ˆ

Przetargi

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pod nazwą: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Żary do szkół poza terenem gminy w pierwszym półroczu 2011r.”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Żarach ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pod nazwą: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Żary do szkół poza terenem gminy w pierwszym półroczu 2011r.”

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Żary wraz z opiekunem do szkół znajdujących się poza terenem gminy i z powrotem, w dni nauki szkolnej w pierwszym półroczu 2011r. – zgodnie z określeniem zadania w rozdziale III SWIZ.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
4. Termin wykonania zamówienia: od dnia 3 stycznia 2011 do dnia 22 czerwca 2011.
5. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) i SWIZ.
6. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:
6.1 Wypełniony formularz oferty (zał. Nr 1 SIWZ)
6.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) (zał. Nr 2 SIWZ).
6.3 Kwalifikacje techniczne – sprzęt (zał. Nr 3 SIWZ)
6.4 Parafowany wzór umowy – (zał. Nr 4 SIWZ)
Ocean spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/ niespełnia w oparciu o informacje zawarte w tych dokumentach.
7.Wadium nie wymaga się.
8.Kryterium oceny ofert : cena brutto za 1 kilometr - 100%
9.Termin składania ofert: 17 grudnia 2010r. godz. 12.00 w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Żarach, al. Jana Pawła II 6, pokój 208.
10.Termin otwarcia ofert: 17 grudnia 2010r. godz. 12.05 w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Żarach, al. Jana Pawła II 6, pokój 209
11.Okres związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
12.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzary oraz w ZEAS al. Jana Pawła II 6, pokój 208.
13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
13.Ogłoszenia o zamówienie zostało zawieszone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia: 09.12.2010r. pod numerem ogłoszenia: 401884-2010 .

Załączniki

  • (DOC, 102 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wojciech Wojtiuk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-12-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wojciech Wojtiuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-12-09 11:15:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-12-09 11:17:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-12-09 11:17:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2265 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zadania pn: „ Budowa platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku komunalnym, w którym znajduje się Ośrodek Zdrowia w m. Mirostowice Dolne pl. Kościelny”

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 ŻARY
Al. Jana Pawła II 6
Tel. 68 470 73 00,01
Fax 68 470 73 03


Nasz znak: 341/10/10 Data: 2010.11.18



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010 Nr 113 poz. 759 ze zmianami/ Zamawiający – Gmina Żary- zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie art. 39 ustawy na wybór Wykonawcy zadania pn: „ Budowa platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku komunalnym, w którym znajduje się Ośrodek Zdrowia w m. Mirostowice Dolne pl. Kościelny” została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez:
WINDPOLDŻWIG Sp. z o.o.
65-770 Zielona Góra ul. Kręta 5

z ceną ryczałtową brutto w wysokości 172.191,42zł.

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 5 SIWZ a na potwierdzenie tych warunków złożył dokumenty wymagane pkt 6 SIWZ – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 w/w ustawy i § 1 ust. 1 pkt 2, 6 ,7 i 9 oraz § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/.
Treść oferty odpowiada treści SIWZ .
Oferta Wykonawcy otrzymała największą liczbę punktów w kryterium cena 100%/ – 3 pkt- wyliczoną na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 13.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co jest zgodne z art. 91 ust.1 ustawy –Pzp.

Oferty złożyli również:

1/ P.U.H. WIWRA
W. Pilawa
80-299 Gdańsk ul. Niedziałkowskiego 8c
z ceną ryczałtową brutto w wysokości 219.130,85zł.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 5 SIWZ a na potwierdzenie tych warunków złożył dokumenty wymagane pkt 6 SIWZ – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 w/w ustawy i § 1 ust. 1 pkt 2, 6 ,7 i 9 oraz § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/.
Treść oferty odpowiada treści SIWZ .
W kryterium „cena 100%” oferta otrzymała 2,34pkt – zgodnie z algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 13.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2/ RS Technika Ireneusz Rafalik
07-300 Ostrów Mazowiecka
Kalinowo 86
z ceną ryczałtową brutto w wysokości 237.290,00zł.
Zamawiający odrzucił ofertę z powodu niezgodności treści oferty ze SIWZ.
Zgodnie z pkt 6.9 SIWZ jednym z dokumentów wymaganych przez Zamawiającego był kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę jako załącznik nr 9 do oferty.
Oferta złożona przez w/w Wykonawcę nie zawiera tego dokumentu. Dlatego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Pzp. oferta została odrzucona.

3./Firma Handlowa ARTMED
J.Sienkiewicz, A.Kęsy Spółka Jawna
97-200 Tomaszów Mazowiecki
ul. Barlickiego 4
z ceną ryczałtową brutto w wysokości 210.111.79zł.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 5 SIWZ a na potwierdzenie tych warunków złożył dokumenty wymagane pkt 6 SIWZ – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 w/w ustawy i § 1 ust. 1 pkt 2, 6 ,7 i 9 oraz § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/.
Treść oferty odpowiada treści SIWZ
W kryterium „cena 100%” oferta otrzymała 2,43pkt – zgodnie z algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 13.2 SIWZ.



Zamawiający proponuje zawarcie umowy w celu realizacji przedmiotu zamówienia dnia 17 grudnia 2010r.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystyna Micinowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-11-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Micinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-11-18 14:23:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-11-18 14:23:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-11-18 14:23:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2245 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Żarach informuje wykonawców zadania pn: „Budowa platformy pionowej do osób niepełnosprawnych w budynku komunalnym, w którym znajduje się Ośrodek Zdrowia w m. Mirostowice Dolne- Pl. Kościelny

Akapit nr 1 - brak tytułu



W Y K O N A W C Y


Nasz znak: RG 341/10/10 Data: 2010.10.27

Dotyczy: postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Budowa platformy pionowej do osób niepełnosprawnych w budynku komunalnym, w którym znajduje się Ośrodek Zdrowia w m. Mirostowice Dolne- Pl. Kościelny”.


Na podstawie art. 38 ust. 4, w związku z art. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
- Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010r. Nr 1113 poz. 759 ze zmianami/ zamawiający – Gmina Żary dokonuje następujących zmian w SIWZ na wybór Wykonawcy zadania pn:
„Budowa platformy pionowej do osób niepełnosprawnych w budynku komunalnym, w którym znajduje się Ośrodek Zdrowia w m. Mirostowice Dolne- Pl. Kościelny”
w załączniku nr 10 – Istotne postanowienia umowy :
1/ w § 13 dodaje się ust. 5 o brzmieniu:
„5. Jeśli w toku realizacji inwestycji nastąpi zmiana stawki podatku VAT – wynagrodzenie określone w ust. 1 zostanie w części podwyższone o różnicę wartości pomiędzy wartością wyliczoną przez Wykonawcę na dzień składania ofert a aktualnie obowiązującą. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła zakresu robót wykonanych po zmianie stawki podatku VAT.”

2/ w § 21 w ust. 2 dodaje się lit. d o brzmieniu:
„d/ zmiany stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów
i usług.”

Zmiana SIWZ doprowadziła do zmiany ogłoszenia o zamówieniu nr 337790-2010 z dnia 20.10.2010.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ukazało się w BZP z nr 302773-2010 dnia 27.10.2010r.

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystyna Micinowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-10-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Micinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-10-27 10:25:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-10-27 10:25:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-10-27 10:25:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2285 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przetarg na Budowa platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku komunalnym, w którym znajduje się Ośrodek Zdrowia w m. Mirostowice Dolne - Pl. Kościelny

Akapit nr 1 - brak tytułu

Żary: Budowa platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku komunalnym, w którym znajduje się Ośrodek Zdrowia w m. Mirostowice Dolne - Pl. Kościelny
Numer ogłoszenia: 337790 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary , Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707300, 4707301, 4707317, faks 068 4707303.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www. gminazary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych w budynku komunalnym, w którym znajduje się Ośrodek Zdrowia w m. Mirostowice Dolne - Pl. Kościelny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowe, roboty budowlane, roboty elektryczne, dostawa i montaż platformy pionowej o parametrach : wymiar - 1400 x 1100mm, szyb - samonośny, kolor RAL 9023, wypełniony szkłem przezroczystym, wymiary zewnętrzne szybu 1550 x 1450mm, udźwig platformy - min. 400 kg, napęd - hydrauliczny, zasilanie - 230V , moc - 1,8 kW, wysokość - podnoszenia 6,99 m, ilość przystanków - 3 ,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.31.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na przystosowaniu obiektu i montażu w obiekcie platformy lub dźwigu osobowego o udźwigu min. 400 kg i wartości robót nie mniejszej niż 200.000zł - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, posiadającą uprawnienia budowlane: w tym kierownika budowy specjalności budowlanej i osobę posiadającą uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 150.000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, formularz oferty, kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. gminazary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żary Al. Jana Pawła II 6 68-200 Żary.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Żary Al. Jana Pawła II 6 68-200 Żary pok.105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

Załączniki

  • (EXE, 253.6 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 3.3 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 9.7 MiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aleksander Nowak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-10-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksander Nowak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-10-20 10:04:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-10-20 10:26:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-10-20 10:26:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2373 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofertyna wybór Wykonawcy zadania pn: „Sukcesywna dostawa gazu płynnego propad do świetlic wiejskich na terenie Gminy Żary w sezonie grzewczym 2010/2011

Akapit nr 1 - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 ŻARY
Al. Jana Pawła II 6
Tel. 68 470 77 00,01
Fax 68 470 73 03

Nasz znak: 341/9/10 Data: 2010.10.06


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych / t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 75- ze zmianami/ - Zamawiający – Gmina Żary zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór Wykonawcy zadania pn: „Sukcesywna dostawa gazu płynnego propad do świetlic wiejskich na terenie Gminy Żary w sezonie grzewczym 2010/2011” najkorzystniejszą ofertę złożył
AXAN Sp. z o.o.
08-311 Bielany ul. Słoneczna 5



z ceną brutto 2,04zł za 1 litr gazu.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym, określone w pkt 5.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 6 SIWZ – co jest zgodne z § 1 ust. 1 pkt 1, 3, 4 i §2 ust. 1 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/ i z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp.
Oferta jest zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ustawą – Pzp. i nie podlega odrzuceniu
Zgodnie z algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 13.2 SIWZ oferta otrzymała największą liczbę punktów – 3pkt, co jest zgodne z art. 91 ust. 1 ustawy – Pzp.

Do przetargu ofertę złożył także:
BAŁTYKGAZ Sp. z o.o
84-230 Rumia
ul. Sobieskiego 5
z ceną brutto 2,05 za 1 litr gazu.

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym, określone w pkt 5.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia a na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożył dokumenty wymagane pkt 6 SIWZ – co jest zgodne z § 1 ust. 1 pkt 1, 3, 4 i §2 ust. 1 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/ i z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp.
Oferta jest zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ustawą – Pzp. i nie podlega odrzuceniu
Zgodnie z algorytmem oceny ofert, określonym w pkt 13.2 SIWZ oferta otrzymała największą liczbę punktów – 2,97pkt.



Zamawiający nie wykluczył żadnego Wykonawcy i nie odrzucił żadnej oferty.

Zamawiający proponuje zawarcie umowy w celu realizacji przedmiotu zamówienia dnia 11 października 2010r.

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystyna Micinowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-10-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Micinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-10-07 09:56:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-10-07 09:57:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-10-07 09:57:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2284 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wójt Gminy Żary ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej działki budowlanej położonej w Sieniawie Żarskiej

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE


Na podstawie art. 38 ust. 1,2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603) oraz & 3 ust. 1, & 4, & 6 ust. 1 i & 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. Nr 207, poz. 2108)

Wójt Gminy Żary ogłasza


Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej działki budowlanej, oznaczonej geodezyjnie numerem 510/8 o powierzchni 1 232 m², położonej w miejscowości Sieniawa Żarska, dla której nie jest prowadzona księga wieczysta. Dla obszaru, na którym położony jest przedmiot przetargu nie ma obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego.

Cena wywoławcza sprzedawanej nieruchomości wynosi 46 200,00 zł.
Do wylicytowanej ceny doliczony zostanie podatek VAT wg stawki 22 %.
Nieruchomość ta wolna jest od obciążeń i zobowiązań.

Przetarg odbędzie się w dniu 04 listopada 2010 r. o godzinie 10ºº w Urzędzie Gminy w Żarach, pok. nr 211.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w kwocie 4 600,00 zł. na konto Urzędu Gminy w Żarach nr Bank Zachodni WBK Oddział w Żarach 68 1090 2561 0000 0006 4200 0115, w terminie do dnia 29 października 2010 r. (liczy się data wpływu wadium na konto)
Zwycięzcy przetargu, wpłacone wadium zaliczy się na poczet ceny sprzedaży, pozostałym uczestnikom – zostanie zwrócone w terminie do trzech dni od chwili jego zamknięcia.

Uchylenie się kandydata na nabywcę, wyłonionego w drodze przetargu, od zawarcia umowy w wyznaczonym terminie, spowoduje przepadek wadium, a przetarg uczyni niebyłym.
Wszelkich informacji udziela Urząd Gminy w Żarach, Aleja Jana Pawła II 6, tel. 068/470-73-15.


Żary, 2010-09-29

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Moskalek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Moskalek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-29 08:18:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-29 08:18:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-29 08:18:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2367 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 301332-2010 z dnia 2010-09-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żary
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu płynnego propan, w ilości ok. 33.000 litrów w sezonie grzewczym 2010/2011. Miejsce realizacji zamówienia: 1/ świetlica wiejska w Łazie - Łaz nr 58a - pojemność zbiornika 6400L; 2/...
Termin składania ofert: 2010-10-01
________________________________________
Numer ogłoszenia: 264361 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 301332 - 2010 data 22.09.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Żary, Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707300, 4707301, 4707317, fax. 068 4707303.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
• W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamowienia jest sukcesywna dostawa gazu płynnego propan, w ilości ok. 33.000 litrów w sezonie grzewczym 2010/2011. Miejsce realizacji zamowienia: 1)świetlica wiejska w Łazie - Łaz nr 58a-pojemnośc zbiornika 6400L; 2)świetlica wiejska w Drożkowie-Drożków nr 90-pojemność zbiornika 6400L; 3)świetlica wiejska w Lubanicach - pojemność zbiornika 6400L; 4) świetlica wiejska w Olszyńcu - OLszniec nr 80-pojemność zbiornika 6400L.
• W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu płynnego propan o parametrach zgodnych z polską normą PN-C-96008:1998, w ilości ok. 33.000 litrów w sezonie grzewczym 2010/2011. Miejsce realizacji zmaówienia: 1) świetlica wiejska w Łazie- Łaz nr 58a- pojemn ość zbiornika 6400L; 2) świetlica wiejska w Drożkowie -Drożków nr 90-pojemność zbiornika 6400L; 3) świetlica wiejska w Lubanicach -pojemnośc zbiornika 6400L; 4) świetlica wiejska w Olszyńcu- Olszniec nr 80-pojemność zbiornika6400L..

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystyna Micinowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Micinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-27 10:39:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-27 10:39:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-27 10:39:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2451 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Urząd Gminy w Żarach ogłasza przetarg pn. : Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do świetlic wiejskich na terenie Gminy Żary w sezonie grzewczym 2010/2011

Akapit nr 1 - brak tytułu

Żary: Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do świetlic wiejskich na terenie Gminy Żary w sezonie grzewczym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 301332 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żary , Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707300, 4707301, 4707317, faks 068 4707303.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www. gminazary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do świetlic wiejskich na terenie Gminy Żary w sezonie grzewczym 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu płynnego propan, w ilości ok. 33.000 litrów w sezonie grzewczym 2010/2011. Miejsce realizacji zamówienia: 1/ świetlica wiejska w Łazie - Łaz nr 58a - pojemność zbiornika 6400L; 2/ świetlica wiejska w Drożkowie - Drożków nr 90 - - pojemność zbiornika 6400L; 3/ świetlica wiejska w Lubanicach- pojemność zbiornika 6700L; 4/ świetlica wiejska w Olszyńcu- Olszyniec nr 80 - pojemność zbiornika 6400L..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.00.00-6, 09.12.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi;Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie 3/trzech lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę gazu płynnego propan w ilości co najmniej 33.000L i wartości nie mniejszej niż 60.000zł ;Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponują co najmniej jednym samochodem cysterną o pojemności nie mniejszej niż 19.000L;Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. gminazary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żary Al.Jana Pawła II 6 68-200 Żary.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Żary Al.Jana Pawła II 6 68-200 Żary pok. 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

  • (RAR, 132.5 KiB) Data ogłoszenia do BIP: 2011-03-10 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystyna Micinowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Micinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-22 11:45:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-22 11:49:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-22 11:49:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2389 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wybór Wykonawcy zadania pn: ” Udzielenie kredytu długoterminowego

Akapit nr 1 - brak tytułu


GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303




Nasz znak: 341/8/10 Data: 2010r.09.15



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych /Dz.U. Nr 113 poz. 759/ Zamawiający – Gmina Żary- zawiadamia, że w postępowaniu przetargowym, prowadzonym w trybie art. 39 ustawy na wybór Wykonawcy zadania pn: ” Udzielenie kredytu długoterminowego” została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez:


BANK PEKAO S.A.
ODDZIAŁ ŻAGAŃ
68-100 Żagań ul. Przyjaciół Żołnierza 24

z ceną- 181.341,03zł , wyliczoną podstawie wartości WIBOR 3M z dnia 30 czerwca 2010r. , powiększona o marżę w wysokości 0,8%.

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 5 SIWZ a na potwierdzenie tych warunków złożył dokumenty wymagane pkt 6.1 SIWZ – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 w/w ustawy i § 1 ust. 1 pkt 1 oraz § 2 ust. 1 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/.
Treść oferty odpowiada treści SIWZ .
Oferta Wykonawcy otrzymała największą liczbę punktów w kryterium cena 100%/ – 3 pkt- wyliczoną na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 13.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, co jest zgodne z art. 91 ust.1 ustawy –Pzp.
Ponadto do przetargu oferty złożył również
BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO
ODDZIAŁ ZIELONA GÓRA
65-058 Zielona Góra ul. Kupiecka 32C

.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 5 SIWZ a na potwierdzenie tych warunków złożył dokumenty wymagane pkt 6.1 SIWZ – co jest zgodne z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 w/w ustawy i § 1 ust. 1 pkt 1 oraz § 2 ust. 1 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz. 1817/.
Treść oferty odpowiada treści SIWZ .
Oferta Wykonawcy otrzymała największą liczbę punktów w kryterium cena 100%/ – 2,8pkt- wyliczoną na podstawie algorytmu oceny ofert, określonym w pkt 13.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający proponuje zawarcie umowy w celu realizacji przedmiotu zamówienia dnia 23 września 2010r.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga





Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-17 07:07:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-17 07:07:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-17 07:07:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2362 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji