Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RSZ.210.10.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: RSZ.210.10.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Mł.Referent ds. zamówień publicznych/ ds. ewidencji ludności i prowadzenia stałego rejestru wyborców
Miejsce pracy: Urząd Gminy Żary
Wymiar etatu: pełen wymiar
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Spraw Społecznych i Zamówień Publicznych
Data udostępnienia: 2022-04-12
Ogłoszono dnia: 2022-04-12
Termin składania dokumentów: 2022-04-22 15:00:00
Nr ogłoszenia: RSZ.210.10.2022
Zlecający: Wójt Gminy Żary
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.530):
a) Obywatelstwo polskie;
b) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
2) Nie karana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3) Nieposzlakowana opinia;
4) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
5) Wykształcenie min. średnie;
6) Minimum 18 miesięcy stażu pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość przepisów prawa, w szczególności:
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Ustawy Prawo zamówień publicznych a także wydanych na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeń wykonawczych,
- Ustawy o ewidencji ludności,
- Ustawy o dowodach osobistych,
- Ustawy: Kodeks wyborczy,
- Ustawy o pracownikach samorządowych,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
2) Biegła znajomość obsługi komputera i programów z pakietu MS Office;
3) Łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi;
4) Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina, dokładność, samodzielność;
5) Umiejętność pracy w zespole;
6) Umiejętność planowania pracy, komunikatywność, rzetelność, dokładność, terminowość;
7) Wysoka kultura osobista;
8) Zdolność szybkiego przyswajania informacji;
9) Dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku ds. zamówień publicznych (1/2 etatu) należy w szczególności:
1) Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych Urzędu, w szczególności:
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- przygotowanie zarządzeń w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - oraz w sprawie powołania komisji przetargowej,
- przesyłanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych lub Dz.Urz.U.E.,
- zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- przygotowanie pism we wszystkich sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem,
- podejmowanie czynności związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej,
- wykonywanie czynności związanych z wniesieniem i ze zwolnieniem wadium, zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- przygotowywanie projektów umów, protokołów i raportów z prowadzonych postępowań,
2) Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu działalności stanowiska,
3) Sporządzanie i aktualizacja rocznych planów zamówień publicznych dla Urzędu,
4) Prowadzenie i aktualizacja centralnego rejestru umów w Urzędzie.
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku ds. ewidencji ludności i prowadzenia stałego rejestru wyborców (1/2 etatu) należy w szczególności:
1) Obsługa Systemu Rejestrów Państwowych z wykorzystaniem aplikacji Źródło: Rejestru PESEL i Rejestru Dowodów Osobistych oraz Rejestru Mieszkańców ELUD +, w tym rejestracja danych, dokonywanie zmian i aktualizacji rejestrów,
2) Prowadzenie ewidencji ludności pobytu stałego i czasowego poprzez:
- prowadzenie rejestru stałych mieszkańców,
- prowadzenie rejestru stałych mieszkańców,
- przyjmowanie zgłoszeń na pobyt stały i czasowy, wprowadzanie do systemu rejestrów państwowych,
- wystawianie zaświadczeń o zameldowaniu, wymeldowaniu,
- wystawianie zaświadczeń o zameldowaniu, wymeldowaniu,
- prowadzenie postępowań administracyjnych o zameldowanie i wymeldowanie,
- udostępnianie danych osobowych z rejestrów,
3) Prowadzenie rejestru wyborców,
4) Udział w pracach związanych z organizacją wyborów,
5) Załatwianie spraw związanych z nadawaniem numeru ewidencyjnego w ramach Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL),
6) Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość poprzez:
- przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania dowodów osobistych,
- wprowadzanie do systemu RDO danych niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego,
- wydawanie wyprodukowanego dowodu osobistego wnioskodawcy,
- wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego,
- udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych,
7) Prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych,
8) Przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Zatrudnienie: od 05 maja 2022 roku;
- Czas pracy: pełen wymiar, przeciętnie 40 godzin tygodniowo;
- Miejsce wykonywania pracy: Żary, Aleja Jana Pawła II 6.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
większy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Curriculum vitae z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające staż pracy;
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Klauzula informacyjna (zgodnie z załączonym wzorem).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-04-22 15:00:00
b. Sposób:
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w biurze podawczym, pok. Nr 1 (parter budynku) Urzędu Gminy Żary lub przesłać na adres: Urząd Gminy Żary, Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na Mł. Referenta ds. zamówień publicznych/ ds. ewidencji ludności i prowadzenia stałego rejestru wyborców” do dnia 22 kwietnia 2022r. do godz. 15-ej (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy). Dokumenty aplikacyjne złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w biurze podawczym, pok. Nr 1 (parter budynku) Urzędu Gminy Żary lub przesłać na adres: Urząd Gminy Żary, Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary.
VII. Informacje dodatkowe:
Budynek Urzędu Gminy Żary nie jest dostosowany dla osób posiadających niepełnosprawność ruchową.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 530).
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie o miejscu, terminie i formie przeprowadzenia postępowania konkursowego.
Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.bip.gminazary.ploraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Jedynie kandydaci, którzy złożyli kompletne oferty, zawierające wszystkie oczekiwane dokumenty, informacje i podpisy, zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie rekrutacji.
Wszystkie dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RSZ.210.10.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: RSZ.210.10.2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-04-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Wesołowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-04-12 12:15:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kochanowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-04-12 12:17:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Kochanowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-04-27 11:40:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 626 raz(y) |