Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt stały
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Spraw Społecznych i Zamówień Publicznych
Ogłoszono dnia: 2018-06-06 13:32:15
Termin załatwienia
niezwłocznie
Osoba kontaktowa
Justyna Muła
Miejsce załatwienia
pok. 205
Telefon kontaktowy
(68) 470-73-24
Adres e-mail
Sposób załatwienia
- sposób dostarczania dokumentów: osobiście, za pośrednictwem platformye-PUAP, przez pełnomocnika
Wymagane Dokumenty
- wypełniony formularz zgłoszenie pobytu stałego wg obowiązującego wzoru
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu do wglądu
W przypadku zameldowania drogą elektroniczna dołącza się:
*dokument elektroniczny potwierdzający tytuł prawny do lokalu lub w razie niemożności jego uzyskania - skan (odwzorowanie cyfrowe)*dokument elektroniczny zawierający oświadczenie właściciela lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu, potwierdzające pobyt w tym lokalu, a w razie niemożności jego uzyskania - skan ( odwzorowanie cyfrowe)
- dowód osobisty lub paszport do wgląduOpłaty
- brak opłat
Tryb odwoławczy
- nie przysługuje
Uwagi
- zameldowanie na pobyt stały służy wyłącznie celom ewidencyjnym i ma na celu potwierdzenie faktu pobytu osoby w miejscu, w którym się zameldowała,
- zameldowanie winno być zgłoszone najpóźniej w 30 dniu licząc od dnia przybycia do miejsca pobytu stałego,
- zameldowanie zgłasza się osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika w formie pisemnej na formularzu w organie gminy właściwym ze względu na położenie nieruchomości, przedstawiając do wglądu dowód osobisty lub paszport; formularz musi być potwierdzony czytelnym podpisem wraz z datą jego złożenia przez właściciela lokalu/domu lub osobę która posiada inne prawo do lokalu