ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stałyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Spraw Społecznych i Zamówień Publicznych

Ogłoszono dnia: 2018-06-06 13:32:15

Termin załatwienia

niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Justyna Muła

Miejsce załatwienia

pok. 205

Telefon kontaktowy

(68) 470-73-24

Adres e-mail

Sposób załatwienia

- sposób dostarczania dokumentów: osobiście, za pośrednictwem platformye-PUAP, przez pełnomocnika

Wymagane Dokumenty

- wypełniony formularz zgłoszenie pobytu stałego wg obowiązującego wzoru
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu do wglądu
W przypadku zameldowania drogą elektroniczna dołącza się:
*dokument elektroniczny potwierdzający tytuł prawny do lokalu lub w razie niemożności jego uzyskania - skan (odwzorowanie cyfrowe)*dokument elektroniczny zawierający oświadczenie właściciela lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu, potwierdzające pobyt w tym lokalu, a w razie niemożności jego uzyskania - skan ( odwzorowanie cyfrowe)
- dowód osobisty lub paszport do wglądu

Opłaty

- brak opłat

Tryb odwoławczy

- nie przysługuje

Uwagi

- zameldowanie na pobyt stały  służy wyłącznie celom ewidencyjnym i ma na celu potwierdzenie faktu pobytu osoby w miejscu, w którym się zameldowała,
- zameldowanie winno być zgłoszone najpóźniej w 30 dniu licząc od dnia przybycia do miejsca pobytu stałego,
- zameldowanie zgłasza się osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika w formie pisemnej na formularzu w organie gminy właściwym ze względu na położenie nieruchomości, przedstawiając do wglądu dowód osobisty lub paszport; formularz musi być potwierdzony czytelnym podpisem wraz z datą jego złożenia przez właściciela lokalu/domu lub osobę która posiada inne prawo do lokalu

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony