.
Liczba punktów w kryterium „cena100%” - 2,58 pkt.


Oferta nr 3 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane
„PRO-Q” Piotr Handzlik
68-120 Iłowa
Konin Żagański 104 – z ceną ryczałtową brutto: 413.801,50zł.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nie podlega odrzuceniu.
Liczba punktów w kryterium „cena100%” - 2,61 pkt.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-16 14:03:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-16 14:03:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-16 14:03:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1950 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zadania pn: : ”Wykonanie prac projektowych i robót budowlano-montażowych w zakresie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków dla 100 osób wraz z systemem kanalizacji odprowadzającej ścieki

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
Tel. 068 470 73 00,03
Fax 068 470 73 03


Nasz znak: 341/12/09 Data: 2009.07.15


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary – informuje, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: :
”Wykonanie prac projektowych i robót budowlano-montażowych w zakresie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków dla 100 osób wraz z systemem kanalizacji odprowadzającej ścieki do oczyszczalni z budynków nr 34,35,36,37,37a,37b,37c w miejscowości Włostów”
została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez:

Zakład Instalacyjno-Budowlany
„SAN-BUD”
64-800 Chodzież
ul. Rolna 30

z ceną ryczałtową brutto: 375.243,60zł.

Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.10 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy – Pzp.
Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ – co jest zgodne z art. 45 ust. 2,34,6 i 7 ustawy – Pzp.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. a na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 3 pkt – co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy - Pzp.
Była to jedyna oferta złożona w w/w postępowaniu przetargowym.

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-16 12:28:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-16 12:28:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-16 12:28:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1948 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pn. : Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2009/2010

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach
Al. Jana Pawła II 6
Tel. 068 3743538, 0683630040
Fax. 068 3743538

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14000 euro na wybór Wykonawcy zamówienia pn. : Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2009/2010

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozów / zamkniętych/ uczniów z terenu Gm. Żary do szkół podstawowych i gimnazjów na 8 trasach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem tras, godz. Wyjazdu i powrotu, ilości dzieci i przebieg km – określa rozdział III SWIZ.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
4. Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 września 2009 do dnia 25 czerwca 2010
5. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i SWIZ.
6. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądownego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.5 oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy- Prawo Zamówień Publicznych,
6.6 informacje banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejsza niż: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.7. wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia: co najmniej 4 autobusów z 40 miejscami do siedzenia, co najmniej 2 autobusy z 60 miejscami do siedzenia i 2 autobusy z 65 miejscami do siedzenia;
6.8. dane o doświadczeniu Wykonawcy, potwierdzone wykazem usług realizowanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy –w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna jest o wartości co najmniej 400.00,00 zł ( czterysta tysięcy złotych) i polegała na świadczeniu usług dowozów szkolnych / zamkniętych/ w ciągu jednego roku szkolnego;
6.9 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) przynajmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
6.10. zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób- zgodnie z ustawą z dnia 1.09.2004r.

Ocean spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnienia/ niespełnienia w oparciu o informacje zawarte w tych dokumentach.
7.Wadium nie wymaga się.
8.Kryterium oceny ofert : cena za 1 kilometr - 100%
9.Termin składania ofert: 24 lipca 2009 r. godz. 10.00 w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Żarach, al. Jana Pawła II 6, pok. 208,207.
10.Termin otwarcia ofert: 24 lipca 2009r. godz. 10.10 w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Żarach, al. Jana Pawła II 6, pok. 209
11.Okres związania ofertą: 30 dni.
12.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.gminazary.pl oraz w ZEAS al. Jana Pawła II 6, pok. 208 tut;
13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 60.11.31.00-4
13.Ogłoszenia o zamówienie zostało zawieszone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia : 10.07.2009, pod numerem.109455-2009



Załączniki

  • (DOC, 153.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-10 12:47:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-10 12:47:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-10 12:47:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1952 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dotycząca postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Budowa oświetlenia drogowego, na osiedlu domków jednorodzinnych w m. Sieniawa Żarska

Akapit nr 1 - brak tytułu

W Y K O N A W C Y



Nasz znak: 341/13/09 Data: 2009.07.09
Dotyczy: postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Budowa oświetlenia drogowego, na osiedlu domków jednorodzinnych w m. Sieniawa Żarska”.

Na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary – dokonuje zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na w/w zadnie przez dodanie w pkt 4 – pkt 4.7 o treści „wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, w tym :
- kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa /zał. Nr 4 do SIWZ/.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Załączniki

  • (PDF, 69.7 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-09 12:22:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-09 12:23:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-09 12:23:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2292 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji