ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Żary
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

GMINA ŻARY ogłasza przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku świetlicy w m. Olbrachtów Gm. Żary

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2010-03-30 14:21:21 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

GMINA ŻARY
68-200 Żary
Al. Jana Pawła II 6
tel.068 4707300,01
fax 068 470 7303


ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
na wybór Wykonawcy zamówienia pn: „Remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku świetlicy w m. Olbrachtów Gm. Żary”.

1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej budynku świetlicy w m. Olbrachtów /CPV: 45.00.00.00 , 45.33.30.00-0/.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :
-projektem budowlanym ,
-specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
-wszelkimi uzgodnieniami i warunkami wydanymi na etapie opracowywania projektu,
-decyzją-pozwoleniem na budowę z dnia 10 marca 2010r, Nr 145/2010
- zgłoszeniem na remont świetlicy z dnia 03 luty 2010r.,
-przedmiarem robót.
Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót .

Miejsce realizacji : istniejący budynek świetlicy wiejskiej w Olbrachtów Gm .Żary
Działka o nr ewidencyjnym 408,409/6 .
Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku świetlicy .
Powierzchnia zabudowy 368,14 m2 ,
Kubatura 2503,5 m3
Roboty zewnętrzne
Wymiana pokrycia papowego na blachę dachówkopodobną z obróbkami ,
Wymiana rynien i rut spustowych na tytan cynk ,
Wymiana pokrycia wymiana dachówki karpiówki na części dachu pokrywającym świetlice (kuchnia ,zaplecze, kuchni),
Malowanie elewacji farbami elewacyjnymi w kolorach zgodnie z rysunkami kolorystyki, cokół pokryty tynkiem mozaikowym ,ogrodzenie terenu istniejącej butli gazowej płotem betonowym o wym: 200x50 cm układanych na słupkach 2 m ogrodzenie 30 m ,
Osadzenie drzwi dodatkowych aluminiowych ciepłych przy wejściu do budynku i wykucie otworu wentylacyjnego w powstałym przedsionku o wym:20x20 cm z kratka wentylacyjną,
Roboty wewnętrzne :
Malowanie ścian 3 x farba akrylowa ,kolor do uzgodnienia z inwestorem z przygotowaniem podłoża polegającym na zdarciu starej farby ,szpachlowaniem nierówności ,
Montaż elementów naściennych i elementów w centrum sufitu do montażu okolicznościowych dekoracji (rysunek),
Założenie listew o szer.10 cm na ścianach wokół ściany na wys.220 cm z haczykami do montażu dekoracji ,
Założenie listwy odbojowej drewnianej w Sali świetlicy o szer. 10 cm(przy podłodze) ,
Cyklinowanie istniejącego parkietu i pokrycie lakierem poliuretanowym ,
Demontaż /montaż nowego sufitu podwieszanego z płyt np. Armstrong z lampami ,
Montaż nowych grzejników gazowych na świetlicy ( np. King) ,
Zaplecze przy świetlicy
Przedzielenie pomieszczenia za sceną i utworzenie pomieszczenia zaplecza sceny (1.10),dostępnego ze sceny ,
Malowanie ścian 3 x farbami akrylowymi wraz z przygotowaniem podłoża 9kolor do uzgodnienia z inwestorem .
Kuchnia
Demontaż/montaż nowego trzonu kuchennego z nowych kafli ,należy rozebrać istn. Trzon kuchenny i wykonać nowy tak zwana kuchnię dychówke opalana na węgiel wg wzorca jak w stanie istniejącym ,
Glazura z płytek ceramicznych do wys.2 m i wokół trzonu kuchennego ,
Wymiana lamp jarzeniowych na suficie ,
Założenie na ścianie przy drzwiach prowadzących do pomieszczenia gospodarczego 2 szt wtyczek 16 A ,
Wymiana zlewu kuchennego z baterii przy zlewie wraz z robotami towarzyszącymi jak np. uzupełnienie płytek,
Malowanie ścian 3 x farba akrylowa także sufitów .
Zaplecze przy kuchni
3 krotne malowanie ścian, sufitów ,lamperii wraz z przygotowaniem podłoża,
Likwidacja okna podawczego ,z zamurowaniem ,tynkowaniem ,malowanie,
3 krotne malowanie zaplecza jak w kolorze istniejącym ,farbami akrylowymi ,lamperia do wys.1,6 m wraz przygotowaniem podłoża jak w pozostałych punktach .
WC istniejące
Malowanie 3 x farba akrylowa wraz z przygotowaniem podłoża ,
W kabinie nr 2 zamontować drzwiczki do wodomierza i wymienić ca 6 płytek ceramicznych .
Korytarz
3 krotne malowanie ścian sufitów, lamperii wraz z przygotowaniem podłoża .
Tynki wewnętrzne
Skucie tynków wewnętrznych do 1 m od poziomu podłogi w pomieszczeniu nr 1.05- korytarz .


2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.Nie dopuszcza sie składania ofert wariantowych.
4.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
5. Termin wykonania zamówienia do dnia 31 sierpnia 2010r.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2007r. Nr 223 poz.1655- ze zmianami/ tj:
1/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2/ posiadania wiedzy i doświadczenia przez wykazanie wykonanych robót budowlanych w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z których co najmniej jedna polegała na remoncie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500m2 i kubaturze nie mniejszej niż 1.500m3 oraz wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN/w sumie/,
3/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez wykazanie:
-kierownika budowy posiadającego uprawnia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą;
4/ sytuacji ekonomicznej i finansowej – posiadania na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 100.000 PLN .

7.Na potwierdzenie spełnienia tych warunków przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia:

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 – załącznik nr 2,
2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 – załącznik nr 3.
3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa następujące dokumenty:
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw o wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy/ wg załączonego wzoru/,
b/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e/ pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania określonych zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych w okresie 5/pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z których co najmniej jedna polegała na remoncie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500m2 i kubaturze nie mniejszej 1.500m3 oraz wartości nie mniejszej niż 250.000PLN/w sumie/ , z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – zaświadczenia, protokołu odbioru lub inny dokument, z którego wynika należyte wykonanie robót- załącznik nr 4.
5. W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.

6. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej do oferty należy dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 PLN,- wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert. – załącznik nr 6.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów , nieżalenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Jeśli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.
Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w tych dokumentach i oświadczeniach.
8. Nie przewiduje się udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
9. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10.Nie zamierza sie zawierać umowy ramowej.
11.Nie przewiduje sie zamówień uzupełniających /art.67 ust.1 pkt 6 ustawy – Pzp/.
12.. Kryterium oceny ofert : najniższa cena - 100%.
13. Termin składania ofert : do dnia 19 kwietnia 2010r. do godz. 9.50 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 105.
14. Termin otwarcia ofert :dnia 19 kwietnia 2010r. godz. 10,00 w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 106.
15. Okres związania ofertą 30 dni .
16. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie : www. gminazary.pl
i w Urzędzie Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II 6 pok. 205.
17.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone dnia 30.03.2010r. w Biuletynie Zamówień Publicznych z nr 69661-2010, BIP i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Żarach.

Wójt Gminy Żary
Jan Dżyga

« powrót do poprzedniej strony