ˆ

Struktura organizacyjna

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Struktura organizacyjna

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-07-20 13:53:26 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU GMINY ŻARY
 
I. Wójt Gminy- Wiesław POLIT, tel. 68 470 73 18.
II. Sekretarz Gminy- Andrzej CHWIĘDACZ, tel.   68 470 73 12.
III. Skarbnik Gminy- Agnieszka MAJ-SKOBELSKA, tel. 68 470 73 23.
 
VI. Referat Spraw Społeczno-Organizacyjnych (SO).
     Kierownik Referatu – Jolanta Janiszewska, pok. 105, tel. (68) 470-73-00 - (sekretariat),
 
1)      inspektor Danuta Sławińska - kadry i szkolenia - pok. 202, tel. (68) 470-73-29,
2)      inspektor Krystyna Micinowska – obsługa Rady Gminy – pok. 107, tel. (68) 470-73-17,
3)      inspektor Joanna Ochocińska – ewidencja ludności, dowody osobiste – pok. 101, tel. (68) 470-73-24,
4)      inspektor Anna Muła – kultura, sport, turystyka – pok. 201, tel. (68) 470-73-27,
5)      inspektor Bożena Gąsiorowska – obrona cywilna – pok. 203, tel. (68) 470-73-30,
6)      inspektor Tadeusz Polak – Ochotnicze Straże Pożarne – pok. 202, tel. (68) 470-73-35,
7)      inspektor Jacek Dobrowolski – fundusze strukturalne, strona internetowa Urzędu – pok. 212, tel. (68) 470-73-32.
 
V. Referat Rozwoju Gminy i Ochrony Środowiska (RŚ).
      Kierownik Referatu – Monika Bazak – pok. 210, tel. (68) 470-73-08
      (gospodarka mieszkaniowa),
 
1)      inspektor Jan Fiałka – wodociągi i melioracje – pok. 211, tel. (68) 470-73-09,
2)      inspektor Marek Moskalek – gospodarka gruntami i mienia komunalnego – pok. 211,  tel. (68) 470-73-15,
3)      inspektor Irena Ochocińska – rolnictwo, handel i usługi – pok. 210, tel. (68) 470-73-22,
4)      inspektor Piotr Dziok – drogi i oświetlenie – pok. 208, tel. (68) 470-73-10,
5)      inspektor Aleksander Nowak – budownictwo – pok. 208, tel. (68) 470-73-14.
 
VI.  Referat Finansowy (FK).
       Kierownik Referatu – pok. 104, tel. (68) 470-73-26, 
 
1)      specjalista Anna Pięta - prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych  i wyposażenia, wystawianie faktur VAT, ewidencja dochodów budżetowych – pok. 104,  tel. (68) 470-73-07,
2)      inspektor Aurelia Haznar - prowadzenie komputerowej ewidencji dochodów wydatków budżetowych, wystawianie faktur VAT – pok. 104, tel. (68) 470-73-36,
3)      inspektor Anna Trojanowska – obsługa kasy – pok. 104, tel. (68) 470-73-34.
4)      inspektor Barbara Sazon - ewidencja i rozliczanie należności podatkowych z tyt. podatku od środków transportowych, płace - pok. 104, tel. (68) 470-73-16,
5)      inspektor Barbara Karpowicz – czynsze mieszkaniowe, lokalowe, opłaty za wodę – pok. 103, tel. (68) 470-73-31,
6)      inspektor Eugenia Jeremicz - ewidencja i rozliczanie należności podatkowych z tyt. podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości – pok. 103, tel. (68) 470-73-25,
7)      inspektor Katarzyna Nowicka – podatek: rolny, leśny, od nieruchomości (wymiar) - pok. 204, tel. (68) 470-73-13,
8)      inspektor Agnieszka Paluch-Dybek - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości (wymiar)  - pok. 204, tel. (68) 470-73-11.
« powrót do poprzedniej strony