ˆ

Przetargi

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja dotycząca przetargu przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Budowa sieci wodociągowej zasilającej wraz z budową przyłącza w Sieniawie Żarskiej”.

Akapit nr 1 - brak tytułu


W Y K O N A W C Y


Nasz znak: 341/2/09 Data: 2009.02.16

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Budowa sieci wodociągowej zasilającej wraz z budową przyłącza w Sieniawie Żarskiej”.


Do Zamawiającego wpłynęły zapytania do SIWZ na w/w zadanie następującej treści:

1. W specyfikacji technicznej na str. 3 zostały ujęte hydranty naziemne typu HAWLE, natomiast w części opisowej na str. 4 pkt. 7.4 zasuwy typu AVK lub równorzędne, oraz na str.5 pkt.7.5 zasuwy typu WAWIN lub równorzędne
2. Pozycja nr 1 kosztorysu ślepego – proszę o wyjaśnienie, czego dotyczy podana w pozycji krotność 0,7 czy ilości mas ziemnych, czy nakładów jak podano w kosztorysie szczegółowym oraz dlaczego w pozycji tej w nakładach nie ma koparki 0,15m3
3. Pozycja nr 2 kosztorysu ślepego – proszę o wyjaśnienie, czego dotyczy podana w pozycji krotność 0,3; czy ilość mas ziemnych czy nakładów jak podano w kosztorysie szczegółowym oraz dlaczego występuje koparka 0,15m3 przy robotach ręcznych
4. Pozycja nr 12 w kosztorysie szczegółowym – dlaczego przyjęto pospółkę w ilości 0,177 m3/m2, co jest ilością niezgodną w nakładach KNNR - 0,0647m3/m2
5. Pozycja nr 13 kosztorysu szczegółowego – nie został ujęty brukowiec a powinien być,
6. Pozycja 14 jest niewłaściwa, gdyż zawiera nakłady dla średnicy 100mm a nie 80mm jak jest w kosztorysie
7. Pozycja nr 16 – w pozycji kosztorysowej ujęto w nakładach taśmę do oznakowania zwykłą polietylenową natomiast w SIWZ jest mowa o taśmie z wkładką metalową, a w opisie, że ma być położony lokalizacyjny drut miedziany o przekroju 1,5 mm2. Co w związku z powyższym jest rozwiązaniem ostatecznym, które należy wycenić.
8. Pozycja nr 20 – dlaczego brakuje w niej materiałów pomocniczych, które są wyszczególnione w katalogu?
9. Pozycja nr 21 – dlaczego w nakładach przyjęta trójnik redukcyjny kołnierzowy DN 100/80 skoro w opisie pozycji jest trójnik do zgrzewania
10. Pozycja nr 22 – w nakładach brakuje śrub uszczelek, które przy połączeniach kołnierzowych są niezbędne
11. Pozycja nr 25 występuje niezgodność między specyfikacją techniczną a opisem technicznym, jak również kosztorysem szczegółowym. Według opisu technicznego ma być hydrant zabezpieczony przed z łamaniem, a w specyfikacji i kosztorysie nie jest to zaznaczone
12. w specyfikacji na str.8o oznakowaniu uzbrojenia sieci wodociągowej na trwałych obiektach jak i „specjalnych słupkach” (chyba chodzi o słupki) – dlaczego nie ma ujętej ani jednej sztuki w kosztorysie?
13. W projekcie technicznym załączonym do SIWZ projektant wskazuje na zastosowanie zasuw odcinających, kielichowych, kołnierzowych, krótkich z żeliwa sfero z miękkim uszczelnieniem firmy AVK, natomiast w specyfikacji Technicznej w części materiałowej są wskazane zasuwy HAWLE. Czy zamawiający uzna za równoważne zasuwy kielichowe, kołnierzowe firmy AKWA Gniezno – nr katalogowy 2170
14. W projekcie technicznym projektant wskazuje na zastosowanie hydrantów nadziemnych z żeliwa sfero (korpus) oraz rury stalowej ( kolumna) zabezpieczonych przez złamaniem firmy HAWLE. Czy zamawiający uzna za materiał równoważny hydrant nadziemny firmy AKWA Gniezno – nr katalogowy 3160

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655/ - Zamawiający – Gmina Żary – wyjaśnia :

Ad. 1, 13 i 14
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach technicznych i warunkach gwarancji nie gorszych niż produkcji HAWLE
Na podstawie art. 30 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Ad. 2
W pozycji nr 1 kosztorysu ślepego do nakładów dodać – koparka 0,15m3 (0,0625x0,7= 0,04375m-g/m3), krotność dotyczy ilości robót ziemnych wykonywanych mechanicznie

Ad. 3
W pozycji nr 2 kosztorysu ślepego do nakładów usunąć – koparka 0,15m3 (0,0625x0,3= 0,01875m-g/m3), krotność dotyczy ilości robót ziemnych wykonywanych ręcznie

Ad.4
W pozycji nr 12 kosztorysu - tj KNNR 60105-08 zostaje pospółka w ilości 0,177m3/m2

Ad.5
W pozycji nr 13 kosztorysu przewiduje się demontaż i ponowne ułożenie istniejącej nawierzchni z brukowca

Ad.6
W pozycji nr 14 kosztorysu KNNR 4 1014-03 zostaje zmieniona na KNNR 4 1014-02

Ad.7
W pozycji nr 16 kosztorysu należy do wyceny przyjąć taśmę z wkładka metalową

Ad.8
Pozycja nr 20 kosztorysu pozostaje niezmieniona

Ad.9
W pozycji nr 21, w opisie pozycji powinien być trójnik redukcyjny, kołnierzowy zgodnie z Projektem Budowlanym.

Ad.10
W pozycji nr 22 kosztorysu należy do nakładów dodać: uszczelki gumowe płaskie do połączeń kołnierzowych o śr. 80mm w ilości 1 kpl./szt.; śruby stalowe średniodokładne z nakrętkami i podkładkami M16 w ilości 1,36kg/szt.

Ad.11
W pozycji nr 25 kosztorysu przyjąć hydrant p.poż. nadziemny DN80– sztywny.

Ad.12
Do kosztorysu należy dodać pozycję nr 30 KNR W 2-19 0134-03 w ilości 2 kpl.


Wójt Gminy
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-16 10:43:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-16 10:43:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-02-16 10:43:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1480 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dotycząca przetargu ograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Budowa sieci wodociągowej , zasilającej wraz z budową przyłącza w Sieniawie Żarskiej Gm. Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu






W Y K O N A W C Y


Nasz znak: 341/2/09 Data: 2009.02.06

Dotyczy: przetargu ograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Budowa sieci
wodociągowej , zasilającej wraz z budową przyłącza w Sieniawie Żarskiej Gm. Żary ”.


Do Zamawiającego wpłynęło zapytanie do SIWZ na w/w zadanie następującej treści:

„ Z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ wynika, że „Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej -głównej z rur PE 110-90 o długości 2292,1 mb wraz z : 1 szt. przyłącza do budynku szatni sportowej, 3 szt. nawiertkami z rurami osłonowymi, 10 szt. hydrantów, 21 szt. Zasuw odcinających 100-80 i 3 szt. 32-25, rurą osłonową dn 150 długości 35mb, wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z wyliczeniem długości wbudowanej sieci”.
Powyższe przyłącze do boiska sportowego z zapleczem socjalnym opisane w projekcie należy wykonać z rur PE o średnicy 40mm o długości L=60mb. Natomiast w kosztorysie ofertowym w pozycji nr 18 podane są 2 szt. przyłączy wodociągowych z rur PE o średnicy 32mm o długości L=26mb oraz 2 szt. nawiertek – poz. nr 26”.


Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655- ze zmianami/ - Zamawiający – Gmina Żary – wyjaśnia:

Zapisany w SIWZ opis przedmiotu zamówienia jest właściwy i taki należy przyjąć
do sporządzenia kosztorysu ofertowego i oferty.
Wobec powyższego w poz. nr 18 należy przyjąć 1 szt. przyłącza z rur PE średnicy 40mm, długości 60mb. W pozycji nr 26 należy przyjąć 3szt. nawiertek /podłączenie instalacji do sieci wodociągowej-nasady rurowe, opaski na istniejących rurociągach o średnicy: DZ110/32 1szt, 90/32 1szt, 90/40 1 szt./.

Wójt Gminy Żary
Jan Dzyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-06 12:05:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-06 12:05:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-02-06 12:05:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1498 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

GMINA ŻARY ogłasza przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia pn. Budowa sieci wodociągowej zasilającej, wraz z budową przyłącza w Sieniawie Żarskiej.

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al.Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn: ”Budowa sieci wodociągowej zasilającej, wraz z budową przyłącza w Sieniawie Żarskiej Gm. Żary ”

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej – głównej z rur PE 110-90 o długości 2292,1mb wraz z :1 szt. przyłącza do budynku szatni sportowej, nawiertkami z rurami osłonowymi-
3 szt., 10 szt. hydrantów, 21 szt. zasuw odcinających 100-80 i 3 szt. 32-25, rurą osłonowa dn. 150 długości 35mb, wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z wyliczeniem długości wbudowanej sieci (CPV: 45.23.13.00-8)
2.Nie do puszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia do dnia 30 czerwca 2009r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655/
i SIWZ.
6.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
6.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.3.oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy –Prawo zamówień publicznych,
6.4.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 300.000zł (słownie : trzysta tysięcy ) - wystawioną nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem - w tym kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa . W przypadku , gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób;
6.6.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj: koparka, samochód samowyładowczy, urządzenie do przecisków, zgrzewarka do rur, elektronarzędzi, samochód dostawczy. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu;

6.7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o długości co najmniej 2 km.
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
w oparciu o informacje zawarte w tych dokumentach.
7. Wykonawca wniesie wadium w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy – Pzp.
w wysokości 6.951.70zł.
8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
10.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających.
11.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
12. Termin składania ofert : do dnia 24 lutego 2009r. do godz. 9,50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
13. Termin otwarcia ofert :dnia 24 lutego 2009r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
14. Okres związania ofertą 30 dni .
15. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
16.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia
02.02.2009r. , nr ogłoszenia: 13416-2009.


Wójt Gminy Żary
Jan Dzyga

Załączniki

  • (DOC, 256.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 3.5 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-02-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-02-02 08:21:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-02-02 08:29:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-02-02 08:29:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1515 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gmina Żary informuje, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Dostawa używanego samochodu pożarniczego dla OSP Mirostowice Dolne

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 ŻARY
Al. Jana Pawła II 6
tel. 068 470 73 00,01
fax 068 470 73 03



Nasz znak: 341/15/08 Data: 2008.11.05



Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 233, poz. 1655 ze zmianami/ - Zamawiający – Gmina Żary informuje, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Dostawa używanego samochodu pożarniczego dla OSP
Mirostowice Dolne” najkorzystniejszą ofertę z cena ryczałtową brutto w wysokości 135.000 zł złożył przedsiębiorca

Utrata Bogdan
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą:
„SAMOCHODY POŻARNICZE”
86-200 Chełmno ul. Ustronie 3

Wykonawca spełnia warunki określone w pkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
a na potwierdzenie spełnienia tych warunków załączył do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 25 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Oferta Wykonawcy spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Oferta Wykonawcy jest jedyną ofertą złożoną w odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego.

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-11-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-11-07 13:37:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-11-07 13:37:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-11-07 13:37:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1483 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

W sprawie protestu przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego

Akapit nr 1 - brak tytułu



Nasz znak:435/ 60 /2008 data:2008.10.29


Informuję, że w złożonej odpowiedzi na protest z dnia 27.10.2008r.
nie zostało uwzględnione (pominięte) pytanie nr 2.
W związku z powyższym przesyłamy pełną odpowiedź na zadane w proteście wszystkie pytania.


Na podstawie art.38 ust.2 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1665) ze zmianami zamawiający Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach odpowiada na zapytania proponowanych zmian i w SIWZ w zakresie:
1. wcześniejszego o 2-3 dni niż termin składania ofert skalkulowania ceny oferty z uwagi na możliwość udziału mniejszych firm w przetargu,
2. zmian w treści SIWZ i projekcie umowy umożliwiającego tzw. mierzenia ilości sprzedanego oleju opałowego w temperaturze 15°C i na tej podstawie wystawianie faktury
3. zmiany w treści SIWZ dotyczące zmian ceny oleju opałowego w przypadku między innymi zmian cen giełdowych co zdaniem Wykonawcy jest nieprecyzyjne,
4. zmian w treści umowy w zakresie zabezpieczenia interesów Dostawcy w kwestii kar umownych za złamanie zapisu umowy przez Odbiorcę.

Ad.1. Zamawiającego nie interesuje na jaki dzień Wykonawca sporządzi cenę oferty. Ma ona być sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w pkt XV SIWZ. Zaoferowana cena będzie niezmienną przez okres związania z ofertą (30 dni) i pierwsza dostawa będzie po zaoferowanej cenie.

Ad.2 Zamawiający uwzględnia wniosek Wykonawcy w tym zakresie proponując zapis w SIWZ – załącznik nr 3 istotne postanowienia umowy
-§ 3 pkt 4 o brzmieniu ”Mierzenie ilości dostarczonego oleju opałowego następuje w temperaturze min. 15°C i na tej podstawie wystawiane zostaną faktury za olej”.

Ad.3. Zamawiający dokonuje zapisu w § 5 ust 1 istotnych warunków umowy zapis ”zmian cen giełdowych” na nowy zapis „ zmian cen producenta publikowany na stronie internetowej producenta”.

Ad.4. W § 3 dodaje się ust.8 o brzmieniu :”w przypadku odstąpienia od umowy przez Odbiorcę z przyczyn nie będących po stronie Dostawcy-Odbiorca zobowiązuje się do zapłaty kar umownych w wysokości 0,5% od wartości nie zrealizowanych dostaw.”





































Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-28 08:35:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-28 08:35:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-28 08:35:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1490 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przeterg nieograniczony na dostawę używanego samochodu pożarniczego dla OSP Mirostowice Dolne

Akapit nr 1 - brak tytułu


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Gmina Żary
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel. (068) 470 73 00 01
fax (068) 470 73 03

ogłasza przetarg nieograniczony, którego wartość szacunkowa jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach, wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 – ze zmianami ) na dostawę używanego samochodu pożarniczego dla OSP Mirostowice Dolne
1.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie : www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzary. i Urzędzie Gminy w Żarach Al.Jana PawłaII 6 pok.205.
2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu pożarniczego dla OSP Mirostowice Dolne posiadającego następujące wymagania techniczne i wyposażenie:
1/ wyprodukowany po 1987 roku
2/ kolor- czerwony,
3/ moc silnika min. 175 KW - diesel,
4/ wymiary: długość nie więcej niż 8,9m; szerokość nie więcej niż 2,5m; wysokość nie więcej niż 3,2m,
5/ napęd 4x2,
6/ zbiornik na wodę min. 3600L,
7/ autopompa – wydajność min. 2400L/min.,
8/ szybkie natarcie 60m z prądownicą,
9/ kabina jednomodułowa min. 8-osobowa
10/ aluminiowa drabina mocowana na dachu,
11/ wyciągarka hydrauliczna z przodu samochodu – uciąg min. 8T,
12/ przebieg maksymalny – 30.000km,
13/ maszt oświetleniowy – 2x1000W,
14/ agregat prądotwórczy,
15/ węże ssawne – min., 2 szt.,
16/ węże tłoczne – min 4 szt.,
17/ prądownica wodna – min 2 szt.
Samochód musi mieć ważne badania techniczne i być zarejestrowany na terenie kraju.
Dostawca złoży na formularzu oferty oświadczenie , że samochód jest jego własnością
i że zostały uiszczone wszelkie opłaty skarbowe i celne oraz należne podatki – wynikające
ze sprowadzenia samochodu z zagranicy.
3.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5.Termin wykonania zamówienia – do dnia 27 listopada 2008r.
6.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art, 22 ust.1 ustawy – Pzp. a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia:
1) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.Wadium nie wymaga się.
8.Kryterium oceny ofert – najniższa cena (100%).
9.Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Żarach, 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II 6, pok. 105 do dnia 4.11. 2008r.
do godz. 13:00.
10.Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Żarach, 68-200 Żary, Al. Jana Pawła II 6, pok. 106 dnia 4.11.2008r. godz. 13:05.
11.Okres związania ofertą 30 dni.
12.Nie przewiduje się aukcji elektronicznej.
13.Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 24.10.2008r. nr ogłoszenia: 283499-2008.
14. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.gminazary.pl.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Załączniki

  • (EXE, 76.9 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-24 14:07:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-24 14:09:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-24 14:09:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1530 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty na dostawy oleju opałowego do obiektów szkolnych w Gminie Żary w sezonie grzewczym 2008/2009

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
w Żarach
Al. Jana Pawła II 6
Tel. (068) 374 35 38, (068)363 00 40
Fax. (068) 374 35 38


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty na dostawy oleju opałowego do obiektów szkolnych w Gminie Żary w sezonie grzewczym 2008/2009 określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8

1. Przedmiotem zamówień są dostawy oleju opałowego do obiektów szkolnych na terenie Gminy Żary w sezonie grzewczym 2008/2009 do kotłowni szkolnych w miejscowościach: Bieniów, Lubanice, Mirostowice Dolne, Olbrachtów, Złotnik. Zamówienie obejmować będzie sukcesywną dostawę w zależności od potrzeb transportem Wykonawcy i na koszt wykonawcy w ilości orientacyjnej ca 120 tyś. Litrów w całym sezonie grzewczym.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
4. Termin wykonania zamówienia- sezon grzewczy 2008/2009 (XI 2008 – IV 2009)
5. O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) i SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnianych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia.
1) oświadczenie z art.22 zał.1 ustawy
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) koncesja na obrót paliwami ciekłymi
7. Wadium nie wymaga się
8. Kryterium oceny ofert: cena 100% (najniższa cena za 1 litr oleju opałowego wraz z należnym podatkiem VAT i kosztami transportu na dzień otwarcia ofert.
W trakcie realizacji przedmiotu umowy cena może ulec zmianie jedynie z powodu zmian giełdowych , zmian stawek podatku VAT lub akcyzy
9. Termin składania ofert: 4.11.2008r. do godz.1300 w Zespole Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół w Żarach, Aleja Jana Pawła II 6, pok. 209
10.Termin otwarcia ofert: 04.11.2008r. godz.1305 w Zespole Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół w Żarach, Aleja Jana Pawła II 6, pok. 209
11. Okres związania ofertą: 30 dni
12. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.gminazary.pl lub tut. Zespole Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół, Aleja Jana Pawła II 6, pok. 209
13.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
14.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
15.Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się BIP dnia 24.10.2008r. pod nr 283211-2008

Załączniki

  • (DOC, 133 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-24 10:41:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-24 10:42:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-24 10:42:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1526 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa oświetlenia drogowego na osiedlu domków m. Marszów

Akapit nr 1 - brak tytułu




GMINA ŻARY
68-200 ŻARY
Al. Jana Pawła II 6
tel. 068 470 73 00,01
fax 068 470 73 03

Nasz znak: 341/14/08 Data:2008.10.17

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 Nr 223 poz. 1655/ / Zamawiający – Gmina Żary - zawiadamia,
że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa oświetlenia drogowego na osiedlu domków m. Marszów” została wybrana najkorzystniejsza oferta z ceną ryczałtową brutto w wysokości 65.517,51 zł, którą złożyło:
Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych
„MEGAVAT” Zdzisław Sarnacki
68-200 Żary ul. Sportowa 52

W/w Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp i pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty i oświadczenia , określone w pkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 25 ustawy – Pzp.
Wobec powyższego Wykonawca nie został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jedynym kryterium oceny ofert była cena oferty /100%/.
Oferta Wykonawcy zawiera najniższą cenę spośród ważnie złożonych ofert i zgodnie
z algorytmem określonym w pkt 9.6 specyfikacji istotnych warunków zamówieni otrzymała największą liczbę punktów pośród ważnie złożonych ofert – 3 pkt – co jest zgodne z pkt 9.7 SIWZ i art. 91 ust. 1 ustawy – Pzp.
Do przetargu ofertę złożyło również :

„INSTEL” Spółka z o.o.
65 – 735 Zielona Góra ul. Batorego 126A
Wykonawca nie spełnił wszystkich warunków udziału w postępowaniu , określonych w art. 22
ust. 1 i pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia .tzn . nie potwierdził , że znajduje się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – przedkładając do oferty dokument określony w pkt 4.3 SIWZ zawierający błąd.
Na podstawie upoważnienia zawartego w art. 26 ust. 3 ustawy – Pzp Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia do dnia 17 października 2008r. go godz. 14,00 wadliwego dokumentu. Jednakże Wykonawca nie przedłożył go w wyznaczonym terminie , wobec czego został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia – co jest zgodne z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy – Pzp. Oferta wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust. 4 ustawy .

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-20 13:12:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-20 13:13:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-20 13:13:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1528 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dot. inwestycji: Modernizacja drogi gminnej F007507 z Miłowic do Rościc

Akapit nr 1 - brak tytułu


GMINA ŻARY
68-200 ŻARY
AL. JANA PAWŁA II 6
tel. 068 470 73 00,03
fax 068 470 73 03

Nasz znak: 341/13/08 Data:2008.10.15

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Na podstawie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 Nr 223 poz. 1655/ / Zamawiający – Gmina Żary - zawiadamia,
że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Modernizacja drogi gminnej F007507 z Miłowic do Rościc” ” została wybrana najkorzystniejsza oferta z ceną ryczałtową brutto w wysokości
438.964,88 zł, którą złożyło:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe
TANDEM
68-200 Żary ul. Pułaskiego 8
Oferta Wykonawcy jest zgodna ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia i nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp.
W kryterium oceny ofert /cena 100%/ otrzymała najwyższą liczbę punktów – 3 pkt – co jest zgodne z pkt 8.3 i 10.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia i art. 91 ust. 1 ustawy - Pzp.
Jedynym kryterium oceny ofert była cena oferty /100%/.
Do przetargu ofertę złożyło również :
Budownictw Drogowo-Sanitarne „FUCHS” Sp. z o.o.
67-100 Nowa Sól ul. Wojska Polskiego 100A
Oferta w/w Wykonawcy jest zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp. Została oceniona zgodnie z algorytmem określonym w pkt 8.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia i otrzymała 2,82 pkt w kryterium cena /100%/– co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy – Pzp.
W ogólnej ocenie oferta tego Wykonawcy znalazła się się na drugiej pozycji wśród 4 ważnie złożonych ofert.
EUROVIA POLSKA SA
53-609 Wrocław ul. Fabryczna 20b
Oferta Wykonawcy jest zgodna ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia i nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp. Została oceniona zgodnie z algorytmem określonym w pkt 8.3 SIWZ i otrzymała 2,79 pkt w kryterium cena /100%/ - co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy – Pzp.
W ogólnej ocenie oferta Wykonawcy uplasowała się na trzeciej pozycji wśród 4 ważnie złożonych ofert.
Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
58-514 jelenia Góra ul. Kaczawska 19
Oferta tego Wykonawcy jest zgodna ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia i nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp. W kryterium oceny ofert /cena 100%/ otrzymała 2,58 pkt – wyliczone na podstawie algorytmu określonego w pkt 8.3 SIWZ – co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy – Pzp.
W ogólnej ocenie znalazła się na czwartej pozycji wśród czterech ważnie złożonych ofert.
Wójt Gminy
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-16 08:15:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-16 08:15:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-16 08:15:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1538 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wójt Gminy Żary, woj. Lubuskie OGŁASZA PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej geodezyjnie działkami nr nr 292/1, 292/2 i 293/1 o łącznej powierzchni 8,9475 ha, położonej w obrębie Sieniawa Żarska,

Akapit nr 1 - brak tytułu


Wójt Gminy Żary, woj. Lubuskie
OGŁASZA PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY
na sprzedaż



nieruchomości niezabudowanej, oznaczonej geodezyjnie działkami nr nr 292/1, 292/2 i 293/1 o łącznej powierzchni 8,9475 ha, położonej w obrębie Sieniawa Żarska, gm. Żary, województwo Lubuskie. W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomość ta przeznaczona jest pod zabudowę techniczno-produkcyjną.
Dla nieruchomości tej nie jest prowadzona księga wieczysta.
Cena wywoławcza przedmiotu przetargu wynosi 2 999 000,00 zł. (słownie złotych: dwamilionydziewięćsetdziewięćdziesiątdziewięćtysięcy).
Nieruchomość te jest wolna od obciążeń i zobowiązań
Przetarg odbędzie się w dniu 11 grudnia 2008 r. o godzinie 10-tej w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Żarach, Aleja Jana Pawła II 6.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w gotówce, w kwocie 300 000,00 zł. na konto Urzędu Gminy w Żarach nr Bank Zachodni WBK Oddział w Żarach 68 1090 2561 0000 0006 4200 0115 w terminie do dnia 08 grudnia 2008 r. (liczy się data wpływu pieniędzy na konto).
Do ceny osiągniętej w przetargu zostanie doliczony podatek VAT wg stawki 22 %.
Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygra zostanie zaliczone na poczet ceny sprzedaży, pozostałym uczestnikom - zostanie zwrócone w terminie nie dłuższym niż trzy dni od dnia przetargu.
Wszelkich informacji udziela Urząd Gminy w Żarach, Aleja Jana Pawła II 6, tel. 068/470-73-15.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-03 11:47:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-03 11:47:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-03 11:47:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1767 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji