ˆ

Przetargi

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa szatni sportowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w m. Lubanice Gm. Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303



Nasz znak: 341/4/10 14.05.2010r.
Dotyczy: postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa szatni sportowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w m. Lubanice Gm. Żary ”.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa szatni sportowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w m. Lubanice Gm. Żary” najkorzystniejszą ofertę złożył

„PERZBUD” s.c.
68-100 Żagań ul. Morelowa 8


Oferta Wykonawcy otrzymała największą liczbę punktów w kryterium cena 100%/ – 3 pkt- wyliczoną na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 13.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co jest zgodne z art. 91 ust.1 ustawy –Pzp.

Do przetargu oferty złożyli również:

1/ Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
„WITPOL-bis: Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11 – w kryterium oceny ofert - cena 100% , oferta
Wykonawcy otrzymała 2.94 pkt,
2/ Przedsiębiorstwo Budowlane
„JANBUD” Sp . o.o.
68-200 Żary ul. Okrzei 104 – w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta
Wykonawcy otrzymała 2,55 pkt,
4/ Zakład Remontowo-Budowlany
Tadeusz Mazur
Chocicz 53A 68-300 Lubsko w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta
Wykonawcy otrzymała 1,65pkt.

Wykonawcy wykluczeni, oferty odrzucone:

Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane
„PRO-Q” Piotr Handzlik
Konin Żagański 104
Wykonawca nie spełnił warunku udziału w postępowaniu tj. nie przedłożył aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał wymagane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten był wymagany pkt 6.2.3 SIWZ i jest zgodny z §2 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/.
Załączone do oferty zaświadczenie ZUS potwierdza, że Wykonawca nie posiada zaległości na dzień 02.02.2010r. Tak więc termin jego ważności upłynął dnia 3.05.2010r. a dniem składania ofert był dzień 6.05.2010r.
Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego, skierowana na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp./ i do dnia 13 maja 2010r. nie uzupełnił wymaganego dokumentu. Wobec czego zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust.4 ustawy Pzp.

Zamawiający proponuje zawarcie umowy w celu realizacji przedmiotu zamówienia dnia 24 maja 2010r.

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-14 13:15:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-14 13:15:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-14 13:15:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2204 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja dotycząca przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn:” Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego – Mirostowice Dolne ul. Wiejska

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655/ - Zamawiający – Gmina Żary – modyfikuje treść specyfikacji :

Do kosztorysu dodaje się element: zasilanie kablem YAKY 4 x 35mm2- 7 m i montaż szafki oświetleniowej OD-030 – wg załączonego przedmiaru robót.


.
Wójt Gminy Żary

Jan Dżyga

Załączniki

  • (XLS, 22.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-14 11:12:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-14 11:12:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-14 11:12:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2187 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gmina Żary ogłasza przetarg nieograniczony dotyczący wyboru wykonawcy zadania pn. Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego – Mirostowice Dolne ul. Wiejska”

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego – Mirostowice Dolne ul. Wiejska”.

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego w miejscowości Mirostowice Dolne ul. Wiejska .
Zakres zamówienia obejmuje:
-budowę kablowych linii zasilających nn-0,4kV o łącznej długości 1443,0m,
-montaż szafek sterujących – 2 szt.
-montaż słupów stalowych ocynkowanych 7m –35 szt.
-montaż opraw oświetleniowych- 35 szt.
-wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Pozwolenie na budowę udzielone przez Starostę Powiatu Żarskiego z dnia 26.03.2010r.
nr 190/2010
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych projektach budowlanych.
2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
5. Termin wykonania zamówienia do dnia 31 sierpnia 2010r.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ dotyczące:
1/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać,
2/ posiadania wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie linii energetycznej oświetlenia drogowego o długości nie mniejszej niż 1400m i wartości nie mniejszej niż 150.000zł - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
3/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą;
4/ sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 85.000zł.

7.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1,
3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa następujące dokumenty:
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw o wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy/ wg załączonego wzoru/,
b/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e/ pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania określonych zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z których co najmniej jedna polegała na budowie linii energetycznej oświetlenia drogowego o długości nie mniejszej niż 1400m i wartości nie mniejszej niż 150.000zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – zaświadczenia, protokołu odbioru lub inny dokument.
5. W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenie, że osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia - wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

6. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej do oferty należy dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 85.000zł.,- wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów , nieżalenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia
/ co do zasady jako podwykonawcy/.
W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym jak dla Wykonawcy .

Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Jeśli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.

8. Nie przewiduje się udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
9. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej.
11.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających /art.67 ust.1 pkt 6 ustawy – Pzp/.
12.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
13. Termin składania ofert : do dnia 21 maja 2010r. do godz. 9.50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
14. Termin otwarcia ofert : dnia 21 maja 2010r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
15. Okres związania ofertą 30 dni .
16. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok.205
17. Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się dnia 6 maja 2010r. w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 124578-2010, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.
18. Wadium nie wymaga się.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Załączniki

  • (EXE, 98.6 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (PDF, 101.7 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 669.4 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 398.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-06 11:55:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-06 12:03:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-06 12:03:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2326 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: „ Rozbudowa , przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Mirostowice Górne Gm. Żary”

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
Tel. 68 470 73 00,01
Fax 68 470 73 03





Nasz znak: 341/3/10 04.05.2010r.
Dotyczy: postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn: „ Rozbudowa , przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Mirostowice Górne Gm. Żary”

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy zadania pn:”Rozbudowa , przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Mirostowice Górne Gm. Żary” najkorzystniejszą ofertę złożyło

Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane
„Lech-Mur” Leszek Kaleta
68-200 Żary ul. Słowackiego 1

Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp. i warunki określone w pkt 5.1 SIWZ i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 a na potwierdzenie tych warunków przedłożył dokumenty wymagane w pkt 6 SIWZ- co jest zgodne z § 1 ust. 1 pkt 2,6,7,9 i ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/. Treść oferty odpowiada treści SIWZ .
Oferta Wykonawcy otrzymała największą liczbę punktów w kryterium cena 100%/ – 3 pkt- wyliczoną na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 13.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co jest zgodne z art. 91 ust.1 ustawy –Pzp.

Do przetargu oferty złożyli również:

1/ Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
„WITPOL-bis” Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11 – w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta
Wykonawcy otrzymała 2,88 pkt.

2/ Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane
„PRO-Q” Piotr Handzlik
Konin Żagański 104 – w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta Wykonawcy
otrzymała 2,31 pkt.

3/” PERZBUD” s.c
Żagań ul. Morelowa 8 – w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta Wykonawcy otrzymała 2,52 pkt.
4/ Konsorcjum Firm:
Przedsiębiorstwo Budowlane
MAKOP-BUD Grzegorz Kopernicki i Wspólnicy Spółka Jawna
68-200 Żary ul. Kasprzaka 3/8
oraz
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Jan Szczeciński
65-790 Zielona Góra ul. Porzeczkowa 20/6 – w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta Wykonawcy otrzymała 2.25 pkt.

5/ Konsorcjum Firm:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
Krzysztof Janik Żagań ul. Miodowa 8 – LIDER ,
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Przybytek Kordian Żagań ul. II Armii WP 7A/7,
Zakład Remontowo-Budowlany
Sebastian Skabek Żagań ul. Szprotawska 35/7 - w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta Wykonawcy otrzymała 2.61 pkt.


Zamawiający proponuje zawarcie umowy w celu realizacji przedmiotu zamówienia dnia 7 maja 2010r. – zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 3a ustawy – Pzp.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-05 09:18:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-05 09:19:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-05 09:19:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2372 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy Remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku świetlicy w m. Olbrachtów Gm. Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY 68-200 Żary Al. Jana Pawła II 6 tel.068 4707300,01 fax 068 470 7303 Nasz znak: 341/2/10 22.04.2010r. Dotyczy: postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku świetlicy w m. Olbrachtów Gm. Żary”. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy zadania pn: „Remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku świetlicy w m. Olbrachtów Gm. Żary” najkorzystniejszą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Budowlane „JANBUD” Sp. z o.o. 68-200 Żary ul. Okrzei 104 Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp. i warunki określone w pkt 5.1 SIWZ i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 a na potwierdzenie tych warunków przedłożył dokumenty wymagane w pkt 6 SIWZ- co jest zgodne z § 1 ust. 1 pkt 2,6,7,9 i ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/. Treść oferty odpowiada treści SIWZ . Oferta Wykonawcy otrzymała największą liczbę punktów w kryterium cena 100%/ – 3 pkt- wyliczoną na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 13.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co jest zgodne z art. 91 ust.1 ustawy –Pzp. Do przetargu oferty złożyli również: 1/ Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „Lech-Mur” Leszek Kaleta 68-200 Żary ul. Słowackiego 1 – oferta odrzucona. Wykonawca nie przedłożył kosztorysu ofertowego – co było wymagane pkt 6.7a SIWZ /wyjaśnienie Zamawiającego z dnia 6.04.2010r. zamieszczone w BIP i tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Żarach/. Ponadto obowiązek sporządzenia kosztorysu ofertowego wynikał z pkt 12 SIWZ i załącznika nr 9 do SIWZ / formularze kosztorysów ofertowych/. Wobec tego iż, sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy miał być elementem oferty - jego brak stanowi o niezgodności treści oferty ze specyfikacją – art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp. Ponieważ w toku badania ofert Zamawiający uznał, że oferta z w/w powodów będzie odrzucona nie skorzystał z art. 26 ust. 3 ustawy i nie wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp. tj: oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy – załącznik nr 3, oświadczenia z art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – wzór oświadczenia, wykaz robót – załącznik nr 4, informacja banku – załącznik 6/. 2/ Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane „WITPOL-bis: Jan Buzek 68-200 Żary ul. Budowlanych 11 – w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta Wykonawcy otrzymała 2.94 pkt. 3/ Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane „PRO-Q’ Piotr Handzlik Konin Żagański 104 – w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta Wykonawcy otrzymała 2,97 pkt. 4/ Konsorcjum Firm: Przedsiębiorstwo Budowlane MAKOP-BUD Grzegorz Kopernicki i Wspólnicy Spółka Jawna 68-200 Żary ul. Kasprzaka 3/8 oraz Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Jan Szczeciński 65-790 Zielona Góra ul. Porzeczkowa 20/6 – w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta Wykonawcy otrzymała 2.01pkt. Zamawiający proponuje zawarcie umowy w celu realizacji przedmiotu zamówienia dnia 30 kwietnia 2010r. Wójt Gminy Żary Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-22 13:47:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-22 13:48:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-22 13:48:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2210 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gmina Żary ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Budowa szatni sportowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w m. Lubanice Gm. Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Budowa szatni sportowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w m. Lubanice Gm. Żary”

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Miejsce realizacji : boisko sportowe w Lubanicach Gm .Żary
Działka o nr ewidencyjnym 538 .
Powierzchnia zabudowy budynku 173,70 m2 ,
Powierzchnia użytkowa 117,20 m2 ,
Kubatura 729,54 m3
CPV : 45.21.22.21-1

Zakres robót min.:
roboty fundamentowe
roboty murarskie, tynkarskie, malarskie i glazurnicze
roboty ciesielskie i dekarskie
roboty elektryczne
roboty sanitarne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych projektach budowlanych:
1/ branża architektoniczno /konstrukcyjna ,
2/ branża sanitarna ,
3/ branża elektryczna.
Pozwolenie na budowę udzielone przez Starostę Powiatu Żarskiego z dnia 04.01.2010r.nr 3/2010

2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
5. Termin wykonania zamówienia do dnia 15 września 2010r.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
1/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać,
2/ posiadania wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej jedną budowę budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 100m2 i kubaturze nie mniejszej niż 700m3 oraz wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN a załączone dokumenty będą potwierdzały, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona,
3/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą;
4/ sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada na rachunku bankowym lub posiada zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 250.000 PLN .

7.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 – załącznik nr 2,
2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 – załącznik nr 3.
3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa następujące dokumenty:
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw o wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy/ wg załączonego wzoru/,
b/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e/ pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania określonych zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych , z których co najmniej jedna polegała na budowie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 100m2 i kubaturze nie mniejszej 700m3 oraz wartości nie mniejszej niż 500.000PLN , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – zaświadczenia, protokołu odbioru lub inny dokument- załącznik nr 4.
5. W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenie, że osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia - wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 i 5b.

6. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej do oferty należy dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250.000 PLN,- wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert. – załącznik nr 6.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów , nieżalenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- załączniki 4a, 5a i 6a – a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia / co do zasady jako podwykonawcy/.
W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy .

Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Jeśli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.

8. Nie przewiduje się udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
9. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10.Nie zamierza się zawierać umowy ramowej.
11.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających /art.67 ust.1 pkt 6 ustawy – Pzp/.
12.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
13. Termin składania ofert : do dnia 6 maja 2010r. do godz. 9.50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
14. Termin otwarcia ofert : dnia 6 maja 2010r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
15. Okres związania ofertą 30 dni .
16. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
17.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 20 kwietnia 2010r. w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr89423-2010, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.
18. Wadium nie wymaga się.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Załączniki

  • (PDF, 116.3 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 230.1 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 3.5 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 3.5 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 4 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 1.2 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-20 10:25:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-20 10:25:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-20 10:25:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2227 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg nieograniczony Remont i przebudowa wew. instalacji gazowej w budynku świetlicy m.Olbrachtów Gm.Zary

Akapit nr 1 - brak tytułu

Remont i przebudowa wew. instalacji gazowej w budynku świetlicy
m.Olbrachtów Gm.Zary , z tabeli wartości kosztorysowej inwestycji wykreśla
się zapis : roboty nieprzewidziane zapisane jako 15 % netto .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aleksander Nowak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksander Nowak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-15 08:19:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-15 08:19:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-15 08:19:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2209 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty postępowania przetargowego „Rozbudowa budynku szkoły podstawowej i gimnazjum w Bieniowie i remont istniejącego budynku”.

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al.Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303



Nasz znak: 341/1/10 14.04.2010r.
Dotyczy: postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Rozbudowa budynku szkoły podstawowej i gimnazjum w Bieniowie i remont istniejącego budynku”.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy zadania pn: „Rozbudowa budynku szkoły podstawowej i gimnazjum w Bieniowie i remont istniejącego budynku” najkorzystniejszą ofertę złożył
Zakład Remontowo-Budowlany
Henryk Nowicki
Bukowina Bobrzańska 90
68-100 Żagań

Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp. i warunki określone w pkt 5.1 SIWZ i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 a na potwierdzenie tych warunków przedłożył dokumenty wymagane w pkt 6 SIWZ- co jest zgodne z § 1 ust. 1 pkt 2,6,7,9 i ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/.Oferta została zabezpieczona wadium w formie, wysokości i terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 8 SIWZ – co jest zgodne z art. 45 ustawy – Pzp. Treść oferty odpowiada treści SIWZ .
Oferta Wykonawcy otrzymała największą liczbę punktów w kryterium cena 100%/ – 3 pkt- wyliczoną na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 13.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co jest zgodne z art. 91 ust.1 ustawy –Pzp.

Do przetargu oferty złożyli również:
1/ Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane
„WITPOL-bis: Jan Buzek
68-200 Żary ul. Budowlanych 11 – Wykonawca wykluczony, oferta odrzucona.
Wykonawca nie spełnił warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp co było wymagane pkt 5.1.2 SIWZ tj: posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie wykazania się co najmniej jednym remontem budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej ni ż 1500m2 i wartości nie mniejszej niż 1.000.000zł i potwierdzeniem, że wskazana robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona oraz nie załączył do oferty oświadczenia, że osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia- co było wymagane pkt 6.4 SIWZ i jest zgodne z § 1 ust. 1 pkt 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/
Wykonawca w załączniku nr 4 do oferty wykazał remont budynku odpowiadający wymaganej powierzchni i wartości, jednak dokument /referencje/ nie potwierdzały, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
W związku z tym zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp Wykonawca został wezwany do uzupełnienia w określonym terminie w/w dokumentów.
W wyznaczonym terminie Wykonawca przedłożył wymagane dokumenty, jednak załączone referencje nie potwierdzają warunku określonego przez zamawiającego w pkt 5.1.2
i 6.3 SIWZ.
Wobec powyższego zgodnie z pkt 5.3 SIWZ i art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawca został wykluczony z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust. 4 ustawy – Pzp.

2/ Przedsiębiorstwo Budowlane „JANBUD” Sp. z o.o.
68-200 Żary ul. Okrzei 104 – w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta Wykonawcy
otrzymała 2.07pkt.

3/ Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane
„PRO-Q’ Piotr Handzlik
Konin Żagański 104 – w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta Wykonawcy
otrzymała 2,10pkt.

4/ Zakład Ogólnobudowlany Żary Sp. z o.o.
68-200 Żary ul. Zwycięzców 5– w kryterium oceny ofert – cena 100% oferta Wykonawcy
otrzymała 2.25pkt.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga




Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-14 12:40:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-14 12:40:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-14 12:40:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2268 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Gmina Żary ogłasza przetarg nieograniczony a wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Rozbudowa, przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Mirostowice Górne Gm. Żary”

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn:
„Rozbudowa, przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej
w m. Mirostowice Górne Gm. Żary”

1.Przedmiot zamówienia: Rozbudowa, przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej
w m. Mirostowice Górne Gm. Żary / CPV: 45.21.00.00-2 /.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
-projektem budowlanym ,
-specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
-wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu,
-decyzją-pozwoleniem na budowę z dnia 06.04.2010r, Nr 206/2010
-przedmiarem robót.

Miejsce realizacji : istniejący budynek świetlicy wiejskiej w Mirostowicach Górnych Gm .Żary
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej o powierzchnię użytkową 23,81 m2 i kubaturę 100,10 m3; przebudowa i remont istniejącej świetlicy o powierzchni użytkowej 251,72 m2 i kubaturze 1169 m3.
Zakres rozbudowy: rozbudowa pomieszczenia kuchni wraz z zapleczem.
Zakres przebudowy i remontu: wyburzenie ścian pomiędzy pomieszczeniem świetlicy a byłym sklepem, szpachlowanie i malowanie ścian, wymiana grzejników, ułożenie parkietu, cyklinowanie parkietu, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana części okien.

2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
5. Termin wykonania zamówienia do dnia 16 sierpnia 2010r.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
1/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2/ posiadania wiedzy i doświadczenia przez wykazanie wykonanych robót budowlanych w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z których co najmniej jedna polegała na remoncie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 250m2 i wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN/w sumie/,
3/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez wykazanie:
-kierownika budowy posiadającego uprawnia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą;
4/ sytuacji ekonomicznej i finansowej – posiadania na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 80.000 PLN .

7.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 – załącznik nr 2,
2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 – załącznik nr 3.
3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa następujące dokumenty:
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw o wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy/ wg załączonego wzoru/,
b/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e/ pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania określonych zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z których co najmniej jedna polegała na remoncie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 250m2 i wartości nie mniejszej niż 250.000PLN/w sumie/ , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – zaświadczenia, protokołu odbioru lub inny dokument, z którego wynika należyte wykonanie robót- załącznik nr 4.
5. W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.

6. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej do oferty należy dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80.000 PLN,- wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert. – załącznik nr 6.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów , nieżalenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Jeśli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w tych dokumentach i oświadczeniach.
8. Nie przewiduje się udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
9. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
11.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających /art.67 ust.1 pkt 6 ustawy – Pzp/.
12.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
13. Termin składania ofert : do dnia 26 kwietnia 2010r. do godz. 9.50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
14. Termin otwarcia ofert :dnia 26 kwietnia 2010r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
15. Okres związania ofertą 30 dni .
16. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
17.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 09.04.2010r.w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 99472-2010, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga


Załączniki

  • (PDF, 131.6 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 401.4 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 8.6 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 2 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 1.3 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 2.3 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystyna Micinowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Micinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-09 11:31:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-09 12:01:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-09 12:01:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2167 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

GMINA ŻARY ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku świetlicy w m. Olbrachtów Gm. Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku świetlicy w m. Olbrachtów Gm. Żary”.

1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej budynku świetlicy w m. Olbrachtów /CPV: 45.00.00.00 , 45.33.30.00-0/.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
-projektem budowlanym ,
-specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
-wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu,
-decyzją-pozwoleniem na budowę z dnia 10 marca 2010r, Nr 145/2010
- zgłoszeniem na remont świetlicy z dnia 03 luty 2010r.,
-przedmiarem robót.
Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót .

Miejsce realizacji : istniejący budynek świetlicy wiejskiej w Olbrachtów Gm .Żary
Działka o nr ewidencyjnym 408,409/6 .
Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku świetlicy .
Powierzchnia zabudowy 368,14 m2 ,
Kubatura 2503,5 m3
Roboty zewnętrzne
Wymiana pokrycia papowego na blachę dachówkopodobną z obróbkami ,
Wymiana rynien i rut spustowych na tytan cynk ,
Wymiana pokrycia wymiana dachówki karpiówki na części dachu pokrywającym świetlice (kuchnia ,zaplecze, kuchni),
Malowanie elewacji farbami elewacyjnymi w kolorach zgodnie z rysunkami kolorystyki, cokół pokryty tynkiem mozaikowym ,ogrodzenie terenu istniejącej butli gazowej płotem betonowym o wym: 200x50 cm układanych na słupkach 2 m ogrodzenie 30 m ,
Osadzenie drzwi dodatkowych aluminiowych ciepłych przy wejściu do budynku i wykucie otworu wentylacyjnego w powstałym przedsionku o wym:20x20 cm z kratka wentylacyjną,
Roboty wewnętrzne :
Malowanie ścian 3 x farba akrylowa ,kolor do uzgodnienia z inwestorem z przygotowaniem podłoża polegającym na zdarciu starej farby ,szpachlowaniem nierówności ,
Montaż elementów naściennych i elementów w centrum sufitu do montażu okolicznościowych dekoracji (rysunek),
Założenie listew o szer.10 cm na ścianach wokół ściany na wys.220 cm z haczykami do montażu dekoracji ,
Założenie listwy odbojowej drewnianej w Sali świetlicy o szer. 10 cm(przy podłodze) ,
Cyklinowanie istniejącego parkietu i pokrycie lakierem poliuretanowym ,
Demontaż /montaż nowego sufitu podwieszanego z płyt np. Armstrong z lampami ,
Montaż nowych grzejników gazowych na świetlicy ( np. King) ,
Zaplecze przy świetlicy
Przedzielenie pomieszczenia za sceną i utworzenie pomieszczenia zaplecza sceny (1.10),dostępnego ze sceny ,
Malowanie ścian 3 x farbami akrylowymi wraz z przygotowaniem podłoża 9kolor do uzgodnienia z inwestorem .
Kuchnia
Demontaż/montaż nowego trzonu kuchennego z nowych kafli ,należy rozebrać istn. Trzon kuchenny i wykonać nowy tak zwana kuchnię dychówke opalana na węgiel wg wzorca jak w stanie istniejącym ,
Glazura z płytek ceramicznych do wys.2 m i wokół trzonu kuchennego ,
Wymiana lamp jarzeniowych na suficie ,
Założenie na ścianie przy drzwiach prowadzących do pomieszczenia gospodarczego 2 szt wtyczek 16 A ,
Wymiana zlewu kuchennego z baterii przy zlewie wraz z robotami towarzyszącymi jak np. uzupełnienie płytek,
Malowanie ścian 3 x farba akrylowa także sufitów .
Zaplecze przy kuchni
3 krotne malowanie ścian, sufitów ,lamperii wraz z przygotowaniem podłoża,
Likwidacja okna podawczego ,z zamurowaniem ,tynkowaniem ,malowanie,
3 krotne malowanie zaplecza jak w kolorze istniejącym ,farbami akrylowymi ,lamperia do wys.1,6 m wraz przygotowaniem podłoża jak w pozostałych punktach .
WC istniejące
Malowanie 3 x farba akrylowa wraz z przygotowaniem podłoża ,
W kabinie nr 2 zamontować drzwiczki do wodomierza i wymienić ca 6 płytek ceramicznych .
Korytarz
3 krotne malowanie ścian sufitów, lamperii wraz z przygotowaniem podłoża .
Tynki wewnętrzne
Skucie tynków wewnętrznych do 1 m od poziomu podłogi w pomieszczeniu nr 1.05- korytarz .


2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
5. Termin wykonania zamówienia do dnia 31 sierpnia 2010r.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
1/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2/ posiadania wiedzy i doświadczenia przez wykazanie wykonanych robót budowlanych w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z których co najmniej jedna polegała na remoncie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500m2 i kubaturze nie mniejszej niż 1.500m3 oraz wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN/w sumie/,
3/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez wykazanie:
-kierownika budowy posiadającego uprawnia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą;
4/ sytuacji ekonomicznej i finansowej – posiadania na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 100.000 PLN .

7.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 – załącznik nr 2,
2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 – załącznik nr 3.
3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa następujące dokumenty:
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw o wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy/ wg załączonego wzoru/,
b/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e/ pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania określonych zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z których co najmniej jedna polegała na remoncie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500m2 i kubaturze nie mniejszej 1.500m3 oraz wartości nie mniejszej niż 250.000PLN/w sumie/ , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – zaświadczenia, protokołu odbioru lub inny dokument, z którego wynika należyte wykonanie robót- załącznik nr 4.
5. W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.

6. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej do oferty należy dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 PLN,- wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert. – załącznik nr 6.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów , nieżalenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Jeśli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w tych dokumentach i oświadczeniach.
8. Nie przewiduje się udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
9. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
11.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających /art.67 ust.1 pkt 6 ustawy – Pzp/.
12.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
13. Termin składania ofert : do dnia 19 kwietnia 2010r. do godz. 9.50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
14. Termin otwarcia ofert :dnia 19 kwietnia 2010r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
15. Okres związania ofertą 30 dni .
16. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
17.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 30.03.2010r. w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 69661-2010, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Załączniki

  • (PDF, 131.6 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 220 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 438.7 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (PDF, 353.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 736.6 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (PDF, 165.4 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 3.1 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 2.1 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (DOCX, 11.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-30 14:21:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-30 14:21:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-03-30 14:21:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2158 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji