ˆ

Przetargi

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Gmina Żary ogłasza przetarg nieograniczony na: świadczenie usług dożywianie dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2010/ 2011

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie numer 218882-2010
Gmina Żary, reprezentowaną przez Wójta Gminy i działającą w oparciu o pełnomocnictwo z dnia 02.09.2009 Marią Nowak Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarach
ogłasza przetarg nieograniczony na:
świadczenie usług dożywianie dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2010/ 2011.
I. Zakres świadczonych usług obejmuje czynności:
Przygotowanie, gotowanie i dowożenie posiłków do szkół z terenu Gminy Żary
II. Szacunkowa liczba obiadów w roku szkolnym – około 50.040
Szacunkowa liczba obiadów w ciągu dnia – około 278
Gorący posiłek – drugie danie około 278 sztuk,
III. Realizacja zadania w okresie od 06 09. 2010r. do 30.06.2011r.
IV. Warunki wymagane od wykonawców:
1. podmiot przystępujący do przetargu musi spełniać wszystkie warunki art. 22 ust. 1 i nie
podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- posiadać aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w w/wym. zakresie;
- posiadać aktualne zezwolenia Sanepidu na wykonywanie przedmiotowych usług;
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także
pracowników zdolnych do realizacji zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- posiadać sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającej wykonanie zamówienia;
- wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat zamówień w zakresie usług
przygotowywania, gotowania i dostarczania posiłków z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te
zostały należycie wykonane
2. oferta winna określać stawkę za 1 posiłek zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
V. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. Oświadczenia o nie podleganiu wykluczenia (art. 24 ust. 1 pkt. )
3. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, załącznik nr 3 do oferty,
4 Aktualne zezwolenie Sanepidu na wykonywanie w/wym. usług,
5. Oświadczenie o zdolności do wykonywania zadania i kondycji firmy. – Załącznik nr 4 do oferty,
6. Oświadczenie o posiadaniu środków transportu spełniających standardy higieniczno-sanitarne
wymagane przepisami prawa.- Załącznik nr 7 do oferty.
7. Wykaz posiadanych kadr- załącznik nr 8 do oferty.
V. Zamawiający w niniejszym postępowaniu:
Nie będzie żądać wadium;
Nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych;
VI. Formularz zawierający specyfikacje istotnych warunków zamówienia dostępny jest w
siedzibie GOPS w Żarach lub na stronie internetowej Urzędu Gminy www.gminazary.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: świadczenie usług przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków do szkół z terenu Gminy Żary
VII. Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
VIII. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej jak również nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
IX. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający rezygnuje z zastosowania trybu aukcji elektronicznej.
X. Pisemne oferty prosimy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarach, 68-200 Żary, w terminie do dnia 13.08.2010 r. do godz. 1500
XI. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.08.2010r. o godz. 1030
XII. Termin związania ofertą 30 dni od dnia składania ofert.
Szczegółowych informacji na temat zmówienia udziela:
Monika Wojsław tel.(68) 4707305
Żary, dnia 20.07 .2010r.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Żary, reprezentowaną przez Wójta Gminy i działającą w oparciu o pełnomocnictwo z dnia 02.09.2009 Marię Nowak Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarach

Ogłoszenie ukazało się na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem………..

Załączniki

  • (EXE, 121.1 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Wojsław
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Wojsław
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-22 07:09:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-22 07:11:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-07-22 07:11:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2621 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego – Mirostowice Dolne ul. Ogrodowa”

Akapit nr 1 - brak tytułu


GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
Tel. 68 470 73 00,01
Fax 68 470 73 03



Nasz znak: 341/8/10 Data: 2010.07.09


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych / t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759/ - Zamawiający – Gmina Żary zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego – Mirostowice Dolne ul. Ogrodowa” najkorzystniejszą ofertę złożyło

Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych
„MEGAVAT”
Zdzisław Sarnacki
68-200 Żary ul. Sportowa 52

z ceną ryczałtową brutto w wysokości: 78.121,04zł.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym, określone w pkt 5.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 6 SIWZ – co jest zgodne z § 1 pkt 1, 6, 7 i 9, §2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/ i z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp.
Oferta jest zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ustawą – Pzp.
Zgodnie z algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 13.2 SIWZ oferta otrzymała największą liczbę punktów – 3pkt, co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy – Pzp.

Do przetargu oferty złożyli także:
„JARO” Krzysztof Jarosiewicz
66-10 Nowogród Bobrzański ul. Krótka 4
z cena ryczałtową brutto w wysokości 94.493,86zł. Oferta otrzymała 2,49pkt;

VOLTA – Z.P.H.U.
Klemens Workowski
65-093 Zielona Góra ul. Lisia 39/15
z ceną ryczałtową brutto w wysokości 83.502,90zł. Oferta otrzymała 2,82 pkt;



MAZEL M.H. Mazurkiewicz S.J.
65-209 Zielona Góra ul. Piaskowa 2a
z ceną ryczałtową brutto w wysokości 118.422,62zł. Oferta otrzymała 1,98pkt.

Zamawiający nie wykluczył żadnego Wykonawcy i nie odrzucił żadnej oferty.

Zamawiający proponuje zawarcie umowy w celu realizacji przedmiotu zamówienia dnia 16 lipca 2010r.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga



Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystyna Micinowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Micinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-12 08:29:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-12 08:29:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-07-12 08:29:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2609 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wójt Gminy Żary ogłasza Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej działki budowlanej, oznaczonej geodezyjnie numerem 569/39 o powierzchni 877 m², poł

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE


Na podstawie art. 38 ust. 1,2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603) oraz & 3 ust. 1, & 4, & 6 ust. 1 i & 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207, poz. 2108)

Wójt Gminy Żary ogłasza


Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej działki budowlanej, oznaczonej geodezyjnie numerem 569/39 o powierzchni 877 m², położonej w miejscowości Mirostowice Dolne, która w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego jest przeznaczona pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne. Dla nieruchomości tej nie jest prowadzona księga wieczysta.

Cena wywoławcza sprzedawanej nieruchomości wynosi 27 400,00 zł.
Do wylicytowanej ceny doliczony zostanie podatek VAT wg stawki 22 %.
Nieruchomość ta wolna jest od obciążeń i zobowiązań.

Przetarg odbędzie się w dniu 06 sierpnia 2010 r. o godzinie 11ºº w Urzędzie Gminy w Żarach, pok. nr 211.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w kwocie 2 700,00 zł. na konto Urzędu Gminy w Żarach nr Bank Zachodni WBK Oddział w Żarach 68 1090 2561 0000 0006 4200 0115, w terminie do dnia 02 sierpnia 2010 r.
Zwycięzcy przetargu, wpłacone wadium zaliczy się na poczet ceny sprzedaży, pozostałym uczestnikom – zostanie zwrócone w terminie do trzech dni od chwili jego zamknięcia.

Uchylenie się kandydata na nabywcę, wyłonionego w drodze przetargu, od zawarcia umowy w wyznaczonym terminie, spowoduje przepadek wadium, a przetarg uczyni niebyłym.
Wszelkich informacji udziela Urząd Gminy w Żarach, Aleja Jana Pawła II 6, tel. 068/470-73-15.


Żary, 2010-06-29

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Moskalek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Moskalek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-05 12:27:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-05 12:27:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-07-05 12:27:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2498 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wójt Gminy Żary ogłasza Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej działki budowlanej, oznaczonej geodezyjnie numerem 569/38 o powierzchni 900 m², poł

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE


Na podstawie art. 38 ust. 1,2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603) oraz & 3 ust. 1, & 4, & 6 ust. 1 i & 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207, poz. 2108)

Wójt Gminy Żary ogłasza


Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej działki budowlanej, oznaczonej geodezyjnie numerem 569/38 o powierzchni 900 m², położonej w miejscowości Mirostowice Dolne, która w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego jest przeznaczona pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne. Dla nieruchomości tej nie jest prowadzona księga wieczysta.

Cena wywoławcza sprzedawanej nieruchomości wynosi 28 200,00 zł.
Do wylicytowanej ceny doliczony zostanie podatek VAT wg stawki 22 %.
Nieruchomość ta wolna jest od obciążeń i zobowiązań.

Przetarg odbędzie się w dniu 06 sierpnia 2010 r. o godzinie 10ºº w Urzędzie Gminy w Żarach, pok. nr 211.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w kwocie 2 800,00 zł. na konto Urzędu Gminy w Żarach nr Bank Zachodni WBK Oddział w Żarach 68 1090 2561 0000 0006 4200 0115, w terminie do dnia 02 sierpnia 2010 r.
Zwycięzcy przetargu, wpłacone wadium zaliczy się na poczet ceny sprzedaży, pozostałym uczestnikom – zostanie zwrócone w terminie do trzech dni od chwili jego zamknięcia.

Uchylenie się kandydata na nabywcę, wyłonionego w drodze przetargu, od zawarcia umowy w wyznaczonym terminie, spowoduje przepadek wadium, a przetarg uczyni niebyłym.
Wszelkich informacji udziela Urząd Gminy w Żarach, Aleja Jana Pawła II 6, tel. 068/470-73-15.


Żary, 2010-06-29

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Moskalek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Moskalek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-05 12:26:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-05 12:26:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-07-05 12:26:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2527 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przetarg dotyczący wyłonienia wykonawcy zadania pn. Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego- Mirostowice Dolne ul. Ogrodowa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego- Mirostowice Dolne ul. Ogrodowa
Numer ogłoszenia: 178842 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary , Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707300, 4707301, 4707317, faks 068 4707303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego- Mirostowice Dolne ul. Ogrodowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: budowę kablowych linii zasilających nn- 0,4 kV o łącznej długości 1280,0m ; montaż szafki oświetleniowej - sterującej - 1 szt.; montaż słupów stalowych ocynkowanych 7 m. - 30 szt.; montaż opraw oświetleniowych - 30szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Dziok
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Dziok
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-23 10:35:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-23 10:40:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-23 10:40:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2591 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przeterg na przebudowę dróg gruntowych na terenie Gminy Żary

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary , Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707300, 4707301, 4707317, faks 068 4707303.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www. gminazary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Żary.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gruntowych na terenie gminy Żary dla zadań w poniższych miejscowościach: 1. ROŚCICE * droga oz nr 71* na odcinku 285 mb x 3, 5 m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 915m2, skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 915m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 285 m2, ustawienia oznakowania pionowego 1 szt. 2. ROŚCICE * droga oz nr 50* na odcinku 80mb x 3,0 m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 260 m2 , skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 260 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 80 m2., ustawienie oznakowania pionowego 1 szt. . 3. OLSZYNIEC * droga oz nr 39/1* na odcinku 420mb x 3,0m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 1300 m2 , skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 1300 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 420 m2. , ustawienie oznakowania pionowego 1 szt.. 4. OLSZYNIEC * droga oz nr 79* na odcinku 200 mb x 3,0 m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne wykonanie koryta, podbudowa z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm na powierzchni 625 m2 , skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 625 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 200 m2, ustawienie oznakowania pionowego 1 szt, 5. SUROWA* droga oz nr 220, 221* na odcinku 250 mb x 3,5 m. Przedmiotem zamówienia jest: mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową podbudowy na powierzchni 900 m2 ,, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 900 m2, uzupełnienie poboczy o szerokości 0,5m na powierzchni 250 m2,. 6. STAWNIK * droga oz nr 143/1 * na odcinku 1555 mb x od 3,0 do 3,5 m. Przedmiotem zamówienia jest: regeneracja nawierzchni poprzez powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem na powierzchni 1768 m2 , mechaniczne oczyszczenia i skropienie emulsją asfaltową podbudowy na powierzchni 2260 m2 , ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 2260 m2, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową podbudowy, ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej grubości 4cm- warstwa ścieralna na powierzchni 1130 m2, uzupełnienie poboczy na powierzchni 420 m2, wykonanie przepustu średnicy fi 200 mm z PCV wraz z murkami oporowymi - 1 szt., ustawienie oznakowania pionowego 1 szt. ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

Załączniki

  • (DOC, 72.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 152.8 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Dziok
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Dziok
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-21 12:24:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-21 12:25:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-21 12:25:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2563 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przeterg nieograniczony na wybór wykonawyc zadania pn. Remont dachu i elewacji budynku Urzędu Gminy w Żarach

Akapit nr 1 - brak tytułu

Żary: Remont dachu i elewacji budynku Urzędu Gminy w Żarach
Numer ogłoszenia: 150453 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary , Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707300, 4707301, 4707317, faks 068 4707303.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www. gminazary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i elewacji budynku Urzędu Gminy w Żarach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Remont dachu o powierzchni ok. 150m2 obejmuje: wymianę dachówki karpiówki półokrągłej i dachówki -wieżowej półokrągłej, wymianę pokrycia z papy na pokrycie z papy termozgrzewalnej z podkładem z papy wentylacyjnej oraz wszystkie obróbki blacharskie z blach tytanowo-cynkowych z rynnami spustowymi, wymiana włazu dachowego ze schodami składanymi, wykonanie kominów wentylacji grawitacyjnej na istniejących kanałach, wymiana instalacji piorunochronnej. 2. Remont elewacji o powierzchni ok. 600m2 obejmuje: wymianę tynku na elewacji (ok. 50%) , malowanie elewacji farbami silikonowymi, skucie tynku do poziomu cokołu i ułożenie płyt piaskowca , skucie istniejącej nawierzchni schodów wejściowych i obłożenie granitem, wymiana drzwi wejściowych, demontaż oświetlenia zewnętrznego , przełożenie przewodów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.45.30.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 (pięciu) lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej jeden remont dachu z dachówki karpiówki o powierzchni nie mniejszej niż 150m2 i wykonał co najmniej jedną elewację budynku o powierzchni nie mniejszej niż 500m2, polegającą na malowaniu i remoncie tynku a wartość tych prac w sumie jest nie mniejsze niż 250.000PLN,
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty przedłożone przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty i kosztorys ofertowy; pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. gminazary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żary Aleja Jana Pawła II 6 68-200 Żary.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Żary Aleja Jana Pawła II 6 68-200 Żary pok. 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-11 11:09:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-11 11:36:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-11 11:36:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2534 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym na wybór Wykonawcy zadaniapn: „ Dowozy uczniów z terenu Gminy Żary do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2010/2011

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym
na wybór Wykonawcy zadania
pn: „ Dowozy uczniów z terenu Gminy Żary do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2010/2011”

Nasz znak: ZEAS.I.341/1-1/2010 Data: 08.06.2010r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655/ Zamawiający- Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół - zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „ Dowozy uczniów z terenu Gminy Żary do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2010/2011” została wybrana najkorzystniejsza oferta z ceną ryczałtową brutto w wysokości 2,89 zł (słownie: dwa złote 89/100) za 1 km, którą złożyło:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A.
68-200 Żary ul. Okrzei 31-33

UZASADNIENIE
W/w Wykonawca spełnił warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Pzp i w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a na potwierdzenie tych warunków przedłożył dokumenty i oświadczenia, określone w pkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – co jest zgodne z art. 25 i 26 ust. 2 ustawy – Pzp.
Wobec powyższego Wykonawca nie został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jedynym kryterium oceny ofert była najniższa cena oferty /100%/.
Oferta w/w Wykonawcy zawiera najniższą cenę spośród ważnie złożonych ofert i zgodnie z algorytmem określonym w pkt 9.3 SIWZ otrzymała największą liczbę punków - 200 pkt, co jest zgodne z art. 91 ust.1 ustawy – Pzp.
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ustawy –Pzp.
Zamawiający powierzy realizację zadania będącego przedmiotem zamówienia Wykonawcy wskazanemu na wstępie. Proponowany jest termin podpisania umowy, który ustala się na dzień 10 czerwca 2010r. w Urzędzie Gminy w Żarach.
Do przetargu ofertę złożył również:
Marvel Polska Sp. z o. o.
ul. Budowlanych 3
66-010 Nowogród Bobrzański
Wykonawca spełnił warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Pzp i w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a na potwierdzenie tych warunków przedłożył dokumenty i oświadczenia, określone w pkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia – co jest zgodne z art. 25 i 26 ust. 2 ustawy – Pzp.
Wobec powyższego Wykonawca nie został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jedynym kryterium oceny ofert była najniższa cena oferty /100%/.
Oferta w/w Wykonawcy zawiera cenę brutto w wysokości 3,78 zł (słownie: trzy złote 78/100) za 1 km i zgodnie z algorytmem określonym w pkt 9.3 SIWZ otrzymała 152,92 pkt w kryterium cena (100%).
Oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art.89 ustawy –Pzp.
W ogólnej ocenie oferta tego Wykonawcy znalazła się na drugiej pozycji spośród ważnie złożonych ofert.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-06-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-06-08 11:45:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-08 11:45:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-06-08 11:45:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2494 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego – Mirostowice Dolne ul. Wiejska

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn:
„Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego – Mirostowice Dolne ul. Wiejska”

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303




Nasz znak: 341/5/10 27.05.2010r.
Dotyczy: postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego – Mirostowice Dolne ul. Wiejska”.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa linii energetycznej oświetlenia drogowego – Mirostowice Dolne ul. Wiejska” najkorzystniejszą ofertę złożył

Z.P.H.U. „VOLTA ” – Klemens Workowski
65-093 Zielona Góra ul. Lisia 39/15

Oferta Wykonawcy otrzymała największą liczbę punktów w kryterium cena 100%/ – 3 pkt. - wyliczoną na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt. 13.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co jest zgodne z art. 91 ust.1 ustawy –Pzp.

