ˆ

Przetargi

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro na wybór wykonawcy zadania pod nazwą: „Budowa oświetlenia drogowego, na osiedlu domków w m. m MARSZÓW ”

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al.Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro na wybór wykonawcy zadania pod nazwą: „Budowa oświetlenia drogowego, na osiedlu domków w m. m MARSZÓW ” .

1.Przedmiotem zamówienia jest : budowa oświetlenia drogi osiedlowej w m. Marszów obejmująca wykonanie kablowej linii zasilającej szafkę sterującą dł. 83 mb, dwóch kablowych obwodów oświetleniowych dł. 713 mb, montaż słupów parkowych / 5 m/ - 22 szt., montaż opraw oświetleniowych – 22 szt.
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia do dnia 14 listopada 2008r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz. 1665/
a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia:
a/ oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.– Pzp ,
b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzających
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d/ wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy – za ten okres , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na budowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 100 tyś. zł.
e/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w której Wykonawca
posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową – wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. zł .
6.Wadium nie wymaga się.
7.Kryterium oceny ofert – cena 100%
8.Nie przewiduje się aukcji elektronicznej.
9.Termin składania ofert: 13 października 2008r. do godz. 10, 00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
10.Termin otwarcia ofert: 13 października 2008r. do godz. 10, 05 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
11. Ores związania ofertą : 30 dni
12. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie: www.gminazary.pl i Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
11.Ogłoszenie o przetargu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 22.09.2008
pod nr: 228869-2008


Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Załączniki

  • (EXE, 291.2 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-09-22 12:21:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-09-22 12:21:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-09-22 12:21:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1820 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg ograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro na wybór wykonawcy zadania pod nazwą: „Modernizacja drogi gminnej nr F007507 z Miłowic do Rościc” .

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al.Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303
 
ogłasza przetarg ograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro
na wybór wykonawcy zadania pod nazwą: „Modernizacja drogi gminnej nr F007507 z Miłowic do Rościc” .
 
1.Przedmiotem zamówienia jest : mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm, skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 2275 m2 oraz dokonanie naprawy istniejącej nawierzchni bitumicznej i ułożenie nowej warstwy ścieralnej gr 4 cm na powierzchni 10325 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m, ustawienie oznakowania pionowego .
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych. 4. Termin wykonania zamówienia do dnia 21 listopada 2008r. 5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz. 1665/ a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia: a/ oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp /wzór strona www.gminzary.pl /. Za spełnienie tego warunku 1 pkt. b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Za spełnienie tego warunku 1 pkt c/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Za spełnienie tego warunku 1 pkt. d/ wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy – za ten okres , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna polegała na remoncie/budowie drogi o powierzchni co najmniej 10000m2 i wartości co najmniej 400.000 zł. Za każdą wykonaną robotę budowlaną o wyżej określonym charakterze i wartości Wykonawca otrzyma 1 pkt. e/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje Wykonawca tj: walec drogowy, układarka mas bitumicznych, samochód samowyładowczy, skrapiarka. Za spełnienie tego warunku 1 pkt. f/ wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym kierownik budowy posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej. Za spełnienie tego warunku 1 pkt. g/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w której Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową – wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - o wartości nie mniejszej niż 250 tyś. zł . Za każde następne rozpoczęte 100 tyś zł Wykonawca otrzyma 1 pkt,/ wzór informacji banku na stronie www.gminazary.pl/, 6.Do składania ofert zostanie zaproszonych minimum 5, maksimum 8 Wykonawców. 7.Wadium nie wymaga się. 8.Kryterium oceny ofert – cena 100% 9.Nie przewiduje się aukcji elektronicznej. 10.Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23 września 2008r. godz. 10, 00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105. 11.Ogłoszenie o przetargu ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 16.09.2008 pod nr: 219353 - 2008;
 
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-09-17 08:41:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-09-17 08:44:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-09-17 08:44:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1801 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zadania pod nazwą: „ Budowa sieci wodociągowej w m. Siodło gm. Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel. 068 470 73 00,01
fax 068 470 73 03

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Na podstawie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655/ Zamawiający – Gmina Żary zawiadamia,
że w wyniku postępowania przetargowego, prowadzonego w trybie przetargu ograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pod nazwą: „ Budowa sieci wodociągowej w m. Siodło gm. Żary ” najkorzystniejszą ofertę / oferta nr 3/ z ceną ryczałtową brutto w wysokości 609.968,46 zł złożyło:
Budownictwo Drogowo – Sanitarne „FUCHS” sp. z o.o.
67 – 100 Nowa Sól ul. Wojska Polskiego 100A

Oferta tego Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp, otrzymała największą liczbę punktów w kryterium „cena 100%” tj. 3 pkt – co jest zgodne z pkt.8 SIWZ i art. 91 ust. 1 ustawy – Pzp.
Ponadto do przetargu oferty złożyli również:

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „SANITEX” - Jan i Elżbieta Zdrzałka
66-400 Gorzów Wlkp. ul.Okólna 29 a /oferta nr 1 /
Oferta tego Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp a w kryterium „cena100%” otrzymała 2,58 pkt. – co jest zgodne z pkt. 8 SIWZ

T A N D E M -Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.
68 – 200 Żary ul. Pułaskiego 8 /oferta nr 2/
Oferta tego Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp a w kryterium „cena100%” otrzymała 2,73 pkt. – co jest zgodne z pkt. 8 SIWZ

Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych – „KANWOD” sp.j. Strojny & Kwiecień
65 – 707 Zielona Góra ul. Zimna 7 /oferta nr 4/
Oferta tego Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp a w kryterium „cena100%” otrzymała 2,10 pkt. – co jest zgodne z pkt. 8 SIWZ

Zakład Instalacyjny i Usług Ogólnobudowlanych – Jacek Matuszczak
66 – 300 Międzyrzecz ul. Kossaka 9 /oferta nr 5/
Oferta tego Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp a w kryterium „cena100%” otrzymała 2,46 pkt. – co jest zgodne z pkt. 8 SIWZ

Tak,więc z pośród 5 ważnie złożonych ofert największą liczbę punktów otrzymała oferta nr 3 – 3 pkt, następnie:
 oferta nr 1 – 2,58 pkt,
 oferta nr 2 – 2,73 pkt,
 oferta nr 4 – 2,10 pkt,
 oferta nr 1 – 2,46 pkt,

Zamawiający powierza wykonanie zadania, które było przedmiotem postępowania
przetargowego Wykonawcy wskazanemu na wstępie .

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-08-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-08-27 11:41:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-08-27 11:41:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-08-27 11:41:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1878 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pod nazwą: „ Budowa sieci wodociągowej zasilanej z ujęcia wody Bogumiłów dla wsi Rościce i Miłowice

Akapit nr 1 - brak tytułu




GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel. 068 470 73 00,01
fax 068 470 73 03



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Na podstawie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655/ Zamawiający – Gmina Żary zawiadamia,
że w wyniku postępowania przetargowego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pod nazwą: „ Budowa sieci wodociągowej zasilanej z ujęcia wody Bogumiłów dla wsi Rościce i Miłowice”” najkorzystniejszą ofertę / oferta nr 1/ z ceną ryczałtową brutto w wysokości 2.261.653,60 zł złożył:

ZAKŁAD USŁUG
Remontowo-Budowlanych i Instalacyjnych
Jan Chrożnowski
Wojcieszyce 231
58-560 Jelenia Góra
Wykonawca spełnił warunki określone w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
a na potwierdzenie spełnienia tych warunków załączył dokumenty i oświadczenia wymagane
pkt. 4 SIWZ – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 , 25 i 26 ust. 2 ustawy – Pzp.
Wobec powyższego Wykonawca nie został wykluczony z postępowania przetargowego.
Oferta tego Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp, otrzymała największą liczbę punktów w kryterium „cena 100%” tj. 3,000 pkt – co jest zgodne z pkt 9.6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i art. 91 ust. 1 ustawy – Pzp.
Ponadto do przetargu oferty złożyli również:

KANWOD Sp. J.
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych
Strojny & Kwiecień
65-707 Zielona Góra ul. Zimna 7 /oferta nr 2/
Wykonawca spełnił warunki określone w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
a na potwierdzenie spełnienia tych warunków załączył dokumenty i oświadczenia wymagane pkt 4
SIWZ – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 , art. 25 i 26 ust.2 ustawy – Pzp.
Wykonawca nie został wykluczony z postępowania przetargowego.
Oferta w/w Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp. W kryterium
„cena10%” otrzymała 1,932 pkt – co jest zgodne z pkt 9.6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i art. 91 ust. 1 ustawy - Pzp.

Konsorcium Firm:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Budowlanych „SAN-BUD” Sp. z o.o.
65- 140 Zielona Góra ul. Wyczółkowskiego 2
Przedsiebiorstwo Inżynieryjno-Budowlane „SAN-BUD” Wojciech Pawlik
65-140 Zielona Góra ul. Wyczółkowskiego 2 /oferta nr 3/
Wykonawca spełnił warunki określone w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
a na potwierdzenie spełnienia tych warunków załączył dokumenty i oświadczenia wymagane pkt 4 SIWZ – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 , art. 25 i 26 ust. 2 ustawy -Pzp.
Oferta tego Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ustawy – Pzp a w kryterium „cena10%” otrzymała 1,938 pkt – co jest zgodne z pkt 9.6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i art. 91 ust. 1 ustawy - Pzp.

Tak więc z pośród 3 ważnie złożonych ofert największą liczbę punktów w kryterium „cena 100%” otrzymała oferta nr 1 – 3 pkt, następnie:
oferta nr 2 – 1,932 pkt,
oferta nr 3 – 1,938 pkt,

Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą wskazanym na wstępie.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-08-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-08-26 07:24:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-08-26 07:24:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-08-26 07:24:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1863 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zadania pn: „ Dowozy uczniów z terenu Gm. Żary do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2008/2009

Akapit nr 1 - brak tytułu




ZESPÓŁ
Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6




Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 Nr 223 poz. 1655/ / Zamawiający – Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół- zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „ Dowozy uczniów z terenu Gm. Żary do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2008/2009” została wybrana najkorzystniejsza oferta z ceną ryczałtową brutto w wysokości 4,22 zł za 1 km którą złożyło:


Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej SA
68-200 Żary ul. Okrzei 31-33


W/w Wykonawca spełnił warunki określone w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty i oświadczenia , określone w pkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 ,
art. 25 i 26 ust. 2 ustawy – Pzp.
Wobec powyższego Wykonawca nie został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jedynym kryterium oceny ofert była cena oferty /100%/.
Oferta w/w Wykonawcy zawiera najniższą cenę .
Dlatego zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Pzp została uznana za najkorzystniejszą .
Innych ofert do udziału w postępowaniu nie złożono.
Zamawiający powierzy realizacje zadania będącego przedmiotem zamówienia Wykonawcy wskazanemu na wstępie.

Kierownik ZEAS
Ryszard Ochociński

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-08-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-08-12 12:57:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-08-12 12:57:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-08-12 12:57:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1810 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Zarach ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pt. "Rozbudowa budynku szatni przy boisku sportowym na działce nr 945/2 w m. w Sieniawa Żarska ”.

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al.Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Rozbudowa budynku szatni przy boisku sportowym na działce nr 945/2 w m. w Sieniawa Żarska ”.

1.Przedmiot zamówienia:obejmuje wykonanie następujących prac: roboty budowlane – przebudowa konstrukcji części istniejącej, roboty fundamentowe, posadzki , ściany, stropodach, roboty tynkarskie, malarskie okładzinowe, stolarka okienna i drzwiowa; roboty sanitarne- przyłącze kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, wentylacja; elektryczne – wewnętrzne linie zasilające, tablice rozdzielcze, okablowanie i montaż osprzętu i opraw, instalacja wyrównawcza; zagospodarowanie terenu. (CPV: 45.21.22.00-8)
2.Nie do puszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia do dnia 15 grudnia 2008r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655/
i SIWZ.
6.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1. oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ,
6.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,
6.3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.4.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100.000zł (słownie : sto tysięcy złotych ) - wystawioną nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.5.dane o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzone wykazem robót realizowanych w okresie ostatnich 5/pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna jest o wartości co najmniej 300.000 zł(słownie: trzysta tysięcy zł) i polegała na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 350m3.
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
w oparciu o informacje zawarte w tych dokumentach.
7. Wadium nie wymaga się.
8. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
10. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
11. Termin składania ofert : 4 września 2008r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
12. Termin otwarcia ofert : 4 września 2008r. godz. 10,05 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
13. Okres związania ofertą : 30 dni .
14. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
15.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
dnia 11.08.2008 z nr 187170 .

Wójt Gminy Żary
Jan Dzyga

Załączniki

  • (DOC, 249 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-08-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-08-11 14:13:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-08-11 14:28:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-08-11 14:28:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1812 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na Przygotowanie i dostawa posiłków jednodaniowych dla uczniów w placówkach szkolnych z terenu gminy Żary na rok szkolny 2008/2009

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

1. Zamawiający : Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach
Ul. Al. Jana Pawła II 6. 68-200 Żary
tel / 068/4707320 fax 068/4707319
2. Zmawiający ogłasza przetarg nieograniczony na:
„ Przygotowanie i dostawa posiłków jednodaniowych dla uczniów w placówkach szkolnych
z terenu gminy Żary na rok szkolny 2008/2009„
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w pokoju. 305
Urzędu Gminy w Żarach (Biuro Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarach) lub na stronie internetowej
Urzędu Gminy Żary – www.gminazary.pl
4.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dowóz własnym transportem w termoizolacyjnych
pojemnikach
lub termosach obiadów jednodaniowych dla uczniów w placówkach szkolnych z terenu gminy
ŻARY na rok szkolny 2008/2009. Ogółem dla około 310 uczniów . Poszczególne miejscowości
do których ma być dostarczony posiłek znajdują się w promieniu 12 km od Żar .
Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone
z pełnowartościowych produktów i urozmaicone.
Słownik CPV- 15.89.42.10-6 posiłki szkolne
- 55.52.40.00-9 dostawa posiłków do szkół.
5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
7.Termin realizacji zamówienia 08.09.2008- 19.06.2009 , realizacja w dniach zajęć lekcyjnych.
8. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień
Publicznych,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia,
- posiadają (w rozum.art.336 Ust. z 23.04.1964 r. KC/Dz.U.Nr16 poz.93, z późn.zm./ niezbędny
do wykonywania zamówienia środek transportu przeznaczony do przewozu żywności, spełniający
wymagania zawarte w Rozp. Min. Zdr z 19.12.2002 w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących
środka transportu żywności.
Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów
 żądanych
przez zamawiającego od wykonawcy przez komisję przetargową zamawiającego na zasadzie
spełnia
–nie spełnia .
9. Wadium nie jest wymagane.
10. Kryteria oceny –cena 100%.
11.Oferty należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej ,
68-200 Żary ul. Al. Jana Pawła II 6 pok. 305 do 12.08.2008 do godz 12.00.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Przedmiot zamówienia nie może być wykonany przez podwykonawców.

Ogłoszenie ukazało się na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem
 172562-2008 z dn. 28.07.2008





Wyjaśnienie dla wykonawcy Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Budowa sieci wodociągowej zasilanej z ujęcia wody Bogumiłów dla wsi Miłowice i Rościce

Akapit nr 1 - brak tytułu





W Y K O N A W C Y


Nasz znak: 341/11/08 Data: 2008.08.12

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:”Budowa sieci wodociągowej zasilanej z ujęcia wody Bogumiłów dla wsi Miłowice i Rościce”.


Do Zamawiającego wpłynęło zapytanie do SIWZ na w/w zadanie następującej treści:

„1. Kosztorys ślepy określa dostawę oraz montaż Zbiornika Hydroforowego o pojemności 10.000dm3, w dokumentacji projektowej nie ma wzmianki na ten temat – proszę o określenie jaki to ma być zbiornik oraz jakie prace trzeba wykonać na stacji uzdatniania wody w Bogumiłowie
w związku z montażem zestawu hydroforowego oraz przyłączeniem zbiornika. Czy zamawiający jest w posiadaniu projektu modernizacji Stacji Uzdatniania Wody.
2.Proszę o określenie dokładnej długości przewiertu sterowanego pod drogą krajową nr 18.
Kosztorys ślepy określa długość 117,3mb, natomiast specyfikacja oraz projekt określa długość 180mb.
3.Proszę o podanie parametrów pompy płucznej dla projektowanego zestawu hydroforowego. Jest tylko jeden producent. Do określenia ceny zestawu parametry pompy płucznej są niezbędne.”

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655/ - Zamawiający – Gmina Żary – wyjaśnia :

Ad. 1

W poz. 65 przedmiaru robót i kosztorysie ślepym zamiast „Zbiornik Hydroforowy” winno być „zestaw hydroforowy” o parametrach: typ -ZH -ICL/M 5.18 70/7,5 kW/37,5kW.
Projekt budowlany / str. 6/ przewiduje demontaż starego zestawu hydroforowego, uruchomienie nowego . Dopuszcza sie modernizację istniejącego zestawu do parametrów projektowanego.
Zamawiający nie przewiduje modernizacji SUW.

Ad. 2

Do kosztorysu ofertowego należy przyjąć długość 117,3mb przwiertu sterowanego pod drogą krajową nr 18 – jak w kosztorysie ślepym.

Ad. 3

W zestawie hydroforowym nie przewiduje się wymiany pompy płucznej.

Wójt Gminy
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jacek Dobrowolski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-08-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dobrowolski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-08-12 12:45:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-08-12 12:56:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-08-12 12:56:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1778 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji