ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RSZ.210.10.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: RSZ.210.10.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Mł.Referent ds. zamówień publicznych/ ds. ewidencji ludności i prowadzenia stałego rejestru wyborców

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żary

Wymiar etatu: pełen wymiar

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Spraw Społecznych i Zamówień Publicznych

Data udostępnienia: 2022-04-12

Ogłoszono dnia: 2022-04-12

Termin składania dokumentów: 2022-04-22 15:00:00

Nr ogłoszenia: RSZ.210.10.2022

Zlecający: Wójt Gminy Żary

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.530):
a) Obywatelstwo polskie;
b) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
2) Nie karana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) Nieposzlakowana opinia;
4) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
5) Wykształcenie min. średnie;
6) Minimum 18 miesięcy stażu pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość przepisów prawa, w szczególności:
  1. Ustawy o samorządzie gminnym,
  2. Ustawy Prawo zamówień publicznych a także wydanych na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeń wykonawczych,
  3. Ustawy o ewidencji ludności,
  4. Ustawy o dowodach osobistych,
  5. Ustawy: Kodeks wyborczy,
  6. Ustawy o pracownikach samorządowych,
  7. Ustawy o ochronie danych osobowych,  
  8. Kodeksu postępowania administracyjnego,
2) Biegła znajomość obsługi komputera i programów z pakietu MS Office;
3)  Łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi;
4)  Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność;
5) Umiejętność pracy w zespole;
6) Umiejętność planowania pracy, komunikatywność, rzetelność, dokładność, terminowość;
7) Wysoka kultura osobista;
8) Zdolność szybkiego przyswajania informacji;
9) Dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień  na stanowisku  ds. zamówień publicznych (1/2 etatu) należy w szczególności:
 
1) Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych Urzędu, w szczególności:
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- przygotowanie zarządzeń w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - oraz w sprawie powołania komisji przetargowej,
- przesyłanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych lub Dz.Urz.U.E.,
- zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- przygotowanie pism we wszystkich sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem,
- podejmowanie czynności związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej,
- wykonywanie czynności związanych z wniesieniem i ze zwolnieniem wadium,  zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- przygotowywanie projektów umów, protokołów i raportów  z prowadzonych  postępowań,
2) Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu działalności stanowiska,
3) Sporządzanie i aktualizacja rocznych planów zamówień publicznych dla Urzędu,
4) Prowadzenie i aktualizacja centralnego rejestru umów w Urzędzie.  
 
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień  na stanowisku  ds. ewidencji ludności i prowadzenia stałego rejestru wyborców  (1/2 etatu) należy w szczególności: 
 
1) Obsługa Systemu Rejestrów Państwowych z wykorzystaniem aplikacji Źródło: Rejestru PESEL i Rejestru Dowodów Osobistych oraz  Rejestru Mieszkańców ELUD +, w tym rejestracja danych, dokonywanie zmian i aktualizacji rejestrów,
2) Prowadzenie ewidencji ludności pobytu stałego i czasowego poprzez:
- prowadzenie rejestru stałych mieszkańców,
- przyjmowanie zgłoszeń na pobyt stały i czasowy, wprowadzanie do systemu rejestrów państwowych,
- wystawianie zaświadczeń o zameldowaniu, wymeldowaniu,
- prowadzenie postępowań administracyjnych o zameldowanie i wymeldowanie,
- udostępnianie danych osobowych z rejestrów,
     3) Prowadzenie rejestru wyborców,
     4) Udział w pracach związanych z organizacją wyborów,
     5) Załatwianie spraw związanych z nadawaniem numeru ewidencyjnego w ramach Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL),
     6) Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość poprzez:
- przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania dowodów osobistych,
- wprowadzanie do systemu RDO danych niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego,
- wydawanie wyprodukowanego dowodu osobistego wnioskodawcy,
- wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego,
-  udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych,
    7) Prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych,
    8) Przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Zatrudnienie: od 05 maja 2022 roku;
  2. Czas pracy: pełen wymiar, przeciętnie 40 godzin tygodniowo;
  3. Miejsce wykonywania pracy: Żary, Aleja Jana Pawła II 6.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  2. Curriculum vitae z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej;
  3. List motywacyjny;
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;
  6. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy;
  7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  8. Klauzula informacyjna (zgodnie z załączonym wzorem).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-04-22 15:00:00
b. Sposób:
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w biurze podawczym, pok. Nr 1 (parter budynku)  Urzędu Gminy Żary lub przesłać na adres: Urząd Gminy Żary, Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na Mł. Referenta ds. zamówień publicznych/ ds. ewidencji ludności i prowadzenia stałego rejestru wyborców” do dnia 22 kwietnia 2022r. do godz. 15-ej (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy). Dokumenty aplikacyjne złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w biurze podawczym, pok. Nr 1 (parter budynku)  Urzędu Gminy Żary  lub przesłać na adres: Urząd Gminy Żary, Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary.

VII. Informacje dodatkowe:

Budynek Urzędu Gminy Żary nie jest dostosowany dla osób posiadających niepełnosprawność ruchową.
 
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r.  o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 530).
 
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie o miejscu, terminie i formie przeprowadzenia postępowania konkursowego.
Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.bip.gminazary.ploraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
 
Jedynie kandydaci, którzy złożyli kompletne oferty, zawierające wszystkie oczekiwane dokumenty, informacje i podpisy, zostaną zaproszeni   do udziału w kolejnym etapie rekrutacji.
Wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim  lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Żary
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wesołowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-12 12:15:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kochanowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-12 12:17:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kochanowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-27 11:40:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
626 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony