ˆ

Przetargi

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

GMINA ŻARY ogłasza przetarg ograniczony na wybór Wykonawcy zadania pn: „Przebudowa dróg gruntowych na terenie Gminy Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu


GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al.Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg ograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na postawie art. 11 ust. 8 ustawy – Pzp.
na wybór Wykonawcy zadania pn: „Przebudowa dróg gruntowych na terenie Gminy Żary ”

1.Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa następujących dróg gminnych/ 7 zadań/:
1/ Bogumiłów* droga oz nr F7507* na odcinku 730 mb x 3, 5 m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 2555m2, skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 2555m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 730 m2,

2/Drożków* droga oz nr 354, 250/1* na odcinku 350mb x 3,0 m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 1082 m2 , skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 1082 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 350 m2., ustawienie oznakowania pionowego 2 szt.,

3/Drożków* droga oz nr 125/1, 125/2, 134* na odcinku 500mb x 3,0m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 1527 m2 , skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 1527 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 500 m2. , ustawienie oznakowania pionowego 2 szt., wykonanie stalowych barierek zabezpieczających na przepuście 10m.

4/Olbrachtów* droga oz nr 192* na odcinku 840 mb x 3,0 m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 2610 m2 , skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 2610 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 840 m2, ustawienie oznakowania pionowego 2 szt, udrożnienie przepustu 5m, przedłużenie przepustu 1m, umocnienie skarp przy wlotach przepustu 2,6 m3 , pionowa regulacja urządzeń znajdujących się w drodze 8 szt., odwodnienie liniowe systemowe 4 m.

5/Olbrachtów* droga oz nr 508* na odcinku 165 mb x 3,0 m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 518 m2 , skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 518 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 165 m2, ustawienie oznakowania pionowego 1 szt. .

6/Olbrachtów* droga oz nr 284* na odcinku 550 mb x 3,5 m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 1988 m2 , skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 1988 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 550 m2, ustawienie oznakowania pionowego 1 szt. .

7/Grabik* droga oz nr 728/44, 728/46, 728/45* / ul. Dębowa, Brzozowa, Lipowa/ na łącznym
odcinku 840 mb x 4,0 m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 3360 m2 , skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 3360 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 840 m2, ustawienie oznakowania pionowego 2 szt. .

2.Dopuszcza się składanie ofert częściowych /dla poszczególnych zadań osobno/ .
3.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia do dnia 30 października 2009r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1665 ze zmianami/ tj:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/ posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia,
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp.

6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
6.1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp . Za spełnienie tego warunku 1 pkt;
6.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Za spełnienie tego warunku 1 pkt;
6.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzających
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Za spełnienie tego warunku 1 pkt;
6.4.wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na przebudowie drogi :
6.4.1. dla zadania nr 1 o powierzchni co najmniej 2500m2 i wartości co najmniej 150.000zł
/za spełnienie tego warunku 1 pkt/,
6.4.2. dla zadania nr 2 o powierzchni co najmniej 1000m2 i wartości co najmniej 50.000zł
/ za spełnienie tego warunku 1 pkt/,

6.4.3. dla zadania nr 3 o powierzchni co najmniej 1500m2 i wartości co najmniej 75.000zł
/za spełnienie tego warunku 1 pkt/,
,
6.4.4. dla zadania nr 4 o powierzchni co najmniej 2500m2 i wartości co najmniej 150.000zł
/ za spełnienie tego warunku 1 pkt/,

6.4.5. dla zadania nr 5 o powierzchni co najmniej 500m2 i wartości co najmniej 25.000zł
/ za spełnienie tego warunku 1 pkt/,

6.4.6. dla zadania nr 6 o powierzchni co najmniej 1500m2 i wartości co najmniej75.000zł
/za spełnienie tego warunku 1 pkt/,

6.4.7. dla zadania nr 7 o powierzchni co najmniej 3300m2 i wartości co najmniej 200.000zł
/za spełnienie tego warunku 1 pkt/,


6.4.8. W przypadku składania wniosku na kilka wybranych zadań – Wykonawca winien wykazać przynajmniej jedną przebudowę drogi o powierzchni stanowiącej co najmniej sumę powierzchni wybranych zadań i o wartości odpowiadającej co najmniej sumie ich wartości.
Za każdą następną wykonaną przebudowę drogi o pow. i wartości określonej w pkt 6.4.1 do 6.4.8 - Wykonawca otrzyma 1 pkt;
6.5.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj: walec drogowy, układarka mas bitumicznych, samochód samowyładowczy, skrapiarka. Za spełnienie tego warunku 1 pkt;
6.6. wykazu osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym kierownik budowy posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa. Za spełnienie tego warunku 1 pkt;
7. Do składania ofert zostanie zaproszonych minimum 5, maksimum 8 Wykonawców.
8. Wadium nie wymaga się.
9. Kryterium oceny ofert – cena 100%
10.Nie przewiduje się aukcji elektronicznej.
11. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14 lipca 2009r.
godz. 10, 00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
11.Ogłoszenie o przetargu zostało zamieszczone dnia 06.07.2009w BIP, na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach i w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr: 223644-2009.


Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Załączniki

  • (DOCX, 24.4 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (DOCX, 11.1 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 108.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-06 10:49:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-06 10:54:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-07-06 10:54:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2889 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zadania pn. Dobudowa nawy garażowej do budynku remizy strażackiej w Bieniowie Gm. Żary wraz z przyłączami wodociągowym i kanalizacji sanitarnej

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn:
” Dobudowa nawy garażowej do budynku remizy strażackiej w Bieniowie Gm. Żary wraz z przyłączami wodociągowym i kanalizacji sanitarnej”.


1.Przedmiotem zamówienia jest dobudowa do istniejącego budynku remizy w Bieniowie boksu garażowego o pow. 72,63m2 dla samochodu strażackiego, remont pomieszczeń socjalnych
i sanitarnych , wymiana bramy garażowej, przebudowa przyłącza wodnego i kanalizacyjnego /CPV: 45.21.61.20-1/.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
-projektem budowlanym , opracowanym przez Krzysztof Jurkowicz – Architekt 68-200 Żary
ul. Okrzei 49a/2 ,
-specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
-wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu,
-decyzją-pozwoleniem na budowę nr 427/2009 z dnia 22.06.2009r.
-przedmiarem robót.
Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót załączone są do Rozdz. III SIWZ.
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia do dnia 30 listopada 2009r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia,
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1-4 ustawy Pzp.
6.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
6.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.3.oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy –Prawo zamówień publicznych/-zał. Nr 1
do SIWZ/;
6.4.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 250.000zł-/dwieście pięziesiąt tysięcy/ wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/- zał. Nr 5 do SIWZ/;
6.5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem
i wykształceniem, w tym:
 kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa,
 kierownik grupy robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa,
 kierownik grupy robót posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa/-zał. Nr 2 do SIWZ/;
W przypadku gdy Wykonawca wykaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
6.6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 400m3 i wartości co najmniej 500.000,- /pięćset tysięcy zł/-zał.nr 4 do SIWZ/;
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w tych dokumentach.
7. Wykonawca wniesie wadium w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy – Pzp.
w wysokości : 3.372 PLN.
8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
10.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających.
11.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
12. Termin składania ofert : do dnia 15 lipca 2009r. do godz. 9,50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
13. Termin otwarcia ofert :dnia 15 lipca 2009r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
14. Okres związania ofertą 30 dni .
15. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
16.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 24 czerwca 2009r. w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 205084-2009, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga


Załączniki

  • (DOC, 276.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 1.4 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 13.2 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 3.6 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-24 11:17:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-24 11:39:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-24 11:39:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2822 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: : ”Dobudowa części socjalnej do istniejącego budynku klubu wraz z przyłączami w Miłowicach Gmina Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu


GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel. 068 470 73 00,01
fax 068 470 73 03


Nasz znak: 341/11/09 Data: 2009.06.23

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary – informuje, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: : ”Dobudowa części socjalnej do istniejącego budynku klubu wraz z przyłączami w Miłowicach Gmina Żary”
została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez:


Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane
„PRO-Q” Piotr Handzlik
Konin Żagański 104
68-120 Iłowa
z ceną ryczałtową brutto: 94.758,03zł.

Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.6 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. oraz pozostałe dokumenty wymagane pkt 4 SIWZ.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i zgodnie z algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała maksymalną liczbę punktów tj.
3 pkt – co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy - Pzp.

O udzielenie zamówienia ubiegali się również:

1/ Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.6 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp oraz pozostałe dokumenty wymagane pkt 4 SIWZ.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i zgodnie z algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała 2,19pkt.
2/ „PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8 – Wykonawca wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.



Wykonawcy wykluczeni. Oferty odrzucone.

Oferta nr 2 złożona przez:
„PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8
W wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował lub które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia /zał. Nr 2 / Wykonawca nie wskazał kierownika grupy robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa.
Na podstawie art. 26 ust.3 ustawy – Pzp . Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia w/w dokumentów.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego – Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie.
Wobec tego Wykonawca został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – co jest zgodne z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy - Pzp.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust. 4 ustawy - Pzp.


Streszczenie i porównanie złożonych ofert:

Oferta nr 1 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11 – z ceną ryczałtową brutto 129.279,86zł.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Oferta nie podlega odrzuceniu.
Liczba punktów w kryterium”cena 100% „- 2,19 pkt.

Oferta nr 2 złożona przez:
„PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8 - z cena ryczałtową brutto 114.624,18zł
Wykonawca wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta odrzucona.

Oferta nr 3 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane
„PRO-Q” Piotr Handzlik
Konin Żagański 104
68-120 Iłowa - z ceną ryczałtową brutto: 94.758,03zł.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Oferta nie podlega odrzuceniu.
Liczba punktów w kryterium „cena100%” - 3,00pkt.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-24 10:35:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-24 10:35:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-24 10:35:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2784 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dodatkowa dotycząca przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:” Wykonanie prac projektowych i robót budowlano - montażowych w zakresie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków dla 100 osób wraz z systemem kanalizacji doprowa

Akapit nr 1 - brak tytułu




WYKONAWCY



Nasz znak: 341/ 12 /09 Data: 2009.06.22

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:” Wykonanie prac projektowych i robót budowlano - montażowych w zakresie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków dla 100 osób wraz z systemem kanalizacji doprowadzającej ścieki do oczyszczalni z budynków nr 34, 35, 36, 37, 37a, 37b, 37c w miejscowości Włostów”.



Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655/ - Zamawiający – Gmina Żary – modyfikuje treść specyfikacji :

W programie funkcjonalno – użytkowym/ pkt.1.1.4/ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót /pkt.2./ wykreśla się zapisy:

• produkcji Kaczmarek Polska
• produkcji PROX.TEC Słowacja

przyjmuje się że Wykonawcy składający oferty na realizację w/w zadania zastosują materiały o parametrach technicznych zgodnych z ujętymi w opracowaniu i dopuszczonych do stosowania przez PN.


.
Wójt Gminy Żary

Jan Dżyga

Załączniki

  • (EXE, 19.5 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-22 13:09:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-22 14:06:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-22 14:06:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2621 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zadania pn. Budowa oświetlenia drogowego, na osiedlu domków jednorodzinnych w m. SIENIAWA ŻARSKA

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel. 068 470 73 00,01
fax. 068 470 73 03


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na wybór Wykonawcy zamówienia pn:

” Budowa oświetlenia drogowego, na osiedlu domków jednorodzinnych w m. SIENIAWA ŻARSKA”.

1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa oświetlenia drogi osiedlowej w m. Sieniawa Żarska obejmująca wykonanie kablowej linii zasilającej szafkę sterującą dł. 110 mb, dwóch kablowych obwodów oświetleniowych dł. 706 mb, montaż słupów /4 m/ - 19 szt., montaż opraw oświetleniowych – 19 szt. . /CPV: 45.31.61.10-9/.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
-projektem budowlanym , opracowanym przez Usługi Ogólnobudowlane – Wiesława Wilkowska Zielona Góra.
-specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
-wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu,
-decyzją-pozwoleniem na budowę nr 375/2009 z dnia 04.06.2009r.
-przedmiarem robót.
Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót załączone są do Rozdz. III SIWZ.
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia do dnia 30 września 2009r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia,
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1-4 ustawy Pzp.
6.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
6.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.3.oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy –Prawo zamówień publicznych/-zał. Nr 1
do SIWZ/;
6.4.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem
i wykształceniem, w tym:
• kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby inżynierów budownictwa/-zał. Nr 2 do SIWZ/;
W przypadku gdy Wykonawca wykaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
6.5.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie osiwtlwnia drogowego o wartości co najmniej 100.000- / sto tysięcy zł/-zał.nr 4 do SIWZ/;
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w tych dokumentach.
7. Wadium nie wymaga się.
8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
10.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających.
11.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
12. Termin składania ofert : do dnia 10 lipca 2009r. do godz. 9:50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
13. Termin otwarcia ofert :dnia 10 lipca 2009r. godz. 10:15 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
14. Okres związania ofertą 30 dni .
15. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
16.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 19 czerwca 2009r. w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 200448-2009, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.


WÓJT GMINY ŻARY

JAN DŻYGA


Załączniki

  • (DOC, 210.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 384.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (GIF, 1.5 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (DWG, 137.9 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-19 12:00:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-19 12:02:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-19 12:02:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2808 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Wykonanie prac projektowych i robót budowlano - montażowych w zakresie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków dla 100 osób wraz z systemem kanalizacji doprowad

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al.Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn:
„Wykonanie prac projektowych i robót budowlano - montażowych w zakresie budowy przydomowej oczyszczalni ścieków dla 100 osób wraz z systemem kanalizacji doprowadzającej ścieki do oczyszczalni z budynków nr 34, 35, 36, 37, 37a, 37b, 37c w miejscowości Włostów”.

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i budowa przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji doprowadzającej ścieki do oczyszczalni z budynków nr.34; 35; 36; 37; 37a; 37b; 37c w miejscowości Włostów na podstawie załączonego programu funkcjonalno – użytkowego wraz z inwentaryzacją powykonawczą . /CPV: 45.23.24.23-3 ; 71.32.00.00-7/.
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia do dnia 30 listopada 2009r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia,
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
6.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
6.2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.3.oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy –Prawo zamówień publicznych/-zał. Nr 1
do SIWZ/;
6.4.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 150.000zł (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy zł ) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /zał. Nr 5/,
6.5.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z ich kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem - w tym:
 uprawniony projektant o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa,
 kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z potwierdzeniem przynależności do regionalnej izby budownictwa,/ zał. Nr 2 /
W przypadku gdy Wykonawca wykaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób;
6.6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na zaprojektowaniu i budowie oczyszczalni z osadem czynnym o przepustowości 15m3/dobę , długości sieci kanalizacyjnej co najmniej 700 mb i wartości co najmniej 150.000,- / sto pięćdziesiąt tysięcy zł/ - zał . Nr 4/,
6.7.wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich 3 / trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na zaprojektowaniu oczyszczalni dla co najmniej 100 osób z osadem czynnym o przepustowości 15m3/dobę i długości sieci kanalizacyjnej co najmniej 700 mb / - zał . Nr 4a/,
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w tych dokumentach.
7. Wykonawca wniesie wadium w formie określonej w art. 45 ust.6 ustawy – Pzp.
w wysokości : 2.000,00zł
8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
10.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających.
11.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
12. Termin składania ofert : do dnia 10 lipca 2009r. do godz. 9,50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
13. Termin otwarcia ofert :dnia 10 lipca 2009r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
14. Okres związania ofertą 30 dni .
15. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
16.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 19 czerwca 2009r. w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 200469-2009, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga


Załączniki

  • (DOC, 260.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 293.2 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-19 11:51:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-19 11:54:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-19 11:54:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2722 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 ŻARY
AL. JANA PAWŁA II 6
tel. 068 470 73 00.03
fax 068 470 73 03
Nasz znak: 341/10/09 Data: 2009.06.17



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary – informuje, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: :
”Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie”
została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez:

Zakład Ogólnobudowlany Sp. z o.o.
68-200 Żary ul. Zwycięzców 5


z ceną ryczałtową brutto: 441.125,44zł.

Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.6 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. oraz pozostałe dokumenty wymagane pkt 4 SIWZ.
Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. a na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 3 pkt – co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy - Pzp.

O udzielenie zamówienia ubiegali się również:

1/ Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.6 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp oraz pozostałe dokumenty wymagane pkt 4 SIWZ. Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.a na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała 2,79pkt.



2/ „PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8 – Wykonawca wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Wykonawcy wykluczeni. Oferty odrzucone.


„PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8
Wykonawca został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ oferta nie została zabezpieczona wadium w terminie wymaganym w pkt 5.4 SIWZ tzn. do terminu składania ofert /do dnia 9.06.2009r. do godz. 9:50/ na rachunk Zamawiającego nie wpłynęła kwota 3.336zł. -co jest zgodne z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy – Pzp.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust. 4 ustawy - Pzp.


Streszczenie i porównanie złożonych ofert:

Oferta nr 1 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11 – z ceną ryczałtową brutto 472.443,65zł.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Oferta nie podlega odrzuceniu.
Liczba punktów w kryterium”cena 100% „- 2,79 pkt.

Oferta nr 2 złożona przez:
Zakład Ogólnobudowlany Sp. z o.o.
68-200 Żary ul. Zwycięzców 5 – z ceną ryczałtową brutto 441.125,44zł.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Oferta nie podlega odrzuceniu.
Liczba punktów w kryterium „cena 100%” - 3 pkt.

Oferta nr 3 złożona przez:
„PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8 z cena ryczałtową brutto - 436.325,44zł.
Wykonawca wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta odrzucona.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga



Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-18 12:52:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-18 12:52:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-18 12:52:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2691 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: : ”Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastrukturą towarzyszącą w m. Olszyniec

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel. 068 470 73 00,01
fax 068 470 73 03


Nasz znak: 341/9/09 Data: 2009.06.10



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary – informuje, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: :
”Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastrukturą towarzyszącą w m. Olszyniec”
została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez:

Zakład Ogólnobudowlany Sp. z o.o.
68-200 Żary ul. Zwycięzców 5


z ceną ryczałtową brutto: 1.442.154,14zł

Wymieniony Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. oraz pozostałe dokumenty wymagane pkt 4 SIWZ.
Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp. i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 3 pkt – co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy - Pzp.

O udzielenie zamówienia ubiegali się również:

1/ Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 – 4.7 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp oraz pozostałe dokumenty wymagane pkt 4 SIWZ. Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.i na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała 2,76pkt.

2/ Konsorcjum Firm:
Lider: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Budowlanych
„GOBUD” Tadeusz Kot
66-400 Gorzów Wlkp. ul. Jagiełły 5a
Uczestnik Konsorcjum: „POL-FARB” Natalia Juszkiewicz
68-200 Żary ul. Mickiewicza 8
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 - 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzpo raz pozostałe dokumenty wymagane pkt 4 SIWZ.
Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jednak oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp.
Jednym z dokumentów jakiego żądał Zamawiający w pkt 4 SIWZ był harmonogram rzeczowo -finansowy, który zgodnie z zapisem pkt 4.12 SIWZ winien uwzględniać:
termin realizacji zamówienia do dnia 30 czerwca 2010r. i zawierać w szczególności :
● kolejność wykonywania robót,
● terminy realizacji poszczególnych etapów robót,
● wartość poszczególnych etapów robót
z uwzględnieniem etapów fakturowania wykonanych robót tj: 5 faktur częściowych i faktury końcowej, z zachowaniem warunku, że suma faktur częściowych nie może przekroczyć 70% wartości wynagrodzenia brutto / § 15 – Istotne postanowienia umowy/ i założeniu, że Zamawiający w 2009r. zamierza przeznaczyć na ten cel kwotę 800.000 PLN.
Załączony do oferty harmonogram nie spełnia tych warunków-Wykonawca proponuje 11 faktur częściowych i fakturę końcową.
Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 26.06.2008r. /Sygn. akt: KIO/UZP 579/08/ harmonogram rzeczowo-finansowy jest dokumentem stanowiącym oświadczenie woli Wykonawcy . Nie jest on składany na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu ani nie dotyczy potwierdzenia wymagań, określonych w art. 25 ust. 1 ustawy – Pzp. zatem zachodzą przeszkody prawne do jego uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy – Pzp.
Wobec takiego stanu rzeczy oferta Wykonawcy jest niezgodna z SIWZ podlega odrzuceniu.

3/Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane
„PRO-Q” Piotr Handzlik
68-120 Iłowa Konin Żagański 104
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 - 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp oraz pozostałe dokumenty wymagane pkt 4 SIWZ.
Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jednak oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.
Jednym z dokumentów jakiego żądał Zamawiający w pkt 4 SIWZ był harmonogram rzeczowo -finansowy, który zgodnie z zapisem pkt 4.12 SIWZ winien uwzględniać:
termin realizacji zamówienia do dnia 30 czerwca 2010r. i zawierać w szczególności :
● kolejność wykonywania robót,
● terminy realizacji poszczególnych etapów robót,
● wartość poszczególnych etapów robót
z uwzględnieniem etapów fakturowania wykonanych robót tj: 5 faktur częściowych i faktury końcowej, z zachowaniem warunku, że suma faktur częściowych nie może przekroczyć 70% wartości wynagrodzenia brutto / § 15 – Istotne postanowienia umowy/ i założeniu, że Zamawiający w 2009r. zamierza przeznaczyć na ten cel kwotę 800.000 PLN.
Wykonawca, w załączonym do oferty harmonogramie rzeczowo-finansowym proponuje 4 faktury przejściowe i fakturę końcową – co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego w tej kwestii.
Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 26.06.2008r. /Sygn. akt: KIO/UZP 579/08/ harmonogram rzeczowo-finansowy jest dokumentem stanowiącym oświadczenie woli Wykonawcy . Nie jest on składany na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu ani nie dotyczy potwierdzenia wymagań, określonych w art. 25 ust. 1 ustawy – Pzp. zatem zachodzą przeszkody prawne do jego uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy – Pzp.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu z powodu niezgodności z SIWZ.

4/ FIRMA M&J
Zakład Ogólnobudowlany
Marcin Jakowicki, Jacek Jakowicki
68-200 Żary ul. Osadnicza 30A
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 - 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp oraz pozostałe dokumenty wymagane pkt 4 SIWZ.
Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ.
Wobec czego Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jednak oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.
Jednym z dokumentów jakiego żądał Zamawiający w pkt 4 SIWZ był harmonogram rzeczowo -finansowy, który zgodnie z zapisem pkt 4.12 SIWZ winien uwzględniać:
termin realizacji zamówienia do dnia 30 czerwca 2010r. i zawierać w szczególności :
● kolejność wykonywania robót,
● terminy realizacji poszczególnych etapów robót,
● wartość poszczególnych etapów robót
z uwzględnieniem etapów fakturowania wykonanych robót tj: 5 faktur częściowych i faktury końcowej, z zachowaniem warunku, że suma faktur częściowych nie może przekroczyć 70% wartości wynagrodzenia brutto / § 15 – Istotne postanowienia umowy/ i założeniu, że Zamawiający w 2009r. zamierza przeznaczyć na ten cel kwotę 800.000 PLN.
Wykonawca proponuje inny sposób fakturowania niż wymagał tego zamawiający – 4 faktury częściowe i fakturę końcową.
Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 26.06.2008r. /Sygn. akt: KIO/UZP 579/08/ harmonogram rzeczowo-finansowy jest dokumentem stanowiącym oświadczenie woli Wykonawcy . Nie jest on składany na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu ani nie dotyczy potwierdzenia wymagań, określonych w art. 25 ust. 1 ustawy – Pzp., zatem zachodzą przeszkody prawne do jego uzupełnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy – Pzp.
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu z powodu niezgodności z SIWZ.

5/ Przedsiębiorstwo Budowlane
„JANBUD” Sp. z o.o.
68-200 Żary ul. Okrzei 104
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 4.1 - 4.9 SIWZ – co jest zgodne z art. 25 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp oraz pozostałe dokumenty wymagane pkt 4 SIWZ.
Oferta Wykonawcy została zabezpieczona wadium w formie , wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 5 SIWZ.
Oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy - Pzp.i zgodnie
z algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 10.5 SIWZ w kryterium „cena 100%” uzyskała 2,85pkt.


Oferty odrzucone

Oferta nr 2 złożona przez :
Konsorcjum Firm:
Lider: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Budowlanych
„GOBUD” Tadeusz Kot
66-400 Gorzów Wlkp. ul. Jagiełły 5a
Uczestnik Konsorcjum: „POL-FARB” Natalia Juszkiewicz
68-200 Żary ul. Mickiewicza 8 - z ceną ryczałtową brutto : 1.519.717,11zł,

Oferta nr 4 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane
„PRO-Q” Piotr Handzlik
68-120 Iłowa Konin Żagański 104 - z ceną ryczałtową brutto 1.679.447,73zł,

Oferta nr 5 złożona przez :
FIRMA M&J
Zakład Ogólnobudowlany
Marcin Jakowicki, Jacek Jakowicki
68-200 Żary ul. Osadnicza 30A z ceną ryczałtową brutto: 1.811.753,91zł.

Streszczenie i porównanie ważnie złożonych ofert:
Oferta nr 1 :
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11 – z ceną ryczałtową brutto : 1.561.062,96zł.
Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp.
W kryterium „cena 100%” uzyskała 2,76 pkt.

Oferta nr 3 :
Zakład Ogólnobudowlany Sp. z o.o.
68-200 Żary ul. Zwycięzców 5 - z ceną ryczałtową brutto: 1.442.154,14zł
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .
W kryterium „cena 100%” uzyskała 3,00pkt.

Oferta nr 6 :
Przedsiębiorstwo Budowlane
„JANBUD” Sp. z o.o.
68-200 Żary ul. Okrzei 104 – z ceną ryczałtową brutto 1.518.783,05zł/
Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy – Pzp i pkt 2 SIWZ.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie 89 ustawy – Pzp .
W kryterium „cena100%” otrzymał 2.85pkt
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-19 14:10:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-19 14:10:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-19 14:10:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2720 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia publicznego na realizację usługi pn: „ Kompleksowa usługa oświetleniowa miejsc publicznych, ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie Gminy Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu




GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel. 068 470 73 00.01
fax 068 470 73 03



Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia


Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary udzieliła zamówienia publicznego na realizację usługi pn: „ Kompleksowa usługa oświetleniowa miejsc publicznych, ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie Gminy Żary” dla :

ENEA SA
60-967 Poznań
ul. Nowowiejskiego 11
o wartości netto / bez VAT/ 2.379.366 zł.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1/ sprzedaż energii elektrycznej,
2/ świadczeni usług dystrybucji energii elektrycznej,
3/ poprawę efektywności i jakości oświetlenia drogowego przez:
wymianę opraw oświetleniowych na nowe energooszczędne,
montaż niezbędnych elementów sieci i urządzeń,
konfigurację układu sieci oświetleniowej,
4/ konserwację i eksploatację oświetlenia ulicznego.

Czas trwania umowy 4 lata od dnia podpisania tj. do dnia 31 marca 2013r. z tym, że poprawa efektywności i jakości oświetlenia ulicznego ma być zakończona do dnia 31 sierpnia 2009r.


Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-05 11:36:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-05 11:37:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-05 11:37:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2720 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wyjaśnienie dotyczące przetargu: Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastruktura towarzyszącą w m. Olszyniec

Akapit nr 1 - brak tytułu








W Y K O N A W C Y

Nasz znak: 341/9/09 Data: 2009.06.02

Dotyczy postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz infrastruktura towarzyszącą w m. Olszyniec”.

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary informuje, że w przedmiarze robót poz. 68 / konstrukcja stalowa dachu/ podano ilość 13,24t a winno być 20t.

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-03 07:31:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-03 07:31:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-03 07:31:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2523 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji