Ogłoszenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach informuje, że w wyniku analizy zebranych ofert na stanowisko asystenta rodziny zostało wyłonionych 5 osób:
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach informuje, że w wyniku analizy zebranych ofert na stanowisko asystenta rodziny zostało wyłonionych 5 osób:1) Pani Jawornicka Alina
2) Pani Fórman Filomena
3) Pani Pakieła Agnieszka
4) Pani Magdalena Wach- Oszmiańczuk
5) Pani Woźniak Justyna
Uzasadnienie wyboru
Przy wyborze wzięto przedewszystkim doświadczenie w pracy z rodzinami zagrożonymi wykluczeniem społecznym oraz dyspozycyjność.
Wybrane osoby zostały zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w dniu 23.02.2011r.
do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarach ul. Al. Jana Pawła II 6.
O godzinach spotkania osoby zostaną poinformowane telefonicznie.
Pobierz dane XML Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach informuje, że w wyniku analizy zebranych ofert na stanowisko asystenta rodziny zostało wyłonionych 5 osób: Drukuj informację Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach informuje, że w wyniku analizy zebranych ofert na stanowisko asystenta rodziny zostało wyłonionych 5 osób:
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-02-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-02-14 13:14:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-02-14 13:14:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-02-14 13:14:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 10420 raz(y) |
Ogłoszenie o naborze osób do realizacji projektu systemowego POKL przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach
Akapit nr 1 - brak tytułu
W związku z realizacją projektu systemowego ,,Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Gminny Ośrodek pomocy Społecznej w Żarach poszukuje kandydatów do realizacji przewidzianych w projekcie działań na stanowiska:1. Asystent rodziny
Do podstawowych obowiązków należeć będzie szeroko pojęta środowiskowa praca socjalna z rodziną korzystającą ze świadczeń ośrodka pomocy społecznej, której członkowie są w wieku aktywności zawodowej. Obszary pracy z rodziną:
-diagnozowanie sytuacji rodziny
projektowanie Indywidualnych Planów Działania
- pomoc w rozwiązaniu podstawowych problemów socjalnych;
-pomoc w rozwiązaniu problemów psychologicznych w rodzinie;
pomoc w rozwiązaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
-wspieranie aktywności społecznej i zawodowej; systematyczne wizyty w miejscu zamieszkania rodziny objętej wsparciem;
-stała współpraca z pracownikami socjalnymi ośrodka pomocy społecznej środowiskiem lokalnym oraz innymi instytucjami pomocowymi.
-prowadzenie dokumentacji w zakresie w/w działań zgodnie z wymogami ustawy o pomocy społecznej i innych ustaw.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe, o kierunku praca socjalna/pedagogika
- znajomość ustawy o pomocy społecznej i ustawy o świadczeniach rodzinnych
- wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny
- doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie ( długotrwale bezrobocie, uzależnienia,) umiejętność projektowania Indywidualnych Planów Działania
- znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami pomocy społecznej
Dodatkowe wymagania:
Dyspozycyjność, umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną, operatywność i pewność siebie, umiejętność słuchania innych.
Liczba miejsc: 2
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie -360 godzin dla 1 osoby
Osoby zainteresowane prosimy o zgłaszanie się w okresie do 11.02. 2011r.
Oferty zawierające CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny i dokumenty potwierdzające wykształcenie prosimy kierować na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 68-200 Żary ul Aleja Jana Pawła II 6 lub złożyć bezpośrednio w GOPS w Żarach, z podaniem stanowiska na które Państwo aplikują. Szczegółowe informacje na temat oferty pracy zostaną przekazane kandydatom na spotkaniu. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w swojej aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych.
Pobierz dane XML Ogłoszenie o naborze osób do realizacji projektu systemowego POKL przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach Drukuj informację Ogłoszenie o naborze osób do realizacji projektu systemowego POKL przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Maria Nowak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-02-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Maria Nowak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-02-02 14:24:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-02-02 14:24:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-02-02 14:24:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 10001 raz(y) |
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Akapit nr 1 - brak tytułu
Kierownik Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Żarach informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze - specjalista ds. kadr i płac w Zespole Ekonomiczno – Administracyjnym Szkół w Żarach wybrana została Pani Katarzyna Liczner – Galina , zamieszkała w Lubsku.Uzasadnienie wyboru:
Spośród 3 kandydatów spełniających wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu o naborze Pani Katarzyna Liczner – Galina uzyskała najwyższą ilość punktów w postępowaniu rekrutacyjnym. Kandydatka posiada wykształcenie wyższe oraz znajomość zagadnień samorządowych, oświatowych i płacowych – niezbędnych w pracy na stanowisku specjalista ds. kadr i płac w Zespole Ekonomiczno – Administracyjnym Szkół w Żarach.
Protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów na ww. stanowisko znajduje się w pokoju nr 209 ZEAS –u, II piętro Urzędu Gminy w Żarach, Aleja Jana Pawła II nr 6.
Wojciech Wojtiuk – Kierownik ZEAS
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE Drukuj informację INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-01-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-01-13 14:09:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-01-13 14:10:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-01-13 14:10:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 9856 raz(y) |
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŻARY o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Miłowice
Akapit nr 1 - brak tytułu
OGŁOSZENIEWÓJTA GMINY ŻARY
O wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Miłowice
Na podstawie art. 17 pkt. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospoda¬rowaniu przestrzennym (Dz.U z 2003 r. Nr 80.poz.717 z późn.zm.) oraz uchwały Nr: XXII/199/09 Rady Gminy Żary z dnia 25 czerwca 2009 roku zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego przy drodze powiatowej Nr:1094F w miejscowości Miłowice, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od: 21.01 2011 r. do 14.02.2011 w siedzibie Urzędu Gminy, Al. Jana Pawła II Nr:6, w godzinach od 800 do1400.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbę¬dzie się w dniu 04.02 2011 roku w siedzibie Urzędu Gminy w Żarach Al. Jana Pawła II Nr:6 o godzinie 1100
Zgodnie z art. 18 ust.1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie pla¬nu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Żary z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nierucho¬mości, której dotyczy uwaga, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.02 2011 roku.
W sprawie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Miłowice
Na podstawie art.39 w związku z art.54 ust.2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udo¬stępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r.Nr:199 poz. 1227) zawiadamiam o możliwości zapoznania się w dniach od 21.01 2011 r. do 14.02.2011 z projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego przy drodze powiatowej Nr: 1094F w miejscowości Miłowice, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i z dokonanymi opiniami i uzgodnieniami oraz o możliwości składania uwag i wniosków do w/w dokumentu, w siedzibie Urzędu Gminy w Al. Jana Pawła II Nr:6 , w godzinach od 800 do1400.
Uwagi i wnioski należy składać na piśmie do Wójta Gminy Żary z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której dotyczy uwaga / wniosek, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.02 2011 roku.
Właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Żary.
Wójt Gminy Żary
Pobierz dane XML OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŻARY o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Miłowice Drukuj informację OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŻARY o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Miłowice
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Moskalek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-01-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Moskalek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-01-11 10:12:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-01-11 10:12:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2011-01-11 10:12:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8606 raz(y) |
KONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE- SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W ZESPOLE EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYM SZKÓŁ W ŻARACH
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 398) Kierownik Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Żarach ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - specjalista ds. kadr i płac.1. Wymagania niezbędne do przystąpienia do konkursu:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne, techniczne z trzyletnim doświadczeniem zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na ww. stanowisku.
2.Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office
- umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczania zasiłków z ubezpieczenia społecznego)
- znajomość obsługi programu „Płatnik", programu „Kadry i Płace” firmy SIGID
- znajomość przepisów podatkowych ( w tym: sporządzania dokumentów PIT)
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącenia składek
- znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych
- umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS
- komunikatywność i umiejętność współpracy.
3. Przewidywany zakres wykonywanych zadań:
- zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników
- dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie: wysokości
wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS
- sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych
- naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej i innych
- prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym
- wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników
- sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i CV
- kwestionariusz osobowy
- dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz odpowiedni staż pracy
- oświadczenie o niekaralności
- aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające, że kandydat może być zatrudniony na stanowisku specjalisty
- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz.926 ze zm.) na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.
5. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Oferty zgodnie z opisanymi wymaganiami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 stycznia 2011 roku do godz. 15:00 w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Żarach, Aleja Jana Pawła II 6, pokój 208.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej opisem „Konkurs na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Żarach"
W przypadku przesyłania dokumentów pocztą liczy się data wpływu dokumentacji do Z.E.A.S. w Żarach. Nie dopuszcza się przekazywania dokumentów droga elektroniczną. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Pozostałe zobowiązania kandydatów:
- lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje o wynikach naboru
będą umieszczone na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzary oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Z.E.A.S. w Żarach.
- kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej
- o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie - telefonicznie.
- przewidywane wynagrodzenie brutto na ww. stanowisku będzie wynosić około 3.000,- zł
Kierownik Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego w Żarach – Wojciech Wojtiuk
Pobierz dane XML KONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE- SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W ZESPOLE EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYM SZKÓŁ W ŻARACH Drukuj informację KONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE- SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W ZESPOLE EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYM SZKÓŁ W ŻARACH
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wojciech Wojtiuk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-12-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wojciech Wojtiuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-12-23 07:42:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-12-23 07:42:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-12-23 07:42:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8749 raz(y) |
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŻARY o przyjęciu dokumentów wymagających udziału społeczeństwa
Akapit nr 1 - brak tytułu
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY ŻARY
o przyjęciu dokumentów wymagających udziału społeczeństwa
Na podstawie art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz.U. Nr 199 poz. 1227/ zawiadamiam o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
- wsi Kadłubia uchwałą Nr XXXII/288/10 Rady Gminy Żary z dnia 4 listopada 2009 r.
- wsi Mirostowice Dolne uchwałą Nr XXXII/290/10 Rady Gminy Żary z dnia 4 listopada 2009 r...
oraz informuję, że z treścią w/w dokumentów wraz z podsumowaniami zawierającymi uzasadnienia o których mowa w art. 42 pkt 2 i art. 55 ust. 3 w/w ustawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Żarach, Al. Jana Pawła II 6, pok. nr 211
Jednocześnie informuję, że dokumenty wchodzą w życie po upływie 30 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego
Wójt Gminy
Jan Dżyga
Pobierz dane XML OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŻARY o przyjęciu dokumentów wymagających udziału społeczeństwa Drukuj informację OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŻARY o przyjęciu dokumentów wymagających udziału społeczeństwa
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jacek Dobrowolski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-11-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jacek Dobrowolski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-11-24 11:50:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-11-24 11:50:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-11-24 11:50:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8256 raz(y) |
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŻARY o przyjęciu dokumentów wymagających udziału społeczeństwa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Żary 07.10. 2010 r.:
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY ŻARY
o przyjęciu dokumentów wymagających udziału społeczeństwa
Na podstawie art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz.U. Nr 199 poz. 1227/ zawiadamiam o przyjęciu w dniu 30 września 2010 r. uchwał Rady Gminy Żary Nr:
- XXXI/276/10 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie wsi; Lubanice, Drożków, Grabik,i Surowa w Gminie Żary
- XXXI/277/10 w sprawie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Żary
Jednocześnie informuję, że z treścią w/w dokumentów wraz z uzasadnieniami i podsumowaniami, o których mowa w artykule 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz.U. Nr 199 poz. 1227/, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Żary ul. Jana Pawła II 6 pok. 211.
Pobierz dane XML OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŻARY o przyjęciu dokumentów wymagających udziału społeczeństwa Drukuj informację OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY ŻARY o przyjęciu dokumentów wymagających udziału społeczeństwa
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Moskalek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-10-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Moskalek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-10-21 08:52:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-10-21 08:52:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-10-21 08:52:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7999 raz(y) |
OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla gazociągu wysokiego ciśnienia relacji Polkowice-Żary w granicach administracyjnych gminy Żary
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gmina Żary, dnia 22 października 2010 r.OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla gazociągu wysokiego ciśnienia relacji Polkowice-Żary w granicach administracyjnych gminy Żary.
Na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) informuję o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla gazociągu wysokiego ciśnienia relacji Polkowice-Żary w granicach administracyjnych gminy Żary, obejmującego planem pas terenu o długości około 7,25 km i szerokości do 30 m oraz powierzchni do 21,75 ha.
Na podstawie art. 21 ust. 2 ww. ustawy informuję, że w publicznie dostępnych wykazach w Urzędzie Gminy w Żarach, Żary 68-200, Al. Jana Pawła II 6, zamieszczono Uchwałę Nr XVII/166/08 z dnia 30 grudnia 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla gazociągu wysokiego ciśnienia relacji Polkowice-Żary w granicach administracyjnych gminy Żary.
Zgodnie z art. 54 ust. 3 zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące miejscowego planu. Wnioski należy składać na piśmie w Urzędzie Gminy w Żarach, Żary 68-200, Al. Jana Pawła II 6 w terminie do dnia 15 listopada 2010 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Organem rozpatrującym złożone wnioski jest Wójt Gminy Żary.
Na podstawie art. 46 pkt 1 przystępuje się do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. projektu miejscowego planu.
Jan Dżyga
Wójt Gminy Żary
Pobierz dane XML OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla gazociągu wysokiego ciśnienia relacji Polkowice-Żary w granicach administracyjnych gminy Żary Drukuj informację OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla gazociągu wysokiego ciśnienia relacji Polkowice-Żary w granicach administracyjnych gminy Żary
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Żary |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Moskalek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-10-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Moskalek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-10-21 08:52:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-10-21 08:52:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-10-21 08:52:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7198 raz(y) |