Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Żary
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Szczegóły informacji

Gmina Żary ogłasza przetarg nieograniczony a wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Rozbudowa, przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w m. Mirostowice Górne Gm. Żary”

Informacja ogłoszona dnia 2010-04-09 12:01:32 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu



GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn:
„Rozbudowa, przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej
w m. Mirostowice Górne Gm. Żary”

1.Przedmiot zamówienia: Rozbudowa, przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej
w m. Mirostowice Górne Gm. Żary / CPV: 45.21.00.00-2 /.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
-projektem budowlanym ,
-specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
-wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu,
-decyzją-pozwoleniem na budowę z dnia 06.04.2010r, Nr 206/2010
-przedmiarem robót.

Miejsce realizacji : istniejący budynek świetlicy wiejskiej w Mirostowicach Górnych Gm .Żary
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa oraz remont budynku świetlicy wiejskiej o powierzchnię użytkową 23,81 m2 i kubaturę 100,10 m3; przebudowa i remont istniejącej świetlicy o powierzchni użytkowej 251,72 m2 i kubaturze 1169 m3.
Zakres rozbudowy: rozbudowa pomieszczenia kuchni wraz z zapleczem.
Zakres przebudowy i remontu: wyburzenie ścian pomiędzy pomieszczeniem świetlicy a byłym sklepem, szpachlowanie i malowanie ścian, wymiana grzejników, ułożenie parkietu, cyklinowanie parkietu, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana części okien.

2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
5. Termin wykonania zamówienia do dnia 16 sierpnia 2010r.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
1/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2/ posiadania wiedzy i doświadczenia przez wykazanie wykonanych robót budowlanych w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z których co najmniej jedna polegała na remoncie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 250m2 i wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN/w sumie/,
3/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez wykazanie:
-kierownika budowy posiadającego uprawnia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą;
4/ sytuacji ekonomicznej i finansowej – posiadania na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 80.000 PLN .

7.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 – załącznik nr 2,
2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 – załącznik nr 3.
3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa następujące dokumenty:
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw o wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy/ wg załączonego wzoru/,
b/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e/ pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania określonych zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z których co najmniej jedna polegała na remoncie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 250m2 i wartości nie mniejszej niż 250.000PLN/w sumie/ , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – zaświadczenia, protokołu odbioru lub inny dokument, z którego wynika należyte wykonanie robót- załącznik nr 4.
5. W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.

6. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej do oferty należy dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80.000 PLN,- wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert. – załącznik nr 6.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów , nieżalenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Jeśli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w tych dokumentach i oświadczeniach.
8. Nie przewiduje się udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
9. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
11.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających /art.67 ust.1 pkt 6 ustawy – Pzp/.
12.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
13. Termin składania ofert : do dnia 26 kwietnia 2010r. do godz. 9.50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
14. Termin otwarcia ofert :dnia 26 kwietnia 2010r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
15. Okres związania ofertą 30 dni .
16. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
17.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 09.04.2010r.w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 99472-2010, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.
Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga


Załączniki

  • (PDF, 131.6 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2011-03-10 09:46:25 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 401.4 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2011-03-10 09:46:25 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 8.6 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2011-03-10 09:46:25 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 2 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2011-03-10 09:46:25 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 1.3 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2011-03-10 09:46:25 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10
  • (EXE, 2.3 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2011-03-10 09:46:25 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-10

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystyna Micinowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Micinowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-09 11:31:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-09 12:01:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-09 12:01:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2209 raz(y)