ˆ

Przetargi

Szczegóły informacji

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pn: ”Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie"

Informacja ogłoszona dnia 2009-05-19 12:45:41 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al.Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn:
”Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie”.


1.Przedmiotem zamówienia jest dobudowa do budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie jednej izby lekcyjnej wraz z zapleczem i magazynem sprzętu sportowego, instalacją elektryczną , wodną, CO. Powierzchnia zabudowy-120m2 , kubatura – 403m3 /CPV: 45.21.42.10-5/.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
-projektem budowlanym , opracowanym przez Krzysztof Jurkowicz – Architekt 68-200 Żary
ul. Okrzei 49a/2 ,
-specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
-wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu,
-decyzją-pozwoleniem na budowę nr 261/2009 z dnia 23.04.2009r.
-przedmiarem robót.
Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót załączone są do Rozdz. III SIWZ.
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia do dnia 30 października 2009r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia,
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1-4 ustawy Pzp.
6.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
6.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.3.oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy –Prawo zamówień publicznych/-zał. Nr 1
do SIWZ/;
6.4.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 250.000zł-/dwieście pięziesiąt tysięcy/ wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/- zał. Nr 5 do SIWZ/;
6.5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem
i wykształceniem, w tym:
 kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa,
 kierownik grupy robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa,
 kierownik grupy robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa/-zał. Nr 2 do SIWZ/;
W przypadku gdy Wykonawca wykaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
6.6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 600m3 i wartości co najmniej 500.000,- /pięćset tysięcy zł/-zał.nr 4 do SIWZ/;
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w tych dokumentach.
7. Wykonawca wniesie wadium w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy – Pzp.
w wysokości : 3.336 PLN.
8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
10.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających.
11.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
12. Termin składania ofert : do dnia 09 czerwca 2009r. do godz. 9,50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
13. Termin otwarcia ofert :dnia 09 czerwca 2009r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
14. Okres związania ofertą 30 dni .
15. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
16.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 19 maja 2009r. w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 155516-2009, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga


Załączniki

  • (EXE, 13.7 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 4.6 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-05-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-05-19 12:34:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-05-19 12:45:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-05-19 12:45:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2008 raz(y)