Do przetargu oferty złożyli również:

1/ Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych
„MEGAVAT” – Zdzisław Sarnacki
68-200 Żary ul. Sportowa 52 – w kryterium oceny ofert - cena 100% , oferta
Wykonawcy otrzymała 2.73 pkt,

Wykonawcy wykluczeni, oferty odrzucone:

Przedsiębiorstwo Instalacyjno Budowlane – Jan Klimczak
66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Podmiejska Boczna 14
Wykonawca nie spełnił warunku udziału w postępowaniu tj. nie przedłożył oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp .Dokument ten był wymagany pkt. 6.1.3 SIWZ i jest zgodny z §2 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/.
Ponadto nie złożył oświadczenia, że osoba wykazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada wymagana przez zamawiającego uprawnienia , co było wymagana pkt. 6.4 SIWZ i jest zgodne z §1 ust. 1 pkt. 7 w/w rozporządzenia.
Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego, skierowane na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp./ i do dnia 27 maja 2010r. nie uzupełnił wymaganych dokumentów. Wobec czego zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust.4 ustawy Pzp.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe VOLTMAR – Marcin Skrzypczak
64-100 Leszno ul. Kruczkowskiego 17
Wykonawca nie spełnił warunku udziału w postępowaniu tj. nie przedłożył aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, co było wymagane pkt. 6.2.4 SIWZ i jest zgodny z §2 ust. 1 pkt. 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/.
Ponadto nie złożył oświadczenia, że osoba wykazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada wymagana przez zamawiającego uprawnienia , co było wymagana pkt. 6.4 SIWZ i jest zgodne z §1 ust. 1 pkt. 7 w/w rozporządzenia.
Wykonawca odpowiedział na wezwanie Zamawiającego, skierowane na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp./ i do dnia 27 maja 2010r. uzupełnił wymagane dokumenty jednak z treści informacj z KRK nie wynika, że Wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert tj na dzień 21.05.2010r ponieważ, dokument wystawiony jest z datą 25.05.2010r. Wobec czego zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą – art. 24 ust.4 ustawy Pzp.


Zamawiający proponuje zawarcie umowy w celu realizacji przedmiotu zamówienia dnia 07 maja 2010r. godz. 10.00 w Urzędzie Gminy w Żarach .

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga





Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-28 13:09:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-28 13:09:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-28 13:09:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2513 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pod nazwą: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2010/2011

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pod nazwą: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2010/2011
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach
Al. Jana Pawła II 6
Tel. 068 3743538, 0683630040
Fax. 068 3743538

Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14000 euro na wybór Wykonawcy zamówienia pod nazwą: „Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żary w roku szkolnym 2010/2011”

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozów / zamkniętych/ uczniów z terenu Gminy Żary do szkół podstawowych i gimnazjów na 8 trasach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podaniem tras, godz. wyjazdu i powrotu, ilości dzieci i przebieg km – określa rozdział III SWIZ.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
4. Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 września 2010 do dnia 24 czerwca 2011
5. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) i SWIZ.
6. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądownego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.5 oświadczenie Wykonawcy z art.22 ust.1 ustawy- Prawo Zamówień Publicznych,
6.6 informacje banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową nie mniejsza niż: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.7. wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia: co najmniej 4 autobusów z 40 miejscami do siedzenia, co najmniej 2 autobusy z 60 miejscami do siedzenia i 2 autobusy z 65 miejscami do siedzenia, dopuszcza się także wariant ośmiu autobusów z 55 miejscami siedzącymi.
6.8. dane o doświadczeniu Wykonawcy, potwierdzone wykazem usług realizowanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy –w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, z których przynajmniej jedna jest o wartości co najmniej 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) i polegała na świadczeniu usług dowozów szkolnych / zamkniętych/ w ciągu jednego roku szkolnego;
6.9 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) przynajmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
6.10. zezwolenie na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób- zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

Ocean spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/ niespełnia w oparciu o informacje zawarte w tych dokumentach.
7.Wadium nie wymaga się.
8.Kryterium oceny ofert : cena za 1 kilometr - 100%
9.Termin składania ofert: 7 czerwca 2010r. godz. 10.00 w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Żarach, al. Jana Pawła II 6, pokój 208.
10.Termin otwarcia ofert: 7 czerwca 2010r. godz. 10.05 w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Żarach, al. Jana Pawła II 6, pokój 209
11.Okres związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
12.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.gminazary.pl oraz w ZEAS al. Jana Pawła II 6, pokój 208.
13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
13.Ogłoszenia o zamówienie zostało zawieszone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 21.05.2010r. pod numerem ogłoszenia 139214 – 2010 .

Załączniki

  • (DOC, 143 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (DOC, 34 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wojciech Wojtiuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wojciech Wojtiuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-24 08:43:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-24 08:48:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-24 08:48:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2432 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji